בלדה לראשונה: נטע ברזילי כמו שלא שמענו מעולם!. באדיבות יחסי ציבור

בלדה לראשונה: נטע ברזילי כמו שלא שמענו מעולם!

אמש (שבת) במשדר הבינלאומי של האירוויזיון, שיחררה נטע ברזילי בלדה לראשונה בה היא חשפה את הרגשות שלה ובכך הכניסה אותנו לעולמה הפנימי. הבלדה יצאה בשתי גרסאות מיוחדות בו זמנית בארץ ובעולם, ובשתיהן הצליחה ברזילי לחשוף צד חדש שלא שמענו ממנה עד היום • הנה מה שחשבנו עליו

בדיוק לפני שנתיים קרה אחד מרגעי השיא בחייה של נטע ברזילי כאשר זכתה באירוויזיון עם השיר "TOY". מאז הספיקה לשחרר כמה וכמה שירים באותו קו של מסיבה וקצב מרים, אמש (מוצאי שבת), הופיעה הזמרת עם בלדה חדשה ששודרה לראשונה במשדר הבינלאומי של האירוויזיון (אשר החליף את פורמט התחרות השנה לאור המצב). איזה כיף שסוף סוף אנחנו מקבלים מנטע זווית קצת שונה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל ״קוקו״ (Cuckoo) הוא הבלדה הראשונה של ברזילי והוא יצא בשתי גרסאות - הרשמית והאקוסטית (שהושקה באירוויזיון). נטע מספרת שהשיר נכתב על התחושה של להיתקע בלופ שאתה לא יודע איך נכנסת אליו - "קוקו זה הוידוי שלי, זה חושף צד פגיע בי שמעולם לא נתתי לאף אחד לראות לפני כן", סיפרה הכוכבת. אין ספק כי השיר לגמרי גורם לנו לחשוב על צד שונה בנטע, שהוא לא הצד הכיפי והשמח בה שראינו עד היום אלא באמת את נטע היותר פגיעה.

 
"עבדנו במשך שלושה חודשים על בניית תיבת נגינה בהתאמה אישית, שהייתה מאוד קשה, זה מכשיר שיוצר בעבודת יד כבר במאה ה -16. אחד הדימויים שנתקעו לי בראש הרבה זמן – בלרינה תקועה בתוך קופסת תכשיטים, מסתובבת לנצח בלופ. בדיוק ממה שאני פוחדת להיות. קוקו זו הווידוי שלי, זה חושף צד פגיע בי, שמעולם לא נתתי לאף אחד לראות לפני כן. אני במקום שהכל קרה לי ממש מהר ואני לא יכולה שלא לפקפק", אמרה ברזילי.
 
על הפקת השיר אחראי ג׳יי אר רותם, מפיק מלוס אנג׳לס שכבר עבד עם כמה וכמה מהשמות הכי גדולים בתעשייה כמו ריהאנה, ביונסה וכו׳. אם עד עכשיו זה לא היה מובן, עכשיו זה כבר חד משמעי - נטע לגמרי בליגה של הגדולים. אנחנו עפנו על השיר ובטוחים שיאהבו אותו לא רק בגבולות הארץ אלא בכל העולם. חופשי אצלנו בפלייליסט!

 

תגובות