נסרין וסטטיק ובן אל משחררים את שיר הגאווה הרשמי.

נסרין וסטטיק ובן אל משחררים את שיר הגאווה הרשמי

רגע לפני שחודש הגאווה מסתיים, סטטיק ובן אל בשיתוף פעולה עם הזמרת האגדית, נסרין קדרי כאשר הם משחררים את שיר הגאווה הרשמי לשנת 2020. לשיר קוראים "אלבי", וכיאה לשלושה זמרים גדולים - הוא גם מדהים

בשנים האחרונות מאור אדרי והאחיות כרקוקלי ביצעו את שיר הגאווה "מי מחפש אותי", אגם בוחבוט את "לוקה", עומר אדם את "תל אביב", עדן בן זקן את "מלכת השושנים", וגם המתחרים - דורון וקטריקס (שפורקו מזמן) שיחררו את שיר הגאווה "Pretty boy" יחד עם קייט ואור. כעת, חוברים נסרין קדרי וסטטיק ובן אל תבורי לשיר הגאווה של 2020. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיר הגאווה של הזמרת והצמד מעביר מסר של אהבה שוויונית בכל בית בשראל. מי שעומד על המילים והלחן הם סטטיק וג'ורדי, שהשני אחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית, כמו בכל שיר של הצמד. לשיר מלווה גם קליפ מושקע וצבעוני שמאפיין את הקהילה הגאה. הקליפ צולם בלילה, כשצבעי הגאווה מסומנים על ידי תאורה ובכל פעם מוצג מגוון קהילות שונות כמו טרנסים וטרנסיות, הגיל השלישי, בי ועוד.. אך בסוף הקליפ כולם מתכנסים למקום אחד, היכן שהחגיגה, ואל המקום שאליו הובלו קדרי והצמד. 

 

איתי פנקס, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו ומחזיק תיק הגאווה אמר: "באווירה של התמודדות מורכבת עם הקורונה, החלטנו בעירייה ובמרכז הגאה לשלב בין אירועי גאווה צנועים יחסית שמזכירים שהמהפכה לא הושלמה ללא שיוויון מלא, לבין החזרת התקווה לאנשים, לעסקים הקטנים ולכל מי שנפגעו. קשה לדמיין שילוב יותר מרים ומלא אופטימיות מאשר סטטיק, בן-אל ונסרין, שחברו אלינו בהפקה מוסיקלית מסקרנת עם פוטנציאל להפוך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה. יחד עם קליפ שהוא יצירת מופת של רומן בוצ׳אצ׳קי, הטאץ׳ הנדיר של שירזי והשותפות של פייסבוק - שיר וקליפ הגאווה העירוני הרשמי הוא מתנה אמיתית לעיר תל אביב-יפו ולכל מדינת ישראל".   

 

 

תגובות