דומה אבל שונה: הזמרים שעשו את אותה הדרך להצלחה. צילום מסך מהאינסטגרם

דומה אבל שונה: הזמרים שעשו את אותה הדרך להצלחה

ישנם כל כך הרבה זמרים בעולם שמצליחים כל אחד בדרך שלו, אך יש כמה זמרים בארץ ובחו"ל שאתם תופתעו לגלות שהם עברו את אותה הדרך כדי להגיע לאן שהם היום

אם תעברו על הויקיפדיה של מפורסמים שונים תראו שלכל אחד יש סיפור הצלחה מיוחד משלו. עם זאת, לפעמים ישנם קווי דימיון בסיפורים ובדרך של שני אנשים. וכך גם לחלק מהזמרים האהובים שלנו יש הרבה במשותף, הרבה יותר מרק המקצוע שלהם והאהבה שלהם למוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דמי לובאטו וסלינה גומז 

דמי לובאטו וסלינה גומז הן שתיים מהכוכבות הכי גדולות היום בעולם ויש להם הרבה במשותף. הן הכירו כשהיו בנות 10 כאשר כיכבו בסדרה לילדים "החברים של ברני". דרכיהן נפגשו שוב בערוץ דיסני. בזמן שסלינה הייתה כוכבת הסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס" דמי כיכבה בתור תפקיד ראשי בסרט "קאמפ רוק" וגם בסדרה "תנו לסוני צ'אנס". הן גם שיחקו ביחד בסרט דיסני "תוכנית להגנת נסיכות". ובנוסף, שתיהן היו בזוגיות עם אחד מהאחים ג'ונאס (דמי הייתה חבר של ג'ו וסלינה הייתה בזוגיות עם ניק). בעקבות כל הנקודות המשותפות סלינה ודמי היו חברות ממש טובות אבל לצערנו היום הן כבר לא וגם הורידו עוקב אחת לשנייה באיסטגרם. אנחנו ממש מקווים שהן יתפייסו ומי יודע אולי עוד יהי שיר משותף?

תהיה סולחה בקרוב?
תהיה סולחה בקרוב? © צילום מסך מאינסטגרם

הראל סקעת ושירי מימון

הראל סקעת ושירי מימון הם חלק מהזמרים האהובים ביותר בישראל ובקריירות שלהם יש הרבה נקודות משותפות. נתחיל בכך ששניהם הגיעו למקום שני בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", שירי זכתה מקום שני בעונה הראשונה והראל בעונה השנייה. בנוסף שניהם ייצגו את ישראל באירוויזיון. ומה שמצחיק הוא ששניהם היו שופטים בעונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". לגמרי דומים!

לא סתם בסטיז
לא סתם בסטיז © מאינסטגרם

שון מנדס וג'סטין ביבר

כולם תמיד משווים בין שני הכוכבים האלה, ובצדק, חייב להודות שיש להם הרבה במשותף. שניהם קנדים והם התגלו בגיל צעיר כאשר העלו קאברים לשירים שונים ליוטיוב. מיד אחרי זה חייהם השתנו בין לילה, הם חתמו בחברת תקליטים והוציאו להיטים שמוכרים בעולם כולו, והיום? אין בן אדם שלא שמע עליהם! הרבה חושבים שמנדס וביבר הם סוג של אויבים, אך האמת היא שזה לא נכון - השניים עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם וגם מרבים להגיב אחד לשני. עכשיו מה שנשאר הוא לקוות שהם יוציאו שיר משותף בקרוב ואז החיים שלנו יהיו מושלמים.

לא אויבים?
לא אויבים? © צילום מסך מאינסטגרם

עדן מאירי ומרגי

הם לגמרי שייכים לדור החדש במוזיקה הישראלית והחברים הטובים התחילו באותה תוכנית ריאליטי, בעונה החמישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". עדן מאירי סיים במקום החמישי ויהונתן מרגי זכה מקום שני אבל זה שהם לא ניצחו לא חסם בפניהם את הדרך להצלחה. מיד אחרי שהעונה נגמרה שניהם כיכבו ב"פריסטייל פסטיגל", והיום הם בין החברים הכי טובים אחד של השני. שני הזמרים התקדמו מאז ה"כוכב הבא" והשיגו לעצמם בכבוד ובזכות עצמם קריירה מצליחה, והם רק בתחילת הדרך.

מרגי ועדן מאירי
מרגי ועדן מאירי © אינסטגרם @jonathanmergui

קמילה קביו והארי סטיילס

אתם בטוח חושבים לעצמכם מה הקשר בין קמילה קביו להארי סטיילס? והתשובה היא בן אדם אחד "סיימון קאוול". שניהם התחילו את הקריירה שלהם בגיל 15 כשנבחנו לתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", הארי ניגש לגרסה בריטית וקמילה לגרסה האמריקאית ובשניהם שפט סיימון קאוול. במהלך התוכנית שניהם חוברו לעוד אנשים ויצרו להקה. הארי צורף ללהקת הבנים האהובה 'וואן דרקשיין', וקביו הצטרפה ללהקת הבנות 'פיפת הרמוני'. שתי הלהקות הצליחו ובגדול אבל במקרה (?) גם שתי הלהקות התפרקו, ושני הזמרים החליטו להמשיך עם המוזיקה בקריירת סולו. עוד נקודה משותפת לשניהם היא ששניהם קיבלו הצעה לשחק בגרסת לייב אקשן של סרט דיסני. לזמרת הציעו לשחק את סינדרלה, היא כמובן הסכימה להצעה והאמת שאנחנו כבר כל כך לראות אותה בתפקיד משחק ראשון על המסך הגדול. כאמור, גם להארי הציעו לשחק ולהופיע על המסך, בתור הנסיך אריק מבת הים הקטנה, אבל לצערנו הרב הזמר החליט לסרב. אולי זה כדי שנזכה לעוד מוזיקה טובה? אם כן, אנחנו לגמרי שמחים, על אף שלא הסכים להצעת המשחק!

קמילה קביו והארי סטיילס
קמילה קביו והארי סטיילס © אינסטגרם

  

 

תגובות