סיכומוזיקלי: נועה קירל והראל סקעת משתפים פעולה. צילום מסך מהאינסטגרם @harelskaat

סיכומוזיקלי: נועה קירל והראל סקעת משתפים פעולה

עוד שבוע הגיע לסיומו וגם הפעם אספנו לכם את כל מה שחדש ומעניין במוזיקה הישראלית. והשבוע, במיוחד בשבילכם: שיתוף הפעולה המעניין שאהבנו, הקאבר בהפתעה של אליאנה תדהר, המופע החדש של כוכבת הישרדות VIP, הסינגל החדש של אושר כהן וגם: שיתוף פעולה חדש בין הראל סקעת לנועה קירל?

סוף השבוע כבר ממש כאן וזה הזמן לשמוע את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. למה אתם מחכים? לחצו פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אייל דביר - מסתכלים למעלה

רק לפני כחודש, הוציא הזמר והיוצר אייל דביר את הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו. והנה, השבוע, יצא הסינגל השלישי של דביר מתוך האלבום. השיר, "מסתכלים למעלה" אותו כתב והלחין דביר עצמו, בעיבוד והפקה מוזיקלית של נדב ביטון. מדובר בשיר שמצד אחד הוא מאוד קצבי ואילו מצד שני יש בו משהו מאוד עוצמתי, הטקסט העומד מאחורי השיר נותן חשיפה למשהו עמוק יותר ואין לנו ספק שדביר כתב את מילות השיר הישר מתוך הלב שלו, וזה יוצר בלדה מרגשת ומעניינת.

לסיכום: יש לו את זה!

 

בכל מקום אהבה - עלמה קלברמן ואסף אור

אחד משיתופי הפעולה המעניינים, העוצמתיים והמרגשים ששמענו השבוע הוא שיתוף הפעולה בין שני מוזיקאים, יוצרים ומבצעים. האחת, עלמה קלברמן והשני, אסף אור. אמנם חודש הגאווה הסתיים לפני מספר ימים, אך אהבה אפשר לחגוג בכל יום בשנה! הדואט החדש שלהם, "בכל מקום אהבה", אותו כתבה והלחינה קלברמן, מצליח להביא איתו בעיקר מילים מדויקות, כנות ואמיתיות. בנוסף, השיר החדש מלווה בקליפ שמציג פעילות של הקהילות הגאות בכל רחבי הארץ, ואם תשימו לב אולי תמצאו גם כמה פרצופים מוכרים, ביניהם אורנה בנאי, ידידיה ויטל ועוד.

לסיכום: ללא ספק, בכל מקום אהבה!

 

אושר כהן - כל הזמן אומרת

הזמר אושר כהן חוזר אלינו השבוע בסינגל חדש, "כל הזמן אומרת", אותו כתב והלחין כהן יחד עם הזמרת והיוצרת נופר סלמאן. כהן מצליח ליצור שיר שמתאים בדיוק לסגנונו המוזיקלי ומצליח לתת ביצוע כמו שרק הוא יודע, מכל הלב וכל הנשמה, בשיר חדש שיכול בקלות להפוך ללהיט החם הבא. בנוסף לקולו העוצמתי של כהן, הוא גם היה אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית, הקלידים, העיבודים והקולות, ולגמרי מצליח להוכיח לנו עד כמה שהוא מוכשר.

לסיכום: אחד מהמוכשרים ששמענו

חבקי אותי - מורן פוגלמן

אם עוד לא שמעתם את השם מורן פוגלמן, כנראה שזה בדיוק הזמן. הזמרת והיוצרת המוכשרת הוציאה השבוע את הסינגל השני שלה, "חבקי אותי". פוגלמן כתבה והלחינה את השיר, ובשילוב עם העיבוד וההפקה המוזיקלית של יוגב לוי, מצליחה ליצור שיר שפשוט כיף לשמוע אותו. מעבר לקולה הייחודי של פוגלמן, ניתן לשמוע שגם למילות השיר יש משמעות, עמוקה יותר שלוקחת את השיר למקום קסום ואחר. פוגלמן מציגה טקסט כנה ומדויק, וזה לגמרי הופך את השיר לאפילו טוב יותר.

לסיכום: כמויות של קסם

 

שווה האזנה

יאן זלקה בגרסת ג'אז לשיר "זוט עני"

מה קורה כשלוקחים את הלהיט של אלה לי, "זוט עני" והופכים אותו לגרסת ג'אז? זה כנראה בדיוק מה שעבר למוזיקאי יאן זלקה בראש, כי זה בדיוק מה שהוא עשה השבוע. בגרסה מיוחדת לשיר "זוט עני", מצליח זלקה להפוך את השיר כולו לסגנון ג'אז, דבר שמצליח להשאיר אותנו בהתחלה קצת מבולבלים, אבל תוך כמה שניות הביצוע המיוחד הזה גורם לנו להתלהב מאוד, בעיקר מכמויות הכישרון של זלקה.

 

המשאפ של הראל סקעת ונועה קירל

רגע לפני שהם הופכים במוצאי שבת למורים החדשים בתוכנית "בית ספר למוזיקה", הראל סקעת ונועה קירל העלו לעמוד האינסטגרם של סקעת סרטון מיוחד ובו הם מבצעים משאפ, שמורכב משני שירים של השניים, אותם בחרו אחד לשני. קירל בחרה את "משהו ממני" ואילו סקעת בחר את "פאוץ'". והתוצאה? כמויות של כישרון שרק עשו לנו יותר חשק לשמוע דואט של השניים.

אליאנה תדהר בקאבר מיוחד

כשבועיים עברו מאז שהוציאה תדהר את סינגל הבכורה שלה, "ממכר". השבוע, התארחה תדהר אצל מושיקו שטרן ברדיוס 100FM וביצעה בהפתעה את השיר האהוב והמוכר של הזמרת המצליחה סינדי לאופר, “Girls Just Want To Have Fun”. תדהר מצליחה להפתיע גם אותנו בביצוע מדויק ויפה, או במילים אחרות - פשוט ממכר!

אילנה אביטל וזיו בן שמחון במופע חדש

היא אחת מהזמרות המוכרות ביותר בארץ, שבימים אלו מככבת על מסך הטלוויזיה שלנו בעונה החדשה של "הישרדות", הוא אמן צעיר ומוכשר. ביחד, אילנה אביטל וזיו בן שמחון משתפים פעולה במופע משותף המשלב קלאסיקות ישראליות מכל הזמנים. המופע עצמו היה אמור לעלות כבר בתחילת מרץ, אך הקורונה דחתה את כל העסק לאמצע אוגוסט. השבוע העלו את שיר הנושא של המופע, "לשיר איתך", שיר שמבוצע במקור על ידי בועז שרעבי ושושנה דמארי. אביטל ובן שמחון ללא ספק מצליחים לשלב את הקלאסיקה של פעם בביצוע עכשווי ומעניין.

תגובות