בינלאומי: סטפן בלהיט צרפתי משוגע וקליפ מלחיץ. צילום מהקליפ

בינלאומי: סטפן בלהיט צרפתי משוגע וקליפ מלחיץ

לאחר שהסינגל "Vida loca" כבש את הצרפתים, הפך ללהיט היסטרי וכבש את מצעדי המוזיקה בארץ ובאירופה - סטפן לגר, משחרר הבוקר (ו') את השיר השני מתוך אלבומו הראשון באירופה ומוכיח שהוא לגמרי בינלאומי!

לאחר שנכנס לחיינו בסערה בשנים האחרונות, כיכב על הבמות הגדולות ברחבי הארץ ורשם הישגים בקריירה שלו שלא מביישים אף זמר בישראל, סטפן לגר, משחרר הבוקר (ו') את "Favela", הסינגל השני מתוך אלבומו באירופה וזה לגמרי משוגע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זהו השיר השני מתוך האלבום הראשון של סטפן שיוצא דרך חברת התקליטים הענקית "וורנר צרפת". על הפקתו של השיר אחראי אחד מהמפיקים הגדולים ביותר כריסטופר גנדה, בשיתוף פעולה עם צמד היוצרים הישראלים המצליחים, דולי ופן, אשר גם הלחינו בעצמם את הסינגל הראשון מהאלבום, שזכה להצלחה מטורפת. 

 

את "Favela" כתב סטפן בתקופה עמוסה בחייו שבה עבד על חומרים לאלבום בצרפת, על המוזיקה בישראל ובמקביל גם עבר כל מיני דברים אישים ומלחמות עצמיות כדי להצליח. פירוש שם השיר הוא הפבלות בברזיל, שכונות העוני המצויות בבלגן תמידי ובמלחמות - שכך סטפן בוחר לדמות את המלחמה עם עצמו. 

© יוטיוב

אין ספק, השיר עצמו לגמרי עמד בציפיות שלנו ואפילו עבר אותן! הוא כיפי ומקפיץ לגמרי ובוודאות נרקוד לצליליו רבות בזמן ההסגר ונשמע אותו בלופים. הקליפ עצמו משוגע ודי הלחיץ אותנו. כרגיל, לא היה ניתן להתעלם מכישורי הריקוד המעולים שהציג לאורך השיר יחד עם הרקדנים המדהימים בקליפ שצולם בקייב בהפקה ענקית ובהשקעה של כמאות אלפי יורו עם שלושה צוותי הפקה – מישראל, צרפת וקייב. שאפו!

© צילום: יניר סלע
תגיות
תגובות