הפלייליסט המושלם לניקיונות הפסח של הזמרים הישראלים. יוטיוב, אינסטגרם

הפלייליסט המושלם לניקיונות הפסח של הזמרים הישראלים

עוד רגע הוא כאן, החג הנקי בשנה, חג הפסח, יגיע אלינו ויחד איתו מגיעים הניקיונות הבלתי פוסקים (והמעייפים!) אז כדי להרים את האווירה ולהפוך את הניקיונות למהנים, ובטח אם אתם חובבי מוזיקה מקומית - הכנו לכם את הפלייליסט המושלם שאתם חייבים להפעיל כשאתם מנקים!

חג הפסח ממש עוד רגע אצלנו, ואיך לא - גם מבצע הנקיונות בכל הבתים בישראל. כל פינה בחדר תצוחצח וכל קיר יצבע מחדש. כדי להפוך את האווירה לקלילה יותר ומהנה יותר, הכנו לכם את הפלייליסט המושלם שיקפיץ אתכם וירים את האווירה! אתם באמצע לנקות לפסח? אתם לא יכולים לעשות זאת בלי הפלייליסט הזה של הזמרים הישראלים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


אם אתה גבר - נועה קירל

את הרשימה נפתח עם מלכת הפופ הישראלית, הלא היא נועה קירל! כרגיל, כל שיר של הזמרת האהובה מיוחד ואהוב בדרך שלו, ואין ספק שגם החדש שלה עשה את העבודה לגמרי! אמנם בהתחלה אנשים היו קצת סקפטים לגביו, אך לבסוף כולם התאהבו בו, כמו בכל שיר של הכוכבת!

 

שגרה מפוארת - עומר אדם

בדיוק בגלל שאנחנו נמצאים בתקופה מוזרה בצל הקורונה, וממש לא בשגרה מפוארת, החלטנו להכניס את השיר "שגרה מפוארת" של עומר אדם לפלייליסט שלנו - כדי שיזכיר לנו שיש דברים טובים גם בזמן הזה, גם אם זו לא השגרה שאנחנו רגילים אליה. אז עצרו את הדאגות על הקורונה - וכרגע תתרכזו בלנקות הכי טוב, כדי שאמא תהיה מרוצה. 

 

feker libi - עדן אלנה

טוב, אז נכון, השיר הזה כבר לא ייצג אותנו בתחרות האירוויזיון, אבל את הפלייליסט שלנו הוא לגמרי מייצג בכבוד! אמאל'ה עדן, איזה כיף שהקול שלך נכנס לחיינו!

 

עדן חסון - מה עבר עליי

פלייליסט בלי עדן חסון הוא לא פלייליסט! בחרנו את מה עבר עליי, כדי שבזמן שאנחנו מנקים נוכל קצת לחשוב על מה עובר עלינו. איזה שיר מדהים ועמוק! אפשר לנגן אותו בריפיט?

 
 
 

נחכה לך - נתן גושן וישי ריבו

אוהבים מוזיקה רגועה? אל תדאגו דאגנו גם לכם! השיר של השניים לא מספיק להתנגן אצלנו כל היום, וכמובן שזכה במקום בפלייליסט (המהמם) שלנו! בין השירים שגורמים לנו למחשבות חיוביות בזמן הנקיונות. ובהחלט יש צורך במחשבות טובה בתקופה זו!

 

הולכת יחפה - איתי לוי

בין אתם מתחברים למוזיקה מזרחית ובין אם לא, לאיתי לוי כולנו מתחברים! זמר המזרחית האהוב שכבש את ליבנו כשופט ב"כוכב הבא" ובבמות הפסטיגל, כבש גם מקום בפלייליסט שלנו. השיר שלו "הולכת יחפה" הוא בין האהובים עלינו בזמן האחרון!

 

אליעד נחום - מסע

כי אם כבר פתחנו במסע ניקיונות מטורף, אין סיכוי שנוותר על השיר "מסע" של אליעד (בשבילנו לנצח בר משמש)! אי אפשר לשמוע שירים בלי שיר אחד לפחות של הזמר האגדי הזה!

 

איזי - כולי בהיי 

טוב, חייב גם קצת נוסטלגיה, לא? קבלו את השיר הישן של איזי, שיצא לפני 8 שנים, וכולנו גדלנו עליו. כולנו בהיי כשאנחנו שומעים את השיר הזה, ועם חיוך על השפתיים וניצוץ שבעיינים. 

 

 
 
 

 

עדן בן זקן - לזאת שניצחה

אם כבר קצת נוסטלגיה, אז עם עדן בן זקן, והפעם שיר קצת פחות ישן משל איזי, אלא "לזאת שניצחה" שיצא לפני כשלוש שנים. בין הלהיטים הטובים של הזמרת ההריונית שלנו! 

 

 

 

בנייה ברבי - מישהו איתי כאן

מרגישים שהנקיונות מנצחים אתכם ואתם לא יכולים לקרוא לחבר שיבוא לעזור לכם לסדר? אל תדאגו אתם לא לבד, הפלייליסט שלנו כאן כדי להזכיר לכם, שמישהו איתכם כאן! איזה כיף שיש את בניה ברבי בתוך הפלייליסט הכיפי שלנו!

 

לפני - עידן רייכל

אז כמו שכבר ציינו מקודם, אומנם השיר (האדיר) שכתב לאירוויזיון, feker libi, כבר לא יככב על הבמות הגדולות של התחרות אבל רייכל עצמו יככב בפלייליסט שלנו, כי בנינו, מהו פלייליסט טוב בלי שיר של עידן רייכל? אז לפני שאתם מתחילים לנקות - תדאגו שהשיר בפלייליסט שלכם.

 

מושיקו מור - הניחי לי 

תוסיפו את "הניחי לי" לרשימת ההשמעה שלכם, כי חייב קצת מוזיקה בסגנון הייחודי של מושיקו מור כשאנחנו מנקים. איזה קול יש לו, איזה סלסולים!

 

פאוץ - נועה קירל

את הרשימה פתחנו, וגם נסגור בשיר של זמרת השנה שלנו, נועה קירל, כי לכל התחלה טובה צריך להיות סוף מושלם. תודו שפאוץ' הוא בין השירים הכי חזקים שלה ושאף פעם לא נמאס ממנו!

 
תגובות