מגה להיט: עדן חסון משחרר שיר חדש שהודלף בעבר. יניר סלע

מגה להיט: עדן חסון משחרר שיר חדש שהודלף בעבר

לאחר ש״חזה את העתיד״ בסינגל ״אין יותר מועדונים״ הזמר עדן חסון משחרר היום (שבת) סינגל חדש בשם ״איתך״, שכבר הודלף והוא אפילו ביצע אותו באחת מהופעותיו

עדן חסון הוא ללא ספק בין הזמרים ששנת 2020 לא הראתה להם את הצד השלילי בה. לאחר ש״חזה את העתיד״ בסינגל האהוב ״אין יותר מועדונים״ (וכרגע, בצל הקורונה זה אכן מה שקורה) כבש את כולנו גם עם הסינגל הממכר ״את חסרה לי״ אשר יצא לא מזמן. הערב (שבת) משחרר חסון את הסינגל החדש שלו ״איתך״.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לא מעט זמרים נותנים לנו ספויילר לסינגלים חדשים שאמורים לצאת בעתיד. וכך גם עדן חסון חשף חלק קטן מהשיר החדש לפני כמעט שנה באחת ההופעות שלו, ואף השיר הודלף בעבר, אך כעת יוצא באופן רשמי - "השיר הזה נכתב לפני יותר משלוש שנים, הגיע אל חלקיכם ומאז עזבתי אותו באיזו תקייה במחשב הישן שלי", אמר חסון. הסינגל החדש, אותו כתב והלחין חסון בעצמו מדבר על אהבה נכזבת והוא לחלוטין מיישר קו עם הסינגלים הקודמים של הזמר. אז למה השיר יוצא דווקא עכשיו? על פי הזמר זה כי "לקראת סגירת האלבום השני שלי לא הפסקתי לחשוב על השיר הזה והחלטתי שהוא צריך לצאת אליכם".

הקליפ מצולם בשני סטים ומתאר בצורה מושלמת את מילות השיר. חסון בחר לסיים אותו בצורה מעט משעשעת והראה לנו למספר שניות את מאחורי הקלעים של צילום הקליפ. אם תשימו לב, הפעם מצולם הזמר לבד, ללא שחקנית, ואנחנו לגמרי מסתפקים רק בעדן. לסיכום, הסינגל מעולה בדיוק כמו שציפינו.
 
 
תגיות
תגובות