סיכומוזיקלי: "חייב למות עליי" גרסת 2020 ונתן גושן חושף את הלב. צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: "חייב למות עליי" גרסת 2020 ונתן גושן חושף את הלב

שבוע נוסף הגיע לסיומו, ואם גם אתם מבולבלים מכל ההנחיות החדשות, זה בדיוק הזמן להירגע ולשמוע את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. במיוחד בשבילכם אספנו את כל מה שחדש השבוע ויעשה לכם טוב על הלב. והפעם: השיר החדש של דודו אהרון, החידוש המיוחד לשיר האהוב של להקת חמסה והלהיט המקפיץ של מושיקו מור

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן! בואו לשמוע יחד איתנו את כל השירים הכי חדשים וחמים בעולם המוזיקה הישראלית. למה אתם מחכים? לחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון - סליחה

הזמר המצליח דודו אהרון חוזר אלינו השבוע בשיר חדש, שנקרא "סליחה". את השיר כתב נעם חורב, שאחראי על להיטים שכולנו אוהבים וכבר הספיק להוכיח לנו עד כמה הוא כותב מוכשר. על לחן השיר אחראי אלון פרץ, שגם הוא מצליח להפוך כל שיר ללהיט בזכות הלחנים המדויקים שלו. השיר תפור בדיוק למידותיו ולסגנון המוזיקלי של אהרון, הוא מצליח להוציא אותו באור שונה ואחר, וגורם לנו להתרגש אפילו יותר, בזכות העובדה שהוא שר מתוך הנשמה שלו.

לסיכום: עושה זאת שוב

 

קטריקס & Youngest - את חייבת למות עליי

לא, אתם ממש לא מדמיינים, אכן מדובר בגרסת 2020 לשיר המאוד מצליח של להקת הבנות המיתולוגית, "חמסה", שיצא אי שם בתחילת שנות האלפיים. השיר המקורי נקרא "חייב למות עליי" אך השבוע, יצא החידוש המסקרן והמיוחד של קטריקס ויאנגסט, "את חייבת למות עליי", ואין ספק שזה אחד מהשירים הכי מעניינים שיצא לנו לשמוע בשבוע האחרון. השילוב בין השיר המקורי שעושה לנו תחושה נוסטלגית לבין התוספות החדשות לשיר, יוצר להיט ענק שכיף לשמוע!

לסיכום: להיט אמיתי!

 

אלרואי - עד אלייך

את השם אלרואי אגם יכול מאוד להיות ששמעתם מהטיקטוק, אלרואי מצליח לעשות סרטונים שצוברים מספר עצום של צפיות באפליקציה. אבל חוץ מהטיקטוק, השבוע יצא הסינגל השני והחדש של הכוכב, "עד אלייך", שכתב אלרואי יחד עם עמנואל אגם. אין ספק שהקצב של השיר הוא ממכר וקליט, ועם קולו של אלרואי שלא שומעים כל יום ויש בו משהו מאוד ייחודי.

לסיכום: קצבי וממכר

 

כפיר צפריר - גבוה

הזמר והיוצר המוכשר, הלא הוא כפיר צפריר, הוציא השבוע את השיר החדש שלו, "גבוה". צפריר כבר הספיק להוכיח לנו מספר פעמים את כמויות הכישרון האדירות שיש לו. השבוע, בשיר החדש שכתב והלחין הצליח להוכיח לנו זאת שוב. אמנם מדובר בשיר מאוד קצבי, קליט וממכר, אך ניתן לשמוע עוד משהו מעבר לשיר, וזה המסר של השיר והטקסט המרגש והעוצמתי שמתעסק בלהגיד תודה על מה שיש.

לסיכום: וואו

 

מושיקו מור - מה שהיה היה

נדמה שכל שיר חדש של מושיקו מור הופך בשניות ללהיט מסחרר. כך גם השבוע, כששחרר הזמר את השיר החדש שלו, "מה שהיה היה", אותו כתבו מור בן יאיר, יקיר פנחסי וצליל קליפי (מור בן יאיר גם על הלחן). מושיקו מור פשוט לא מפסיק להפתיע אותנו, בעוד להיט קצבי, ממכר ומשחרר (אולי אפילו יותר מקודמיו), מצליח לעשות לנו שמח, עם אווירת מסיבה. אין לנו ספק שהשיר עשוי להצליח אפילו יותר.

לסיכום: לא מפסיק להפתיע

 

שווה בבידוד

נתן גושן בשיר מגירה

נתן גושן הוא ללא ספק אחד מהיוצרים הכי מוכשרים שיצא לנו לשמוע. בנוסף לעמוד האינסטגרם הרשמי שלו, גושן גם מתחזק עמוד אינסטגרם נוסף, מהצד, בו הוא משתמש בעיקר בשביל לפרוק שירי מגירה, כאלו שלא יצאו בצורה רשמית. השבוע שיתף בשיר נוסף ומדויק מאוד, עם טקסט אמיתי וכנה, שלא מנסה להתייפייף, והוא מצליח לעשות זאת בדרך היפה והאמיתית ביותר.

אליה לוי מרגש מהבידוד

הזמר אליה לוי חלה בקורונה לפני כחודש, וכעת הוא מחכה לבדיקה האחרונה שתודיע לו האם הוא יכול להשתחרר ולעזוב את מלון הקורונה. בנוסף, אבא שלו חולה בנגיף הקורונה והוא מאושפז בסכנת חיים. אך בנתיים, בזמן התקופה הקשה, מה שמשמח ונותן לו כוחות זו המוזיקה. הוא צילם ביצוע מרגש לשיר "רכבת הרים" של אייל גולן והצליח לצמרר אותנו. אנחנו מאחלים רפואה שלימה ובשורות טובות!

 

קרן פלס ואלדד כהן בביצוע מיוחד

אין ספק שתקופת הקורונה מצליחה להוציא מהרבה אמנים את המיטב, ובכך מצליחים להיות יצירתיים ואפילו מאוד. קרן פלס, למשל, החליטה לעשות בכל יום חמישי פרויקט הנקרא "קונצרט בפיג'מה", עד שיחזרו ההופעות, ובו מעלה ביצוע עם זמר נוסף - בפיג'מות כמובן. השבוע אירחה את אלדד כהן, שזכור לנו מהתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" והצליח לרגש אותנו עד מאוד. השניים ביצעו את שירה של פלס, "כלום לא טעים" וזה אחד הביצועים הכי יפים ששמענו בשבוע האחרון.

 

 

 

תגובות