אהבה של עדן: האימא הטרייה מחדשת שיר ישן ומקדישה אותו לבנה.

אהבה של עדן: האימא הטרייה מחדשת שיר ישן ומקדישה אותו לבנה

רק לפני חודשיים היא ילדה את בנה הבכור, וכעת משחררת לנו עדן בן זקן סינגל חדש, שהוא בעצם חידוש לשיר ישן ואהוב של זהבה בן. אז קבלו את הגרסה החדשה של "אהבה של אמא (חיים שלי)", ותתחילו לזמזם!

בתחילת המילניום, זהבה בן שיחררה את השיר המרגש "חיים שלי" (שאתם מכירים אותו כ-"אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא"), שהפך לשיר ששומעים בכל יום הולדת לאמא, מסיבה מרגשת או סרטון לאמא או סבתא מכל המשפחה. הבוקר (ד'), חודשיים בלבד לאחר שהפכה לאמא בעצמה - עדן בן זקן הופכת לשגרירת "שופרסל בייבי" ובמסגרת הפרויקט משגרת אלינו חידוש ללהיט של זהבה בן.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זמרת העשור, בן זקן, החליטה בטיימינג מושלם, וימים בודדים לאחר השיר החדש שלה עם עומר אדם - לחדש את השיר הישן והאהוב של זהבה בן ולייחד אותו בצורה שמתאימה ואופיינית לה. החידוש (שעל עיבודו המוזיקלי אחראי ג'ורדי) יפה בדיוק כמו המקור, וגרם לנו לצמרמורת רצינית בכל הגוף. העובדה שהזמרת הפכה לאמא טרייה בעצמה רק לפני זמן מועט רק ריגשה אותנו יותר כאשר שמענו את החידוש לראשונה. כל הטוב הזה מלווה גם בקליפ חדש בכיכובה של הזמרת שמציגה מראה נהדר לאחר ההריון, ויחד עם הורים וילדיהם שגרמו לנו להימס מהמתיקות שראינו על המסך!

 

בן זקן לגמרי הצליחה להביא את הטעם האישי שלה ואת הייחודיות שלה אל תוך השיר הישן, וללא ספק גם הצליחה להגיע לרמתה של זמרת הדור - זהבה בן. אז מישל מיכה ביטון, זה הכי מתבקש שבעוד כמה שנים טובות תקדיש לאמך את השיר הזה ביום הולדתה. עד אז, אנחנו נמשיך להאזין לחידוש המהמם ולהתרגש ממנו! 

 

בן זקן אמרה על שיתוף הפעולה עם "שופרסל בייבי" ועל חידוש השיר: "כאמא טרייה, מרגש אותי מאוד להפוך לשגרירה של המותג 'שופרסל בייבי' ולחדש קלאסיקה של הזמרת הנפלאה זהבה בן. הטקסט של השיר מקבל משמעות מיוחדת עבורי עכשיו". 

הצצה אל מאחורי הקלעים של הקליפ:

 
תגובות