אתם לא לבד: השירים שיפיגו לכם את הבדידות. AdobeStock

אתם לא לבד: השירים שיפיגו לכם את הבדידות

לכל אחד יש רגעים בהם הוא מרגיש לבד ושאין אף אחד שמבין אותו, אז כדי לעזור לכם להתמודד עם הבדידות - הכנו לכם פלייליסט עם שירים שיתנו לכם להבין שאתם לגמרי לא לבד

תופעת הבדידות יכולה לפגוע בכל אחד, ותמיד יש לנו רגעים שבהם אנחנו מרגישים בודדים ושאין אף אחד שיכול להבין אותנו. כדי לעזור לכם להפיג את הבדידות - ריכזנו עבורכם את השירים שיגרמו לכם להרגיש שאתם אף פעם לא לבד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כל הזמן הזה - נצ'י נצ'

השיר מלמד אותנו שלפעמים אנחנו מרגישים לבד גם כאשר אנחנו בקרבת אנשים או בזוגיות. "אני לא יודעת למה אבל כל הזמן הזה הייתי לבד כל יום מחדש", כך נכתב בשיר. השיר הוא סימן הזדהות לכל האנשים שמרגישים לבד גם כאשר הם כן בסביבת אנשים. השיר מנסה להעביר לכל אותם אנשים את ההבנה שזה בסדר ולגיטימי להרגיש ככה. 

 

In my blood - שון מנדס

יש לנו הרגשה שלמפורסמים יש תמיד הכל והם אף פעם לא מרגישים בודדים, הרי הם מרגישים אהובים בידי אלפי מעריצים. בשיר הזה שון מנדס מנפץ את הפנטזיה וחושף על ההתמודדות שלו עם התקפי חרדה והפחד להרגיש לבד. שון מלמד אותנו שזה יכול לקרות לכל אדם ושזה בסדר להרגיש ככה. 

 

One call away - צ'ארלי פות'

"לא משנה לאן תלך, תדע שאתה לא לבד" כך שר צ'ארלי על חבר שמרגיש בודד ומנחם אותו שהוא תמיד יהיה לצידו והוא רק במרחק שיחת טלפון אחת. השיר מזכיר לנו את האנשים הקרובים לנו, והוא בא להגיד לנו שכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתקשר אליהם כי הם תמיד יהיו לצידנו! וזה גם המסר שלנו אליכם: אל תהססו להתקשר, לפנות, לשתף ולהתייעץ - אתם מוקפים באנשים, ואין לנו ספק שברגע ותפרקו את ליבכם הוא ישמח לעזור לכם או אפילו רק להקשיב!

 

Cold water - מז'ור לייזר וג'סטין ביבר

כמו השיר הקודם, גם בשיר הזה ג'סטין מושיט יד לעזרה למי שמרגיש שאין אף אחד שמבין אותו. "אם אתה מרגיש שאתה צולל, אני אקפוץ למים קרים בשבילך" כך הוא שר וגורם לנו להיזכר באנשים הקרובים לנו שיעשו הכל למעננו ויוציאו אותנו מבור הבדידות.

 

לא לבד - לי בירן ואליאנה תדהר

בתקופת הקורונה, הזוג האהוב החליט לעלות לשידורי לייב מיוחדים באינסטגרם לשיפור מצב הרוח. המצב והכוח שלהם בידיים להרמת המורל גרמו להם לשחרר יחד שיר שנותן לכולם תחושה שתמיד יהיה מישהו לצידם - "אתה לא לבד" מדובר בדואט מרגש ומחמם את הלב שנורא עזר לנו בתקופה הזאת ורלוונטי לכל בדידות שהיא.

 

Umbrella - ריהאנה 

ריהאנה שרה בשיר הזה ואומרת שהיא תמיד תהיה לצידו של ידידה גם בזמן הגשם, כשהגשם הוא בעצם מטאפורה לזמנים קשים בהם הוא מרגיש רע ובודד. בשיר הזמרת מבטיחה שתחלוק איתו מטריה כדי להינצל מהגשם וכך הוא יהיה כבר פחות בודד. תאזינו ולא תרגישו יותר לבד!

 

אתה לא לבד - פאר טסי

בשיר יש דיאלוג בין אימא לבנה שמנחמת את בנה שהוא לא לבד הרי הוא תמיד יהיה הבן שלה והיא תמיד תהיה שם בשבילו. וזכרו זאת גם אתם! כאשר אתם מרגישים בודדים תמיד תזכרו שיש לכם משפחה שתמיד תהיה לצדכם, תמיד תאהב אתם, ושתמיד תהיו חלק ממנה.

 
 

We're all in this together - היי סקול מוזיקול

ונגמור עם השיר האייקוני הזה מסרט הדיסני האהוב שלנו שבו זאק אפרון וחבריו גורמים לנו להרגיש שאנחנו שייכים לווילדקאט בעצמנו. החבורה אומרת שכל אחד מיוחד בדרכו ורק אם נתאחד ונהיה ביחד נוכל להגשים ולעשות הכל. אז אל תהססו לפנות לחברים שלכם, לפרוק ולשתף אותם - הם יישמחו להיות שם בשבילכם! 

 

כשאתה מרגיש בודד תזכור תמיד שאתה חלק ממשפחה, חלק  מחבורת חברים וחלק מהאוכלוסייה בעולם ובעזרת ושתמיד יהיו אנשים שאכפת להם ממך. אתה אף פעם לא לבד!

 

תגובות