חוגגים עשור: הזמרים והלהקות שתפסו את מקומם של 1D. Gettyimages.IL/Adam Bettcher, Jamie McCarthy, Ethan Miller

חוגגים עשור: הזמרים והלהקות שתפסו את מקומם של 1D

אז מי אלו אותם זמרים ולהקות אשר תפסו את מקומם של להקת וואן דיירקשן לאחר ההפסקה בשנת 2016? קבלו עוד פרק בסקירת העשור החגיגית שלנו!

לאחר שוואן דיירקשן יצאה להפסקה לאחר קריירה מרשימה במיוחד, צצו זמרים חדשים אשר נכנסו לחיינו בסערה ומסרבים לצאת. הכנו לכם רשימה מיוחדת של אותם להקות הבנים והזמרים אשר נכנסו לחיינו בשנת 2016, רגע אחרי שהלהקה החליטה לקחת הפסקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שון מנדס

הזמר הקנדי האהוב אמנם נכנס לחיינו קצת לפני 2016, אך בשנת 2016 המוזיקה של הזמר הגיעה למקומות חדשים עם יציאת השירים "Treat You Better" ו"Mercy". בשנים האחרונות מנדס הפך להיות אחד הזמרים הגדולים בעולם עם סיבובי הופעות מצליחים, אלבומים שוברי קופות ושלושה מועמדויות לפרס הגראמי ואפילו כאן אצלנו בפרוגי הוא הוכתר על ידי גולשי האתר כזמר הבינלאומי האהוב ביותר.

BTS

להקת הבנים מקוריאה, BTS, הפכה בשנים האחרונות בקרב המעריצים להצלחה מטורפת. אמנם אנו לא מבינים את מילות השירים (אם כי יש קבוצות מעריצים גדולות שדואגות לתרגום!), אך ברוב המקרים אבל הצבעוניות בקליפים והדרך בה הם שרים גרמו ללהקה הקוראינית להגיע ללב של מיליוני מעריצים או יותר נכון מעריצות מסביב לעולם. בנוסף, לפתוח בפנינו עולם שלם של קיי פופ!

צ'ארלי פות'

פות' הפך בשנים האחרונות לאחד הזמרים המצליחים, הוא נחשף להרבה אנשים בשיר "See You Again" אך בתקופה האחרונה הוציא שירים שונים לגמרי שזכו להצלחה גדולה. אמנם הסגנון שלא קצת שונה מלהקת וואן דיירקשן אבל הוא סוג של "תפס" את מקומם.

5 Second Of Summer

אפשר לומר שהלהקה הגיעה להצלחה בה היא נמצאת היום בזכות חברי להקת וואן דיירקשן. בתחילת דרכם חבר הלהקה, לואי טומלינסון, צייץ עליהם בטוויטר ולאחר מכן גם נייל הורן. הלהקה הצטרפה לוואן דיירקשן בסיבוב ההופעות שלהם בשנת 2013. בשנה האחרונה הלהקה שיחררה את אלבום הסולו הרביעי שלה והשם שלו מאוד מיוחד "CALM" כל אות מייצגת שם של חבר בלהקה.

 
תגובות