טיילור סוויפט: "סקוטר בראון משחרר אלבום לייב שלי ללא אישורי". צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris, אינסטגרם

טיילור סוויפט: "סקוטר בראון משחרר אלבום לייב שלי ללא אישורי"

הדרמה בין טיילור סוויפט למנהלו של ג'סטין ביבר עולה שלב. הערב (ה') סוויפט מספרת כי מחר סקוטר בראון מתכנן להוציא אלבום חדש שלה ללא אישורה • כל הפרטים

לפני כשנה סקוטר בראון (מנהלו של ג'סטין ביבר) קנה את חברת התקליטים "Big Machine Label Group" במאות מיליוני דולרים. כחלק מהעסקה הגדולה יש גם את ההיסטוריה המוזיקלית של טיילור סוויפט אשר הייתה חתומה בסוכנות. סוויפט לא נשארה חייבת ובשנה האחרונה הביעה את דעתה הפגועה והכועסת בנושא. היום (ה') סוויפט חושפת כי אותם אנשים שקנו את היסטוריית המוזיקה שלה מאחורי הגב שלה עומדים לשחרר מחר אלבום לייב שהקליטה בעבר, ללא ידיעתה בכך. איך היא גילתה זאת? דרך המעריצים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סוויפט כתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "היי חברים, אני רוצה להגיד תודה למעריצים שלי שהעירו את עיניי לכך שהחברת תקליטים הקודמת שלי מוציאה "אלבום" של הופעות חיות שלי הלילה. הקלטות אלה הם מתכנית רדיו משנת 2008 כשהייתי בת 18. "Big Machine" רשמו תאריך יציאה לאלבום הזה ב-2017 אבל למעשה הם משחררים את האלבום הלילה. תמיד הייתי אמיתית איתכם לגבי הדברים האלה אז רק רציתי לספר לכם שיציאת האלבום הזו לא הייתה באישורי".

© צילום מסך מהאינסטגרם @taylorswift

סוויפט ממשיכה עם אצבע מאשימה עבור סקוטר בראון וכותבת: "ניראה כי סקוטר בראון ושותפיו העסקיים ראו את השינוי בניירות מספרי הכסף והבינו שלשלם 330 מיליון דולר עבור המוזיקה שלי לא הייתה החלטה חכמה מספיק ושהם צריכים כסף. לדעתי, עוד מקרה של חמדנות חסרת בושה בתקופת נגיף הקורונה. כל כך חסר טעם אבל מאוד שקוף". כרגע אין תגובה מבראון אך כמובן נמשיך לעדכן בכל התרחשות נוספת.

תגובות