לא צריך מסיבות: השירים שאי אפשר לא לרקוד כשהם מתנגנים. זוהר שיטרית, אינסטגרם, שי פרנקו

לא צריך מסיבות: השירים שאי אפשר לא לרקוד כשהם מתנגנים

הדבר שאנחנו הכי רוצים כרגע זה לצאת לבלות באירוע או מסיבה, כדי לרקוד ולזוז לצלילי מוזיקה טובה, אך אנחנו לא יכולים בשל הקורונה שמתפשטת לה בחוץ. אבל זה ממש לא מה שימנע מאיתנו לרקוד ולשמוח! אספנו לכם את כל השירים הישראלים שאי אפשר לא לרקוד כששומעים אותם

כולנו צריכים מדי פעם פסק זמן קצר, אחד כזה שיאפשר לנו לזוז קצת, להשתחרר ואפילו לרקוד. במיוחד בתקופה האחרונה בה אנו נמצאים, לפעמים כל מה שצריך זה לקום רגע מהספה, לשים את הפלאפון בצד ופשוט לזוז קצת. במיוחד בשבילכם, אספנו לכם את השירים הישראלים הכי כיפים שתוכלו לרקוד לצלילם ולא תוכלו להפסיק לזוז! אז עזבו את כל מה שאתם עושים, קומו על הרגליים ובוא לרקוד איתנו לצלילי השירים הכי כיפים שיעשו לכם את השבוע לשמח יותר. יאללה, תרימו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האולטראס, איתי לוי ודי ג'יי אילון מתנה - מסיבה בחיפה

השיר הפותח שלנו ברשימת השירים שהכנו לכם הוא כמובן השיר "מסיבה בחיפה", ואין דרך טובה יותר מאשר לפתוח את הרשימה שלנו איתו. מדובר בשיר כל- כך שמח, כיפי ומקפיץ שבשנייה הראשונה ששומעים אותו כל מה שעובר לנו בראש זה כמה שבא לנו לעזוב את הכל ולהתחיל לרקוד, אז יאללה! תשתוללו, תקפצו, תרקדו - בצדק!

 

נועה קירל - פאוץ'

ואיך אפשר להמשיך ברשימה שלנו מבלי להכניס אליה את מלכת הפופ ואחת הזמרות הכי אהובות בישראל, אנחנו כמובן מדברים על נועה קירל ועל השיר שלה "פאוץ'", שעשה הצלחה מסחררת וגרם לכולם לשיר אותו שוב ושוב (עד היום!). אז אם נהניתם לרקוד ב"מסיבה בחיפה" אנחנו בטוחים שגם בשיר "פאוץ'" תמשיכו לקרוע את הרחבה (גם כשמדובר ברחבת הסלון שלכם).

 

אניה בוקשטיין ועופר ניסים - רוקדת

הבאה בתור ברשימה שלנו היא אניה בוקשטיין, שדואגת להרים לנו את המסיבה ולהמשיך במוזיקת פופ הכי טובה שיכולה להיות - מוזיקה טובה, קצבית, כיפית שרק תרים לנו את המסיבה הביתית שלנו עוד ועוד ותגרום לנו להשתחרר עד הסוף. אז תגבירו את הווליום ובדיוק כמו שנאמר בשי ר- "בלב שלך את מרימה לך מסיבה", ולא סתם מסיבה - המסיבה הכי טובה שיכולה להיות: בבית, לא צפוף, ואף אחד לא דורך עליכם!

 

עדן חסון - אין יותר מועדונים

השיר הבא הוא אחד מהשירים הכי מושמעים במסיבות, ומתאים בדיוק למסיבה שלנו, שיר קצבי שלא תוכלו להפסיק לרקוד לצליליו, כי ככה זה כשמדובר בעדן חסון שמצליח להרים לנו באחד מהלהיטים הכי גדולים ואהובים שלו. אז תמיד תזכרו שאם אין יותר מועדונים (כי צריך להקשיב להוראות משרד הבריאות) אתם תמיד יכולים להמשיך לרקוד ברחבת הסלון שלכם!

 

עדן בן זקן - תרקדו

והנה עוד מישהי שרק רוצה שנמשיך לרקוד, לא אחרת מאשר עדן בן זקן, אחת הזמרות הכי אהובות ומצליחות בישראל. אמנם השיר מתחיל במנגינה יחסית שקטה, אבל תוך פחות מדקה היא ישר מתגברת ומגיעה לפזמון המטורף. איך עדן אומרת? "אין פזמון - תרקדו", ואם עדן בן זקן אומרת, אנחנו בטוחים שעדן בן זקן צודקת. אז יאללה למה אתם מחכים? אין פזמון, תרקדו!

 

משה פרץ - קרמלה

אנחנו מתקרבים כבר לסוף הרשימה שלנו, אבל רגע לפני הסוף, קבלו את אחד השירים שתמיד ירימו את המצב רוח, לא משנה מה. השיר "קרמלה" של משה פרץ, שלא משנה מתי, איך ולמה - תמיד ישאר להיט. פרץ כמובן אחראי על מספר עצום של להיטים שכולנו אוהבים לרקוד לצלילם, אבל אין ספק ש"קרמלה" הוא אחד מהשירים הכי ממכרים וכיפים שיש.

 

עומר אדם - טמפרטורה

חשבתם שעומר אדם לא יכנס ברשימה שלנו? תחשבו שוב, כי אי אפשר לעשות כזאת רשימה מבלי להכניס את אחד מעשרות הלהיטים של הזמר, שמוכיח לנו שכל שיר שלו פשוט הופך ללהיט הכי חם במדינה. השיר "טמפרטורה" הוא אחד מאותם שירים אהובים ושמחים שרק יעשו לכם חשק לרקוד ולזוז מבלי להפסיק, להיט קיץ קצבי, כזה שאף פעם לא נמאס לשמוע, ולגמרי מהשירים שעוד בשמיעה הראשונה רקדנו לצליליו.

 

 

 

 

תגובות