רותם חן חושף: איך הפך מעורך דין לזמר?. צילום מסך מהאינסטגרם

רותם חן חושף: איך הפך מעורך דין לזמר?

רותם חן פרץ אלינו בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון. אחרי מספר סינגלים ״עוד ידברו עלינו״ ״אחת כזאת״ ו״שחור לבן״ משחרר היום (ד׳) סינגל חדש - "מה עם הלילות". תפסנו אותו לראיון קצר על חלומות, ריאליטי, השראה וקשיים

בראיון עם רותם חן, יוצא "הכוכב הבא" הוא מספר איך הוא עבר מלהיות עורך דין במקצועו והפך להיות זמר, למה הוא הלך לאודישן ב"נינג'ה ישראל" אבל בסוף החליט לוותר, ועל כך שהוא יוצר לזמרים אחרים אבל לגמרי מעדיף להיות בצד המבצע את השיר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי ולמה התחלת להתעסק במוזיקה?

"התחלתי לעסוק במוזיקה מאז שאני זוכר את עצמי, מגיל קטן. בכיתה ה' התחלתי לשיר בטקסים בבית הספר. כולם היו מחמיאים לי, המורות, החברים, כוללם. לקחתי את זה איתי גם לחטיבה ולתיכון. היו לי הופעות בטקסים, הייתי שר במסיבת סיום, וכתבתי מערכונים. ממש כל מה שקשור לאומניות הבמה. לאט לאט זה המשיך איתי לצבא, ומשם זה כבר היסטוריה".

אתה משחרר היום (ד') את הסינגל החדש - "מה עם הלילות". איך הייתה העבודה עליו?

״השיר 'מה עם הלילות' הוא שיר שעבר הרבה דברים. הוא היה צריך לצאת לפני מספר שנים טובות ועבר הרבה לחנים ושיכתובים ועיבודים. זה שיר שכתבתי על מישהי שהייתה מאוד חשובה לי, מישהי שיצאתי איתה ותמיד הכל היה מסובך למרות האהבה הגדולה שהייתה בינינו וזה שיר שעבר הרבה עיבודים שהבאתי לכמה חברים טובים להיכנס ולכתוב איתי את השיר: דניאל גרינברג (לא אישתו של אייל), עידו נמר ונועם קאפח - שלושתם שותפים. צולם קליפ מיוחד שבוואן שוט. יצא מטורף, הייתה חוויה בלתי נשכחת".

 

מה ניסית להעביר דרך השיר?

״השיר מדבר על סיפור שלא מסתדר שיש בו קצת תיסבוכים שנוצרו. ניסיתי להעביר דרך השיר המון רגש, את הוויב ואת הסגנון האישי שלי שתשמעו בעיבוד״.

השתתפת בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". ממה נבעה ההחלטה להשתתף בתוכנית ריאליטי?

״רציתי לקבל בעצם את המקפצה, לקבל חשיפה ולהיכנס לתודעה. שם התחיל הבום הראשוני. העוקבים הצליחו להעלות, היו תגובות מחממות, הודעות המדהימות מאנשים שאומרים שהם מחכים לחומרים שלי ועזבתי את תחום העורך דין והתחלתי לעסוק במוזיקה. הלכתי על החלום שלי״.

אתה חושב שהפריצה דרך תוכנית ריאליטי הייתה נכונה?

״אני חושב שאז זו היתה הדרך הנכונה עבורי ללכת לתוכנית ריאליטי. היום אני אחשוב הרבה לפני שאני אלך לתוכנית ריאליטי, לא בגלל שזה רע, בגלל שאני עשיתי דרך ואני רוצה להמשיך בעצמי. אני לא שולל אבל היום ההחלטה היא אחרת זו הייתה חוויה גדולה ומעצימה והייתי חוזר עליה בכיף״.

היית חוזר שוב על תכניות ריאליטי?

״מלבד המוזיקה התחום שלי הוא גם ספורט. אני מאוד אוהב ספורט, הייתי בעבר מאן קפוארה, ניסיתי ללכת ולתת מקום גם לתחום הספורט. הלכתי לאודישן של נינג’ה ישראל והחלטתי לוותר. הבנתי שאני מעדיף לוותר על משהו אחד מאשר לא ללכת עם המוזיקה. אבל עדיין אני מאוד אוהב ספורט".

אתה גם כותב ויוצר לאמנים אחרים סינגלים. מאיפה מגיעה ההשראה?

״כל פעם שאני מסיים לכתוב שיר אני שואל את עצמי איך זה קרה. אני מאמין שזה בא לי מלמעלה זה פשוט קורה לא יודע איך להסביר, רגעים של מוזה שמגיעים להם פתאום״.

מה אתה אוהב יותר - להיות בפרונט כזמר או ליצור מאחורי הקלעים?

״להיות בפורנט כזמר חד משמעית. המוזיקה זה מה שאני עושה, החיבור לקהל זה חיבור מדהים, זה בעצם החלום שלי למלא אולם שלם שכולו שר את השירים שלי״.

 

עם איזה זמר תרצה לשתף פעולה בעתיד?

״הייתי רוצה לשתף פעולה עם יובל דיין. היא מאוד מסקרנת אותי, היא לא מתמקדת בז’אנר שלי וזה מאוד מעניין אותי, אני חושב שהקולות שלנו ישתלבו טוב. או עם נתן גושן. נתן גושן הוא אחד היוצרים הכי טובים בעיני והוא מוכשר וזה יהיה חלום עצום״.

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

״הכי גבוה שיש, יש לי שאיפות מאוד גדולות מעצמי ואני מקווה שאני אצליח להגיע לבמות הגדולות ולרגש את הקהל. אני עובד מאוד קשה על זה״.

 

 

 

תגובות