מכורים לפופ? אלו  הזמרים הבינלאומיים שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט. אינסטגרם, יוטיוב

מכורים לפופ? אלו הזמרים הבינלאומיים שאתם חייבים להוסיף לפלייליסט

לכל אחד מאיתנו יש את סגנון המוזיקה המועדף עליו, שהוא הכי מתחבר אליו ואל השירים שכלולים בו. היום הכנו לכם רשימה של הזמרים שהכי תאהבו לשמוע, ושאין סיכוי שאין לכם שירים שלהם אצלכם בפלייליסט אם הסגנון האהוב עליכם הוא פופ

מקורה של מוזיקת הפופ החל בכלל אי שם בשנות ה-60, כאשר אמנים החלו להתרחק מעט מסגנון הרוק אנד רול ולחפש סגנון מוזיקה חדש ליצור. המונח פופ מגיע במקור מהמילה Popular - מוזיקה פופולארית שהיא עכשווית ועדכנית. סגנון המוזיקה הזה הינו אחד מהסגנונות שלקהל הכי קל להתחבר אליו, כיוון שהוא חוצה גילאים ומכיל בתוכו קשת רחבה של שירים וזמרים. אז אם אתם מחובבי הפופ - אילו הזמרים שאתם בטח הכי אוהבים. ויש לנו גם הפתעה - המלצות לשירים הכי טובים של כל זמר!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אריאנה גרנדה

אחת מזמרות הפופ החזקות ביותר היא ללא ספק אריאנה גרנדה. בשנת 2013 הוציאה את אלבום הבכורה שלה, שאף הגיע למקום הראשון במצעד האלבומים האמריקאי ״בילבורד 200״, והגיע למעמד פלטינה משולשת! מאז כמובן ממשיכה גרנדה לטפס על עוד ועוד פסגות מוזיקליות. מאז האלבום הראשון, הוציאה הזמרת עוד ארבעה אלבומים נוספים, וכולם הגיעו גם הם למעמד פלטינה. מתוך יותר מ-240 מועמדויות בהם הייתה מועמדת, זכתה ביותר מ-80 פרסים, כאשר הבולטים בהם היו - פרס גראמי, שלושה פרסי EMA, וחמישה פרסי VMA. ב-2018 מגזין ״בילבורד״ אף הכתיר את גרנדה כזמרת המצליחה ביותר של העשור. כל סינגל שהזמרת משחררת זוכה לעשרות ואף מאות מיליוני צפיות והשמעות, ואם אתם אוהבים פופ, אתם פשוט חייבים אותה אצלכם בפלייליסט.

שירים מומלצים לפלייליסט:

Thank u next, 7 Rings, Into you, Dangerous woman, God is a woman

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה © צילום מסך מיוטיוב

בילי אייליש

אחת התופעות הכי חמות במוזיקה העולמית היא הזמרת בילי אייליש. הזמרת הצעירה שרק לאחרונה חגגה את יום הולדתה ה-18, פרצה לתודעה בשנת 2015 כאשר שחררה את סינגל הבכורה שלה, “Ocean Eyes”. מאז הוחתמה על ידי חברת תקליטים ועבדה על מוזיקה משלה, אך הפריצה הגדולה באמת הגיעה רק בתחילת שנת 2019, כשהוציאה את אלבום הבכורה שלה. האלבום זכה כמעט בכל פרס אפשרי, והשיא קרה ממש בשבועות האחרונים, כאשר קטפה 4 פרסי גראמי (!) על אלבום השנה, שיר השנה, תגלית השנה והקלטת השנה. פייר? אלופה!

שירים מומלצים לפלייליסט:

Ocean Eyes, Bad Guy, When The Party’s Over, idontwannabeyouanymore, Lovely

 

שון מנדס

זוכרים את האפליקציה Vine בה היו גולשים מעלים סרטונים קצרים של שש שניות בלבד? מה שבטוח, שון מנדס לעולם לא ישכח את האפליקציה הזו. אי שם בשנת 2013 פרסם מנדס קאבר קצרצר (כפי שציינו, שש שניות), שהגיע למיליוני צפיות והעניק לו חשיפה רבה. מנדס המשיך לפרסם קאברים קצרים והתפרסם מאוד, עד שבשנת 2014 מנהל אמנים החליט ׳לשלוף׳ אותו מהרשת ולבנות לו קריירה מוזיקלית כמו שצריך. כיום, עם 3 אלבומים ומספר בלתי מבוטל של סינגלים, הזמר הקנדי הוא אחד מאמני הפופ המושמעים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם. אחד השיאים בקריירה שלו היה כאשר היה מועמד לשני פרסי גראמי - שיר השנה (עם השיר “In my blood”), ואלבום הפופ הטוב ביותר על אלבומו השלישי, מה שמוכיח כי אם פופ הוא הסגנון שלכם, כנראה שאתם פשוט לא יכולים בלי שון מנדס.

שירים מומלצים לפלייליסט:

If I Can’t Have You, Señorita, Stitches, There’s Nothing Holding Me Back, Treat You Better

 

ברונו מארס

את הזמר ברונו מארס אין אחד שלא מכיר. כבר למעלה מעשור שהוא עובד בתעשיית המוזיקה, והוא לחלוטין ההוכחה שעבודה קשה משתלמת. עוד כשהיה בן 5 התחיל את צעדיו הראשונים בתחום כאשר הופיע חמש פעמים בשבוע עם הלהקה של משפחתו. שנתיים אחר כך הוא אף שיחק את אלביס בילדותו בסרט ״ירח דבש בווגאס״. בשנת 2010 יצא אלבום הבכורה שלו, שכבר מתוכו יצאו שירים שנכנסו לפסקול השירים המוכרים ביותר, למשל “Grenade”, או ״Just the Way You Are” שאפילו זכה בפרס גראמי! ומאז, כל השאר היסטוריה. מארס הוא אחד האמנים הכי מושמעים עם עשרות להיטים, ורק השירים שלו יכולים להרכיב לכם פלייליסט שלם.

שירים מומלצים לפלייליסט:

Versace on the Floor, When I Was Your Man, It Will Rain, Uptown Funk, 24k Magic

הוא בטוח חלק מהפלייליסט שלכם!
הוא בטוח חלק מהפלייליסט שלכם! © צילום: GettyImages

האלזי

את הקריירה של האלזי היא החלה גם היא ברחבי האינטרנט, כאשר בשנת 2012 פרסמה סרטוני קאברים שלה ביוטיוב. בשנת 2014 שחררה את סינגל הבכורה שלה, שהוביל להחתמתה בחברת תקליטים. במשך השנים האלה, יצאה לסיבובי הופעות עם להקות רבות ושימשה כהופעת החימום שלהן. בסוף שנת 2015 הקריירה של האלזי עלתה מדרגה כאשר יצא אלבומה הראשון, אך הפרסום האמיתי החל להגיע כאשר לקחה חלק בשיר “Closer” של הצ׳יינסמוקרס, שאף הגיע למקום הראשון במצעד 10 המובילים של מגזין בילבורד. לפני זמן קצר שחררה את אלבומה השלישי, ולנו אין שום ספק שגם שירים מתוך האלבום הזה ייחרטו באוזני כולנו ויכנסו לנו ללב, וכמובן, גם לפלייליסט.

שירים מומלצים לפלייליסט:

Without Me, Him & I, Nightmare, You should be sad, Closer

 

ריהאנה

ריהאנה היא לחלוטין אחת הדיוות הכי גדולות שנראו בשנים האחרונות ובכל הזמנים, והפכה לאייקון. מתחילת הקריירה שלה הוציאה הזמרת עד כה כבר שמונה אלבומים, אשר כולם נכנסו לעשירייה הפותחת במצעד האלבומים של בילבורד 200. אם נתחיל למנות את כל הפרסים בהם זכתה, כנראה שהרשימה לא תסתיים, אך החלטנו בכל זאת לתת לכם טעימה, תתכוננו: 8 פרסי גראמי, 5 שיאי גינס, 12 פרסי AMA, ארבעה פרסי EMA, והרשימה עוד ארוכה ארוכה... במקרה של ריהאנה אין עוד הרבה מילים להוסיף, ובאופן הכי ברור - אם אתם אוהבים מוזיקת פופ, פשוט אין סיכוי שהפלייליסט שלכם לא מפוצץ במוזיקה של ריהאנה.

שירים מומלצים לפלייליסט: 

Diamonds, Love On The Brain, Stay, We Found Love, Love The Way You Lie

 

דואה ליפה

את הזמרת דואה ליפה הכרנו רק בשנים האחרונות, אך היא ללא ספק אחת המתנות הכי גדולות למוזיקת הפופ ברחבי העולם. עד כה שחררה דואה שני אלבומים, כשהשני יצא ממש בסוף השבוע שעבר. במהלך השנים הוציאה סינגלים רבים שזכו להצלחה, אך בום ההצלחה האמיתי והגדול התרחש לפני כשנתיים וחצי, כאשר הוציאה את הסינגל “New Rules”. בעקבות השיר הזה, דואה הפכה לזמרת הצעירה ביותר שעוברת ביוטיוב את רף מיליארד הצפיות. ליפה זכתה במהלך הקריירה עד עכשיו ב-35 פרסים, ולנו אין שום ספק שהרשימה רק תלך ותגדל, ושלגבי הקריירה המצליחה של הזמרת - זו רק ההתחלה.

שירים מומלצים לפלייליסט:

New Rules, No Lie, IDGAF, Don’t Start Now, One Kiss

 

דואה ליפה
מתוך האלבום החדש © צילום מסך מהיוטיוב (Dua Lipa)

צ’ארלי פאת׳

את רשימת הפופ שלנו הוא הזמר צ׳ארלי פאת׳. את דרכו במוזיקה התחיל בשנת 2009 ביוטיוב, כאשר פתח ערוץ ופרסם בו קאברים אקוסטיים.  תחילת ההכרה שלו קרתה בעקבות השיר “See You Again” מתוך הסרט ״מהיר ועצבני 7״. עד כה שחרר שלושה אלבומים, בתוכם אפשר למצוא סינגלים רבים אהובים ומצליחים. השירים שלו ושיתופי הפעולה המצליחים שעושה מגיעים למקומות גבוהים במצעדי הבילבורד 100, ואנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לשמוע ממנו עוד!

שירים מומלצים לפלייליסט:

Attention, How Long, One Call Away, Marvin Gaye, We Don’t Talk Anymore

 

 

 

 

תגובות