וואו: הזוג לורן פלד ומאיה שואף בקליפ רומנטי במיוחד. צילום מסך מהקליפ

וואו: הזוג לורן פלד ומאיה שואף בקליפ רומנטי במיוחד

לורן פלד חוזר הבוקר (ב') עם סינגל ראשון מאלבומו השני. השיר המרגש, שגם מלווה בקליפ מושקע לצד אשתו מאיה שואף ("חצויה", "כדברא" ו"גאליס"), נקרא "וואו" וזאת בדיוק המילה שאמרנו אחרי השיר הזה!

לורן פלד התחיל את הקריירה בעבודה עם אמנים מוצלחים כמו אייל גולן, הראל סקעת, שלומי שבת, משה פרץ, מאיה בוסקילה, מוקי ועוד רבים. ב-2018 התקדם לקדמת הבמה והוציא את השיר הראשון שלו "42 יום" שזכה להצלחה רבה, ואפילו נכנס לרשימת השירים המושמעים ביותר ברדיו לשנה זו. לאחר מכן הוציא עוד להיטים, אלבום ראשון והשיק מופע חדש רגע לפני "ימי הקורונה". היום (ב') הוא ממשיך ובגדול עם סינגל ראשון מתוך אלבומו השני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר נקרא "וואו" והוא נכתב על ידי נעם חורב ולורן בעצמו הוא מי שהלחין והפיק אותו. הזמר מספר איך השיר נוצר ואומר כי: "יש את הרגע הזה בדייט הראשון, או אולי אחרי כבר כמה חודשים שאתם יוצאים יחד, או אולי אחרי עשור של זוגיות, שפתאום מילה, מבט, נגיעה, ממלאת אתכם בתחושה של אושר והודיה על הזכות להיות עם בן בת הזוג שלידכם. על הרגע הזה בדיוק נכתב השיר 'וואו'. הרגע המדויק הזה, שאתה תופס את עצמך פתאום מסתכל על בת או בן הזוג שלך ומרגיש אושר, מזל, רוגע, אהבה, מרגיש הכרת תודה על מי ועל מה שהם בחייך". האמת היא שבאמת אפשר להרגיש את התחושה הזו לאורך כל השיר. פלד בהחלט הצליח לרגש אותנו ולגעת בנו!

 

לשיר מתלווה גם קליפ שכולו בשחור לבן, מה שרק הוסיף יותר לאווירה המרגשת. בקליפ המושקע פלד מלווה באשתו, השחקנית מאיה שואף, שאותה אתם בטוח מכירים מסדרות כמו: "חצויה", "כדברא" ו"גאליס". באופן אירוני, "וואו" זה בדיוק מה שאמרנו אחרי השיר הזה. 

 

תגובות