לא עוצר: דקל וקנין משחרר דואט ראשון. צילום ארן חן

לא עוצר: דקל וקנין משחרר דואט ראשון

ילד הפלא של טבריה עושה את זה שוב, וכרגיל - בגדול ובשיא הסטייל. הכוכב העולה, דקל וקנין לא מפסיק להפתיע אותנו והבוקר (ג'), רגע לאחר שגם קטף קמפיין בעשרות אלפי שקלים - משחרר הזמר הצעיר את הסינגל החדש שלו יחד עם חיים דדון

דקל וקנין אומנם פרץ אלינו לתודעה רק בתקופה האחרונה, אך זה נראה כי הוא נמצא כאן כבר שנים ולגמרי כאן כדי להישאר! עצם העובדה שהוא חדש בתעשיית המוזיקה הישראלית לגמרי לא מפריעה לו לכבוש פסגות ויעדים ולתפוס מקומות מיוחדים בפלייליסטים שלנו. הישגים כמו למשל את הקמפיין החדש שקטף, שמוערך בעשרות אלפי שקלים, ואליו הצטלם כבר אמש (ב'). הקמפיין לעידוד תיירות הפנים בצפון, והזמר, שהוא צפוני בעצמו (כזכור, מטבריה)  ראה בקמפיין זה ערך חברתי מוסף, במיוחד בימים אלו, ואכן הקמפיין מעודד תיירות פנים כחול לבן ומפרגן לעסקים ישראלים. לצד ועקנין מככבת אביבה אבידן שמגלמת את סבתו הדואגת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי שני קמפיינים, חיקוי קורע מצחוק בתכנית "ארץ נהדרת", חתימה בחברת התקליטים של אייל גולן - "ליאם הפקות" ואין סוף ברכות, הבוקר (ג') משחרר ילד הפלא של טבריה את הדואט החדש שלו עם חיים דדון "מי מצחיק אותך". השיר החדש שמסתמן כי הולך להיות הלהיט הבא של הקיץ נכתב על ידי היוצרים המוכשרים צ'ולי זכאי וגיל נגר. הם לגמרי הצליחו להכתיב בשיר הזה סגנון בוגר ומרגש וליצור חווית שמיעה מדהימה.

 
 

השיתוף פעולה בין השניים הפתיע אותנו מאוד בתחילה, אבל כששומעים את השיר - מאזינים לקולות שמשתלבים יחד בצורה נפלאה. את הדואט החדש שנראה כי לגמרי הולך ללוות אותנו במשך הקיץ - אנחנו אהבנו. דדון מפגין יכולות ווקליות, ולגבי וקנין - אין לנו ספק שהוא לגמרי כאן כדי להישאר. בא לנו עוד דואט כזה!

תגובות