עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021. צילום: משה נחומוביץ'

עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021

אחרי שהוחלט על ביטול אירוויזיון 2020 בהולנד, תאגיד השידור "כאן" החליט היום לאפשר לעדן אלנה לייצג אותנו אוטומטית באירוויזיון הבא

בשבוע שעבר הוחלט לבטל את האירוויזיון ברוטרדם לשנת 2020 בעקבות משבר הקורונה שמרכזו באירופה, בתוך כך רשות השידור האירופית הדגישה כי השירים שנבחרו לייצג את המדינות השנה - לא יוכלו להתמודד בשנה הבאה, לעומת נציגים שאכן יוכלו להמשיך לתחרות ב-2021, על פי החלטת כל מדינה. כעת נודע שבישראל בהחלט בחרו בדרך הזאת ועדן אלנה תייצג אותנו באירוויזיון הבא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלנה שנבחרה לייצג את ישראל אחרי ניצחונה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", פרצה בבכי עם הבשורה על ביטול האירוויזיון השנה ובעצם עם "לקיחת" האפשרות שלה להתמודד באירופה בשנה הבאה, שכן בישראל בוחרים נציג בתחרויות שירה. אלא שהיום (א'), החליט תאגיד השידור "כאן" להשאיר את אלנה כנציגה של ישראל ולאפשר לה להתמודד בשנה הבאה.

© צילום: משה נחומוביץ

כזכור, השנה זו הייתה הפעם האחרונה בה נבחר נציג דרך פורמט "הכוכב הבא" של קשת 12 ובשנה הבאה "כאן 11" היו אמורים לשדר תוכנית קדם חדשה שדרכה ייבחר הנציג הבא, אותה הייתה אמורה להנחות לוסי איוב. אלא שעכשיו זה ייאלץ להידחות בעקבות ההחלטה המשמחת החדשה. מה שכן - אלנה תאלץ להתמודד עם שיר אחר ולא עם "Feker Libi" שכתבו לה מדלי ורייכל. בהצלחה עדן!

 
תגובות