יותר להיט מפאוץ'? נועה קירל משחררת את "מיליון דולר". ערן לוי

יותר להיט מפאוץ'? נועה קירל משחררת את "מיליון דולר"

היא עושה את זה שוב! מלכת הפופ של ישראל, נועה קירל, משחררת הבוקר (ג') את הסינגל החדש שלה "מיליון דולר" ואנחנו כבר מאוהבים! זה רק אנחנו, או שיש פה להיט חדש כמעט כמו "פאוץ'"?

כוכבת הפופ הכי גדולה בישראל בשנים האחרונות, שהגיעה בימים האחרונים למיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה, כנראה לא תשכח את השנה האחרונה. לאחר שהתגייסה לצה"ל, קטפה קמפיינים ענקיים, השיקה קולקציות, הוציאה את הלהיט "אם אתה גבר" שמושמע בכל מקום אפשרי ואיך לא, התחילה סוף - סוף שיעורי נהיגה, נראה כי קירל  לגמרי לא עוצרת והיא כאן כדי להישאר! הבוקר (ג') משחררת הכוכבת את הסינגל החדש שלה "מיליון דולר" בו היא מארחת את הראפר שחר סאול. והאמת? שהשיר באמת נשמע ונראה לגמרי מיליון דולר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

רגע לפני יציאת השיר פתחה קירל חשבון טיקטוק ונשאבה גם היא אל ההיסטריה סביב האפליקציה. מעבר למיליון העוקבים באינסטגרם, גם בטיקטוק היא כבר צברה עשרות אלפי עוקבים (שרק ממשיכים ומתרבים). אך מה גרם לזמרת לפתוח טיקטוק משלה? בעצם בעקבות האתגר החדש שילווה את הסינגל ששוחרר יחד עם הלהיט החדש. את "מיליון דולר" כתבה והלחינה קירל עצמה יחד עם ההרכב המנצח -  רון ביטון, ירדן (ג'ורדי) פלג ואיתי שמעוני משולבים קולות של מקהלת ילדות, שביחד עם נועה הן שרות את קולות הרקע. כהרגלה של הזמרת, הסינגל מלווה בקליפ ברמה בינלאומית ומלא סטייל, בשיתוף פעולה עם אתר האופנה הגדול בארץ "טרמינל X", בבימויו של רועי רז ולראשונה בהפקתה של קירל עצמה, בו היא שוב מוכיחה את הייחודיות והיצירתיות שלה.

© ערן לוי

קירל מוכיחה לנו פעם אחר פעם שהיא מלכת הפופ הבלתי מעורערת ופשוט אין לה תחליף. אין לנו שום ספק שגם השיר הזה הולך להביא איתו הצלחה מסחררת וכמו רוב השירים שלה - רף מיליון הצפיות יושג במהירות רבה!

תגובות