סוף העולם? שירי מימון, דודו אהרון ודולי ופן מתאחדים. צילום: משה נחמוביץ'

סוף העולם? שירי מימון, דודו אהרון ודולי ופן מתאחדים

בימים האחרונים כולנו מנסים להתרגל לשגרה הזמנית החדשה ויש מי שממשיכים את השגרה כרגיל כדי לשמור על אווירה טובה. הבוקר (ב') דולב רם, פן חזות, שירי מימון, ודודו אהרון שחררו שיתוף פעולה בסינגל וקליפ חדש המתכתב עם מה שקורה היום

את דולב רם ופן חזות קשה לפספס בשנה החולפת בעולם המוזיקה. השניים אחראים ללהיטים רבים כמו ״מאושרים״ בשיתוף נועה קירל ולירן דנינו, ״אח שלי מתחתן״ יחד עם מוש בן ארי ועוד. צמד היוצרים ממשיכים לשחרר להיטים נוספים. היום (ב׳) שחררו יחד עם שירי מימון ודודו אהרון את הסינגל "הכוכבים בוכים בלילה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל נכתב כאמור על ידי דולב רם ופן חזות, יחד עם נוי פדלון, והוא בוצע על ידי שירי מימון ודודו אהרון. בכנות? הוא בא לנו בדיוק בזמן. בתקופה שכולנו בבית, זה בול מה שהיינו צריכים - שיר טוב לרפא את הנפש. כולנו מפוחדים, מבולבלים, אולי מאוכזבים, ואין כמו מוזיקה לרפא את הנשמה.

 

השיר הוא שיר אהבה רגוע ונעים אך ניתן לשמוע הן דרך המילים והן דרך הלחן שיש בו המון כאב. גם הצבעים המרכזיים בו (אדום ושחור) מדמים מין גיהינום ואפוקליפסה שנראת כלאחר מלחמה ואחרית הימים. כמו כן, נדמה כי הקליפ ממש מתכתב במדיוק עם הסיטואציה המוזרה בה כל העולם נמצא כעת עם התפשטות הקורונה. גם בקליפ וגם בשיר המבצעים והיוצרים משרים אווירה ומצליחים להעביר לקהל בצורה נהדרת את הרגשות שהם רוצים להעביר. בנו הם בהחלט הצליחו לגעת ובכם?

תגובות