סיבוב שני: עדן חסון וסתיו בגר עושים את זה שוב!. רן יחזקאל

סיבוב שני: עדן חסון וסתיו בגר עושים את זה שוב!

אחרי שיצרו יחד את הלהיט "אין יותר מועדונים", עדן חסון וסתיו בגר הבינו את ההצלחה של הלהיט הקודם וכעת הם מביאים לנו עוד להיט! קבלו את הסינגל החדש והממכר לקיץ הקרוב

אחרי שיצרו יחד את "אין יותר מועדונים" - הלהיט שהפך להצלחה מסחררת ולהמנון הרשמי של הסגר, עדן חסון וסתיו בגר מאחדים כוחות בשנית, ולגמרי עושים את העבודה בשיר החדש של חסון "סיבובים" שיצא הבוקר (ג'). אנחנו כבר מאוהבים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בצורה מפתיעה הסינגל הראשון שהם יצרו יחד ("אין יותר מועדונים") הפך להמנון הסגר לפני כמה חודשים, והבוקר הסינגל השני שלהם יחד משתחרר יום אחרי שהתבשרנו על הנחיות חדשות ורגע לפני שהסגר השני צפוי להתרחש. אז האם הכל מתכונן מראש? לא, מדובר בפוקס, אבל לנו יש הרגשה שאם יהיה סיבוב שני של סגר - אנחנו לא נפסיק לשמוע בו את "סיבובים".הלהיט החדש לגמרי מסתמן להיות ההצלחה הבאה של חסון ואנחנו בטוחים שיצליח לעבור את הרף של הקודמים לו. אין ספק ששיתוף הפעולה הזה הוא בין הטובים ביותר שראינו ולגמרי גורם לנו לעשות סיבובים ברחבי הבית.

חסון מספר על שיתוף הפעולה: "העבודה על השיר החדש הרגישה לי ישר, עוד מהעבודה על 'אין יותר מועדונים' החיבור היה מורגש באוויר. סתיו ואני זה שילוב שהיה חייב לקרות שוב, שנינו דעתנים, יודעים מאוד מה אנחנו רוצים ויחד עם זאת, יודעים להכיל ולהוביל יחד. נפגשנו אצלו באולפן (שוב), הוא השמיע לי ביט מגניב עם טקסט חלקי. תוך שעה וחצי מיד לאחר שסיימנו לאכול את הטייק אווי שהזמנו אנחנו מדקלמים יחד את המשפט ''מה את רוצה? מה את צריכה? את כבר לא יודעת''. וזו גולת הכותרת של השיר. השיר מדבר על הנשים שיודעות היטב מהן רוצות, אבל לא מה הן צריכות. על זה שכל אחת עסוקה בלקבל אהבה בדרכים לא דרכים, להראות לעולם שהכי טוב לה אבל בפנים מתחולל משהו אחר לגמרי. אז מה היא עושה? מסתובבת סיבובים ומערבבת ערבובים. כל הסיפור הזה עטוף בביט פריך ופזמון שיודע את התפקיד שלו".

תגובות