סיכומוזיקלי: זאת היורשת של נועה קירל?. רמי קצב, מתוך הקליפ

סיכומוזיקלי: זאת היורשת של נועה קירל?

השבוע בסיכומוזיקלי: הראפר שיגרום לכם לחשוב, מגי אזרזר ועילי בוטנר בשיתוף פעולה, מיקה צור מוכיחה שהיא חייבת להוציא סינגל והכרקוקליות מארחות את עדן אלנה לקאבר מהפנט

סוף שבוע של כיף ומנוחה, ומה יותר כיף בסוף שבוע מאשר לשמוע מוזיקה חדשה? תכינו טוב את האוזניות (או הרמקולים), תתיישבו בנוח וקחו לכם כמה רגעים של שקט עם סיכום מוזיקלי של השבוע החולף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייל גולן – נראתה לאחרונה

אייל גולן שחרר אתמול (ה') סינגל חדש בשם "נראתה לאחרונה" שנכתב על ידי אבי אוחיון ויוסי בן דוד (שגם הלחין את השיר). גולן הוא אחד הזמרים העסוקים בישראל כבר כמה עשורים ועדיין, בכל סינגל מחדש הוא פשוט מוכיח לנו למה. בקליפ לוקחת חלק לא אחרת מאשר אלין, הבת המפורסמת שלו שכבר הפכה לכוכבת טיקטוק בפני עצמה. השיר ממשיך את אותו הקו המזוהה עם גולן ואנחנו לגמרי אוהבים את זה. הפעם המילים קצת קורצות לתקופת הקורונה וגורמות לנו לכולם להזדהות.

לסיכום: מכורים מהרגע הראשון.

עילי בוטנר ומגי אזרזר – יפה לך שמח

אחד האמנים שאנחנו הכי אוהבים הוא עילי בוטנר וכשמוסיפים אליו את מגי אזרזר, (שמסתבר שפשוט טובה בהכל), לא יכול שלא יצא להיט. השבוע שחררו השניים סינגל משותף בשם "יפה לך שמח", אותו כתב והלחין בוטנר עצמו יחד עם אבי אוחיון. כזכור, השניים נפגשו לאחרונה כאשר כתב בוטנר את השירים במחזמר "אפס ביחסי אנוש" בו מגי משחקת, ואין מאושרים מאיתנו שהשניים המשיכו לעבוד ביחד גם מעבר להצגה. בוטנר רגיל לכתוב ולהלחין את שיריו לבד, והפעם הצטרף אליו אבי אוחיון ואנו חייבים להגיד שזה לגמרי שינוי מרענן שכיף לשמוע.

לסיכום: הכי הכנסנו לפלייליסט.

קובי פרץ ומושיק עפיה – הלילות

מדואט אחד לדואט אחר, והפעם מדובר בשני זמרים שלא מפסיקים לעבוד כבר שנים - קובי פרץ ומושיק עפיה. השניים שחררו השבוע סינגל משותף בשם "הלילות", אותו כתב, הלחין והפיק אושר כהן. כל אחד מהם בנפרד הספיק להוציא כבר מספר לא מבוטל של שירים שלגמרי נשארים עד היום, מה שמוביל לכך ששילוב ביניהם מוליד סינגל בלתי נשכח. אמנם השיר יצא רק אתמול, אך אנחנו הספקנו להבין כבר משמיעה ראשונה שמדובר בשיר פשוט מדהים. עכשיו נותר רק המופע המשותף.

לסיכום: השילוב המושלם!

 

נאדה – מלכת המדבר

את השם הזה לא בטוח שיצא לכם לשמוע עדיין, אז תנו לנו קצת לחדש לכם ולהוסיף לכם טעם טוב לפלייליסט. הזמר והיוצר נאדה (הלא הוא נדב יהושע) שחרר השבוע סינגל בשם "מלכת המדבר", שיר שבלי שום צל של ספק כדאי לכם לשמוע. זהו השיר השני מתוך אלבום הבכורה שלו והוא מסתמן להיות להיט קיץ מרענן.

לסיכום: נעים מאוד להכיר!

אדיר גץ – צלקות

כמה שאנחנו אוהבים את אדיר גץ ואת המוזיקה שלו! השבוע שחרר הזמר והיוצר המוכשר סינגל חדש בשם "צלקות" אותו כתב והלחין בעצמו. יש לנו תחושה שגם על השיר הזה אנחנו עוד הולכים לשמוע רבות, במיוחד אחרי ששחרר במהלך השנים האחרונות מספר מכובד מאוד של סינגלים מצליחים וממכרים כמו: "בדיוק כמו שהיא", "דירה קטנה בחיפה", "עשר אפס לך" ועוד ועוד... בקיצור - שלא תפסיק להוציא סינגלים כאלו שהתמכר אליהם בשניות.

לסיכום: לא יוצא לנו מהראש.

לואי עלי – מזויפים

הזמר לואי עלי שחרר השבוע סינגל חדש בשם "מזויפים". את הסינגל כתב שי רותם והלחין עידו נמר, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראיים לא אחרים מהצמד דולב רם ופן חזות (דולי ופן). זה לא סוד שבכל פעם מחדש לואי מצליח להמיס לנו עוד חלק קטן בלב, וגם הפעם זה קורה ובענק. השילוב של הקול המחוספס ביחד עם הגוון הנוגע והמרגש יוצר משהו שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. אנחנו לגמרי מאוהבים.

לסיכום: תמיד מיוחד.

אן בי - איצ'יקידנה

הכוכבת הצעירה אן בי, בת אחת עשרה וחצי בלבד וכבר מכוונת להיות כוכבת הפופ הבאה של ישראל. הסינגל החדש והשלישי שלה מפתיע בסגנון הודי - "איצ'יקידנה", אותו שחררה השבוע. אלמוג טבקה על המילים, הלחן וההפקה המוזיקלית ואין ספק שמדובר ברענון חמוד וכייפי, אשר עומד כבר על קרוב ל-400 אלף צפיות תוך ימים ספורים בלבד. לשיר מלווה גם קליפ מושקע שצולם בים המלח, וגם הוא כמובן כולו בסגנון הודי.

לסיכום: חמוד וכייפי!

אידר פרי – Stop

אידר פרי, שם חדש אך בטוחים שישאר פה לעוד הרבה זמן, הוציאה השבוע סינגל חדש בשם "סטופ". זהו רק הסינגל השני שלה, וכבר רואים שמדובר במישהי שלגמרי יודעת מה היא רוצה. את השיר כתב והלחין ויק אוחנה יחד עם עומרי 69 סגל, שגם אחראי על העיבוד. אהבנו ואנחנו יותר מבטוחים שאתם תאהבו אותו גם. הפזמון הזכיר לנו את "חצוף" וגם הוא בועט וקצבי. יש מצב שיש פה עוד נועה קירל? בכל מקרה, יש פה מספיק מקום לכולן ואנחנו מסוקרנים לדעת מה אידר מכינה לנו להמשך.

לסיכום: תתחילו לשנן את השם.

נוף – רחוק מכאן

גם הזמרת נוף היא זמרת חדשה בנוף (הבנתם?) המוזיקלי. השבוע שחררה סינגל בשם "רחוק מכאן", אותו כתבה והלחינה יחד עם צאלון בוחבוט שגם עיבד והפיק לה את השיר. לשיר יש קצב מגניב לגמרי, לקול שלה בהחלט יש חותמת והיא הכי עשתה לנו כיף בכל פעם שהאזנו.

לסיכום: ביג לייק!

בר רוזנברג ואתם – מרגישים ת'וייב

עוד דבר מעניין שקרה ביוטיוב השבוע הוא השיר "מרגישים ת'וייב", אותו שחררה היוטיוברית בר רוזנברג יחד עם עוד 80 עוקבים וצופים שלה. את השיר אף כתבה יחד עם העוקבים שלה וגם שיתפה את תהליך יצירת השיר בערוץ היוטיוב שלה. מדובר בשיר קיצי וקליל המלווה בקליפ, שגם בו מופיעים עוקביה של רוזנברג, ומה שמיוחד בו הוא שלאורך כל הקליפ מוצג השיר בשפת הסימנים. אהבנו לגמרי את הרעיון ואנחנו תמיד בעד יוטיוברים שמשתפים את העוקבים שלהם בפרויקטים שהם עושים.

לסיכום: מחמם את הלב!

 

שווה האזנה

כרקוקלי מארחות את עדן אלנה

האחיות המפורסמות ממשיכות עם מסורת השישי הנשי והפעם הן מארחות את עדן אלנה לקאבר של השיר "Skyfall" של אדל. תכל'ס? כל מילה נוספת מיותרת.

 

מיקה צור חוזרת לארץ עוץ

השחקנית המוכשרת לא מפסיקה להוכיח לנו מחדש עד כמה היא מרשימה ביכולות המוזיקליות שלה. השבוע היא עשתה קאבר ל"אי שם מעבר לקשת" - מה שהגביר לנו את הרצון לשמוע ממנה סינגל רשמי.

תגובות