המסע אל האלבום השני: עדן חסון מבטיח בכל שבוע שיר חדש. צילום מסך מהאינסטגרם  @edenhason

המסע אל האלבום השני: עדן חסון מבטיח בכל שבוע שיר חדש

עדן חסון החל היום (ג') את המסע שלו אל עבר האלבום השני שלו, כשבכל יום שלישי ישחרר לאוויר שיר חדש במשך שבעה שבועות ויסיים עם אלבומו השני ועם חגיגה בלייב פארק! הבוקר (ג') הוא פותח את הקמפיין עם הסינגל "אל תשברי לי את הלב", ויסיים אותו במופע ענק בלייב פארק

כן כן, אתם לא מדמיינים - החלום של כולנו מתגשם! עדן חסון מבטיח לנו שבעה שירים חדשים, שבוע אחר שבוע. ואת סיום יציאת השירים במהלך שבעת השבועות הקרובים הוא יחגוג באלבום חדש ושני. ואת האלבום השני הוא יחגוג במופע ענק בלייב פארק בראשון לציון ב-20 באוגוסט. בקיצור, די, אנחנו לא עומדים בכל הטוב הזה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז כאמור, חסון בדרכו אל אלבומו השני שעתיד לצאת בחודשיים הקרובים. אך עד אז, הוא הבטיח לנו שבכל יום שלישי יצא שיר חדש, כך במהלך שבעה שבועות! הראשון שיוצא היום (ג') הוא "אל תשברי לי את הלב", אותו כתב והלחין הזמר בעצמו, כהרגלו, וגם עיבד מוסיקלית ביחד עם יעקב למאי. אך כמו שאמרנו - זה לגמרי לא הכל - ואת יציאת האלבום הוא מתכוון לחגוג עם חזרתו לבמות מאז הקורונה, כשהוא מבטיח לנו מופע ענק וחגיגי בשיאו של החופש הגדול! 

 

"אני מודה לה' יום יום על מי ומה שאני. ועכשיו, עוד תקופה מתחילה. אלבום שני. פרק חדש בחיים שלי, אני מרגיש שהתבגרתי - 26 אוטוטו. הקטע, שאני מרגיש שגדל איתי דור", כך אמר חסון בהתרגשות על האלבום החדש והוסיף "חבר'ה שהתחילו לשמוע אותי בבית ספר ועכשיו בצבא. חבר'ה שהיו בצבא ועכשיו השתחררו. חבר'ה שהתחתנו וכבר יש להם ילדים. האלבום הבא בוגר יותר' בשביל הקהל שקצת גדל.. יחד איתי. הטקסטים נועזים יותר, חשופים יותר, העיבודים שונים ואמיצים והכל - צעד אחד קדימה".

כפי שהבנתם, אנחנו הולכים לשמוע עוד הרבה 'עדן חסון' בשבועות הקרובים, אבל עם השיר החדש שיצא היום - אנחנו כבר לא יודעים לאיזה עוד להיט לצפות. הזמר לגמרי בשיא פריחתו, ואנחנו כל כך מחכים ליום שלישי הבא!

תגובות