בדרך אל אלבום הבכורה: גל אדם בעוד סינגל חדש וממכר. משה נחמוביץ

בדרך אל אלבום הבכורה: גל אדם בעוד סינגל חדש וממכר

אחרי מספר סינגלים מצליחים וביניהם גם הדואט ״עברו חודשיים״ עם אגם בוחבוט שכבש את כולנו, הזמר גל אדם עושה זאת שוב ומשחרר הבוקר (ד׳) סינגל חדש בשם ״איתך עושה לי טוב״

הזמר גל אדם (שכבר מזמן הוכיח לנו שהוא לא רק ״אח של״) לא מפסיק להראות לנו שוב ושוב שהכישרון לגמרי נשאר במשפחה. הוא שיחרר סינגלים מצליחים - מ״לקחת איתך הכל״ דרך ״קחי ת׳לב שלי״ ועד ״עברו חודשיים״ עם אגם בוחבוט, שפשוט נכנסים לנו לפלייליסט אחד אחרי השני. הבוקר (ד׳) משחרר אדם סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלו, ״איתך עושה לי טוב״.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בכל הסינגלים שהוציא עד היום, גם הפעם, עוד לפני שבכלל שמענו את השיר, היה לנו פשוט ברור שאנחנו הולכים לאהוב את הסינגל החדש. כמובן שאחרי שלחצנו על הפליי לא הופתענו לגלות שצדקנו, ושגל אדם לגמרי עשה זאת שוב. את השיר ״איתך עושה לי טוב״ כתב אדם עצמו יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי, שאחראים גם על הסינגל הראשון שלו וגם על הדואט עם אגם בוחבוט.

 

כזכור, אדם היה אמור לככב השנה במופע ״סופרסטאר״ לצד סטטיק ובן אל, נועה קירל, מרגי, סטפן ואגם בוחבוט, אך בעקבות הקורונה המופע נדחה וממש בשבוע שעבר נמסר מטעם ההפקה כי המופע יתקיים ביוני 2021. אנחנו לגמרי מקווים ומאמינים שעד אז המצב יסתדר, ולא יכולים לחכות כבר לראות את הזמר כובש את הבמה יחד עם כל חבריו הכוכבים. אבל עד אז, אדם דואג לפנק אותנו עם שירים חדשים, בדרך אל אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו במרץ. 

© ברק זוהר

אז כרגיל, לא חשבנו אחרת ושוב הסינגל החדש והמרגש של אדם נכנס לנו כמו אל חץ ללב. מקווים שהסינגל הבא וגם האלבום יגיעו כבר בקרוב עד כמה שאפשר - כי לגמרי איתך עושה לנו טוב!

תגיות
תגובות