יפה בלבן: החתונה המפתיעה של עדי ביטי. רמי קצב, מתוך הקליפ

יפה בלבן: החתונה המפתיעה של עדי ביטי

לאחר כמעט שנה ללא שיר חדש ורגע לאחר חגיגות יום הולדתה ה-19, עדי ביטי חוזרת אל המוזיקה עם סינגל מיוחד בשם "לא שלך". אבל למה היא לבושה בשמלת כלה?

היא מככבת לנו על המסך בתכנית הריאליטי "הישרדות VIP" בשבועות האחרונים, (כולל הדחה וההעברה אל משמר הבקתה), לפני כשבועיים היא גם חגגה את יום הולדתה ה-19 עם כל החברים מהתעשייה, וכעת, אחרי שחיכינו וחיכינו כבר כמעט שנה - הנה זה הגיע! מלכת הבקתה של שבט "אנטינג אנטינג" שיחררה סינגל חדש בשם - "לא שלך". אבל איך זה קשור לכך שהיא מדדה שמלות כלה? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אמנם ביטי לא באמת מתחתנת ושמלות הכלה של לימור בן יוסף היו עבור צילומי הקליפ בלבד, אבל תודו שהיא לגמרי יפה בלבן! מעבר לקליפ המושקע והלבן שמלווה לשיר, בואו נדבר גם על השיר עצמו, שמאחורי יצירתו עומדים דולב רם ופן חזות, מכונת הלהיטים שכבר הספקנו להכיר. במשך שנה שלמה לא שמענו תוצר חדש של הזמרת, ואמנם היינו שמחים לשמוע מבחינה מוזיקלית מהחיילת הטרייה קצת יותר במהלך השנה האחרונה, אך השיר החדש מוכיח לנו שההפסקה שהיא לקחה בהחלט השתלמה. בשנה האחרונה היא הספיקה לסיים 12 שנות לימוד, לככב ב"הישרדות VIP" ולהתגייס לצה"ל - מה שגרם לביטי לחזור אלינו הרבה יותר בוגרת (שאגב, גם בהישרדות היא הוכיחה את בגרותה, למרות גילה הצעיר). 

 

בהמשך לקו החדש של ביטי, גם במוזיקה היא התבגרה קצת יותר. הסינגל החדש סוחף משמיעה ראשונה, הוא נוגע, מרגש ומלא בעוצמה. הקליפ, בו הכלה בורחת מהחופה רק תורם לכל העוצמה והרגש שבשיר ומראה עוד צד של הכוכבת הצעירה. בנוסף, חדי העין יכלו להבחין בהבלחה קצרה של בן הזוג האמיתי, דין גמר, בתור אורח בחתונה המפוברקת.

חגיגת יומולדת 19 לעדי ביטי. צילום: עמית הובר | עריכה: אסף אושי
 
תגיות
תגובות