חוגגים עשור: הסיפורים מאחורי הלהיטים הגדולים של וואן דיירקשן. צילום: Gettyimages.IL/ Frederick M. Brown

חוגגים עשור: הסיפורים מאחורי הלהיטים הגדולים של וואן דיירקשן

להקת וואן דיירקשן חוגגת עשר שנים להקמתה ולכן החלטנו לצאת בפרויקט מיוחד לכבוד חגיגות העשור. והיום - הסיפורים מאחורי הלהיטים הגדולים!

במהלך שנות הפעילות של הלהקה הם שחררו חמישה אלבומים שבתוכם מספר מטורף של להיטים שנשארו איתנו עד היום. בחרנו מספר שירים עם סיפורים מיוחדים מאחוריהם כדי לספר לכם על מה הם נכתבו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Midnight Memories

השיר המדובר הוא בעצם השיר הראשון שהם כתבו לאלבומם השלישי וגם השם הנושא את האלבום. האלבומים של הלהקה הוקלטו בלילות בין הופעה להופעה, השיר מספר את החוויות שלהם מהלילות מקליטים שירים. בנוסף, בהקלטה שיש ביוטיוב מהאולפן שחברי הלהקה כתבו את השיר אך לא היו ממש סגורים על המילים הם בהתחלה צחקו ובמקום ״מידנייט ממוריז״ בפזמון הם שרו ״I Love KFC” ,זו מסעדת מזון מהיר אהובה על חברי הלהקה וזו לא פעם ראשונה שהם צוחקים עם שם המסעדה הזו בשירים שלהם.

 

One Thing

השיר השני ברשימה שלנו הוא ״One Thing” שנכתב על הרגע בו אתה מחבב מישהו ברגע אחד בלי סיבה מסוימת. אחד מכותבי השיר סיפר כי השיר הזה היה בהתחלה שני שירים שונים, שיר אחד עם הפזמון ושיר אחר עם הבתים ואז הם החליטו לחבר את שני השירים ביחד וליצור את השיר הזה.

 

Perfect

השיר הבא הוא אחד השירים המצליחים מהאלבום האחרון של הלהקה. השיר הוא ללא ספק שיר אהבה אך על מי השיר הזה? מאז שהשיר יצא יש ספקולציות רבות כי השיר הזה הוא על הזמרת טיילור סוויפט. אי שם בשנת 2013 סוויפט וחבר הלהקה הארי סטיילס היו זוג, במהלך הקריירה של סוויפט היא כתבה מספר שירים על סטיילס ולפי מילות השיר ניראה כי השיר המדובר הוא התשובה של סוויפט לשירים כלפיו. לקראת סוף השיר יש משפט ״If you’re looking For Someone To write your breakup songs about, baby I’m perfect”. סוויפט ידועה בשירי הפרידה שהיא כותבת וניראה כי יש פה עקיצה מסטיילס לאקסית.

 

Little Things

הסיפור מאחורי השיר הזה הוא אחד הסיפורים המיוחדים ביותר שיש לנו היום לספר לכם. את השיר הזה כתב אד שירן עם האקסית שלו כשהיו בני 17 ואז איבד את השיר. כאשר שירן היה בסטודיו עם חברי להקת וואן דיירקשן ועבד איתם על שירים הוא קיבל הודעה מאותה אקסית עם מילות השיר, הוא השמיע את השיר לחברי הלהקה והם התלהבו, השאר - היסטוריה! מדובר באחד השירים הגדולים והמצליחים ביותר של הלהקה.

 
תגובות