סיכומוזיקלי: כוכב "פלמח" מרגש והקאבר של כרקוקלי עם נוי פדלון. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: כוכב "פלמח" מרגש והקאבר של כרקוקלי עם נוי פדלון

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן! אז בין אם כבר הספקתם לחזור לבית הספר, ובין אם אתם עדיין מעבירים שיעורים דרך הזום - בואו לשמוע את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית שלא עוצרת לרגע, עם שירים וביצועים שיעשו לכם את השבת הכי טובה שיש. השבוע: השיר החדש של משה פרץ, הקאבר של כוכב הסדרה "פלמח" וגם: השילוב המנצח של כרקוקלי עם נוי פדלון

רגע לפני שסוף השבוע מתחיל באופן רשמי, בואו לשמוע את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית ויצא ממש השבוע. יאללה, למה אתם מחכים? האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיא מזיג - כמה אני אוהב אותך

אין הרבה אמנים עם קול כל כך מיוחד כמו של גיא מזיג. הזמר והיוצר שאחראי על להיטים שכולנו מכירים ואוהבים, יצא השבוע בשיר חדש, "כמה אני אוהב אותך". השיר אמנם מאוד קצבי וקליט, יש בו אפילו משהו שמח, אך למעשה הוא נכתב בעקבות בתו הבכורה של מזיג, שעברה תאונה והשיר בעצם נכתב תוך כדי נסיעה לבית החולים. בסופו של דבר הסוף היה טוב, ומזיג, שכתב, הלחין והפיק מוזיקלית, מצליח לעשות זאת בצורה הכי מדויקת ויפה שאפשר.

לסיכום: אחד ויחיד

 

ניצן פלד- ובסוף

בנוסף להיותה מפיקה בתכנית הבוקר של קשת, ניצן פלד מוכיחה לנו שגם יש לה כישרון ענק במוזיקה. השבוע יצא הסינגל החדש שלה, "ובסוף", אותו כתבה פלד בעצמה והלחין ניר בכר, שגם היה אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. פלד מראה לנו כמה שהיא כשרונית, בשיר ממכר וקצבי מאוד. אין ספק שזוהי רק ההתחלה ואנחנו בטוחים שפלד עוד תגיע רחוק!

לסיכום: כוכבת

 

BAR - One Shot

אחרי ששחרר בר גרוצקי את חמשת השירים הראשונים באלבום ה-EP שלו, הוציא השבוע את השיר השישי והאחרון, שנקרא “One Shot”. חוץ מהעובדה שגרוצקי גם כתב והלחין את השיר, הוא שותף פעיל בכל מה שנוגע לעבודה על השיר, ולמעשה לא רק כתב והלחין אלא גם הפיק, הסריט, ערך והראה לנו עד כמה הוא מוכשר בכל כך הרבה דברים, אפילו בריקוד שניתן לראות במהלך הקליפ. שיר שאי אפשר להוציא מהראש!

לסיכום: היסטרי!

משה פרץ - בא לי לאהוב אותך

מה אפשר להגיד על משה פרץ שעוד לא אמרנו? זמר מוכשר, מצליח לרגש ובו זמנית גם לעשות לנו שמח וטוב על הלב. השבוע יצא הסינגל החדש שלו מתוך האלבום שבדרך, "בא לי לאהוב אותך", בשיתוף פעולה מפתיע ומוצלח עם הזמרת דיקלה, שכתבה את השיר יחד עם לירון עמרם והלחינה עם לירון עמרם ועדי רותם. מדובר בבלדה שקטה, אך עם זאת גם מאוד עוצמתית כמו שרק פרץ יודע לעשות, וזה רק עושה לנו חשק לשמוע עוד.

לסיכום: שילוב מנצח

 

אייל הר נוי - מתגעגע

הזמר והיוצר, אייל הר-נוי, שחרר השבוע את הסינגל החדש שלו, מתוך אלבומו השני במספר. הר-נוי כתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקלית את השיר, ולמרות שהשיר נכתב עוד לפני תקופת הקורונה, משהו בו, כמו שירים רבים שיצאו לאחרונה, מקבל משמעות חדשה בעקבות התקופה המבולבלת שאנו נמצאים בה. זהו שיר שמצד אחד מאוד פשוט ועדין אך מצד שני זה בדיוק מה שעושה אותו כל-כך יפה ואמיתי.

לסיכום: כמה פשוט, ככה יפה

 

שווה האזנה 

עמית בן זקן בקאבר לדודו אהרון

עמית בן זקן, שכבר הוכיח לנו שהוא לא רק 'אח של', העלה השבוע לעמוד האינסטגרם שלו עוד קאבר, והפעם לשירו החדש של דודו אהרון, "סליחה", שיצא לפני כשבוע. אין ספק שהקול והכל נשאר במשפחה ובן זקן מבצע את השיר בצורה מאוד מרגשת ויפה, ורק עושה לנו חשק לשמוע עוד. יאללה, מתי סינגל?

טל גרושקה - הפרח בגני

השחקן טל גרושקה, שמככב על מסך הטלוויזיה שלנו בימים אלה בסדרה החדשה "פלמח", העלה השבוע לעמוד האינסטגרם שלו סרטון, בו הוא מבצע קאבר לשיר המוכר "הפרח בגני". הוא מוכיח לנו שהוא לא רק שחקן מצליח, אלא גם מוזיקאי מאוד מוכשר. בקאבר בו הוא שר הוא גם מנגן בגיטרה. זה לגמרי אחד מן הקאברים הכי יפים ששמענו בשבוע האחרון.

כרקוקלי בביצוע משותף עם נוי פדלון

רוצים לדעת איך נשמע שילוב מנצח? תחשבו על לירון וטלי כרקוקלי, צמד האחיות שלא מפסיקות לרגש אותנו ולהוציא מוזיקה שכולנו אוהבים, ועכשיו תחברו את השתיים עם האחת והיחידה, נוי פדלון. תוסיפו את השיר "בחום של תל אביב", של שרית חדד, וזהו, הנה לכם השילוב הכי מנצח ששמענו בזמן האחרון, בביצוע מהיפים שיצא לנו לשמוע. אי אפשר להפסיק לשמוע את זה!

 

 

תגובות