סיכומוזיקלי: אלה לי להב מזכירה לנו נוסטלגיה ישנה. אינסטגרם

סיכומוזיקלי: אלה לי להב מזכירה לנו נוסטלגיה ישנה

קבלו את השירים החדשים והמעניינים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית: החל מהסינגל החדש של רון בוחניק, דרך הזמרת שלא תצא לכם מהראש ועד לביצוע המהפנט של אלה לי להב לשיר האהוב והמצליח של קולדפליי

למה אתם מחכים? יום שישי הגיע וזו הזדמנות טובה לשים את הדאגות בצד, ולקבל את השבת עם מוזיקה משובחת תוצרת כחול לבן. בואו לשמוע יחד איתנו כל מה שחדש במוזיקה הישראלית. רק תלחצו פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג'ירפות - היא לא יודעת למה

להקת הג'ירפות חוזרת אלינו השבוע בסינגל וקליפ חדש. לאחר שהסינגל האחרון שלהם, "יש לי חור בלב בצורה שלך" קיבל המון הערכה ואהבה, הלהקה מוציאה כעת שיר נוסף, "היא לא יודעת למה". את השיר כתב סולן הלהקה, גלעד כהנא והלחין יחד עם יאיר קז, ארז רוסו ועטר מיינר. השיר לגמרי מצליח להביא לידי ביטוי את סגנונה המוזיקלי של הלהקה, מעין רוק ישראלי שתמיד כיף לשמוע. בנוסף, השיר החדש מלווה בקליפ בו משתתפת השחקנית נועה קולר, שזה לגמרי בונוס!

לסיכום: תמיד כיף לשמוע

 

רון בוחניק - זה יכאב לך

גם הזמר והיוצר רון בוחניק הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו. בוחניק, שאחראי על לא מעט להיטים שכולנו מכירים ואוהבים, מחליט הפעם ללכת בקו הקצבי, בשיר פופי וממכר. את השיר "זה יכאב לך" כתב והלחין בוחניק עצמו. ההחלטה להוציא שיר בתקופה כזאת היא החלטה לא כל- כך פשוטה, אבל בוחניק מצליח להראות לנו שהוא מתגבר על החשש ונותן את כל כולו בשיר, עם קולו המיוחד כל- כך ובצורה מדויקת, כמו שרק הוא יודע.

לסיכום: אהבנו!

 

און ימי - יש בי

עוד שיר שיצא השבוע הוא השיר החדש של הזמרת און ימי, שלא תצא לכם מהראש בעיקר בזכות קולה הממכר והלוק המהפנט שלה. און ימי היא למעשה דניאל און ימי, שאולי זכורה לכם מהתוכנית "גוט טאלנט". את השיר "יש בי" כתבו והלחינו דניאל און ימי, עומרי סגל ומתן און ימי. און ימי מצליחה להביא לנו שיר מלא בסטייל, קצב ועם המון השקעה, מה שלגמרי הופך את השיר לאפילו טוב יותר!

לסיכום: לגמרי יש לה את זה

 

מיכל נחום - נסיעה קצרה

אם עוד לא יצא לכם לשמוע את השיר החדש של הזמרת והיוצרת מיכל נחום, זה בדיוק הזמן המתאים. נחום שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "נסיעה קצרה" שכתבה והלחינה. קשה לפספס את כמויות הכישרון שיש לנחום ואת קולה המדהים שאי אפשר להתעלם ממנו. מדובר בשיר שנותן טעם של עוד, שיר שמצד אחד הוא פשוט ומצד שני הוא מאוד יפה ומביא איתו משהו עדין שכיף לשמוע, וזה ללא ספק משהו שלא שומעים כל יום.

לסיכום: רוצו לשמוע

 

שווה האזנה

חוגגים 20 שנים לאלבום הבכורה של להקת קולדפליי

אלה לי - Fix You

כעשרים שנה עברו מאז צאת האלבום הראשון של אחת הלהקות האהובות ביותר בכל רחבי העולם, קולדפליי. לכבוד חגיגות העשרים החליטו בתחנת הרדיו eco99fm לשדר מצעד מיוחד- מצעד קולדפליי, ובמיוחד לכבוד המצעד המרגש, אלה לי, שהפכה לאחד השמות החמים ביותר במוזיקה הישראלית העכשווית, ביצעה קאבר לאחד משיריה האהובים ביותר של הלהקה, “Fix You”. אלה לי עושה זאת בצורה מדויקת, יפה ומרגשת עד מאוד, שמזכירה לנו כל פעם מחדש עד כמה שהיא מלאת כישרון.

 

גיא ויהל - Yellow

גם הצמד גיא ויהל השתתף בחגיגות העשרים ברדיו אקו 99fm. השניים ביצעו את השיר “Yellow” שנחשב גם הוא לאחד מהשירים האהובים והמצליחים ביותר של קולדפליי. גיא ויהל עושים זאת גם הם בצורה מדויקת, כזו שגורמת לרצות לשמוע את הביצוע שוב ושוב. השניים עושים זאת בצורה הטובה ביותר ואין ספק שעכשיו עשו לנו חשק יותר מתמיד ללכת ולשמוע כמה שירים של הלהקה.

 

 

 

תגובות