רוצו על זה: הפלייליסט שיגרום לכם להזיע בקצב. adobestock

רוצו על זה: הפלייליסט שיגרום לכם להזיע בקצב

מהשיר החדש של נועה קירל ועד הדואט החלומי של אריאנה גרנדה וליידי גאגא הענקיות - הכנו לכם את פלייליסט הריצה המושלם שיגרום לכם להזיע בקצב ולהרגיש מיליון דולר!

קורונה קורונה קורונה. מה עשית לנו? מלבד זה שביטלת לנו את החתונות, הופעות, יציאות, הכרחת אותנו להיות תמיד עם מסיכות והלחצת את כולנו עד עמקי נשמתינו - גם די גרמת לכולנו להעלות כמה קילוגרמים. אז הגיע הזמן לצאת החוצה ולהזיז את הגוף (בכל זאת, צריך לשמר את הגזרה שלנו), לכן הכנו לכם את הפלייליסט המושלם שלא ישאיר אתכם אדישים ויתחיל להריץ אתכם בקצב!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 

מיליון דולר - נועה קירל

את הרשימה נפתח עם השיר החדש והממכר של מלכת הפופ הישראלי, נועה קירל, שגם קטפה את את תואר זמרת השנה של פרוגי פעמיים רצוף! השיר "מיליון דולר" הוא לגמרי הפתיחה הטובה לריצה המושלמת ותמיד יזכיר לכם שאתם נראים מיליון דולר, גם כשאתם נטופי זיעה.

 

עדן חסון - סיבובים

ובמעבר חד נעבור מזמרת השנה שלנו לזמר השנה שלנו, עדן חסון, כי אם כבר יצאנו לבחוץ, אז חייב לעשות את זה בסיבובים. שיתוף הפעולה החדש של חסון יחד עם סתיו בגר הוא אחד מהשירים הטובים ביותר שיצאו בתקופת הקורונה ומצביע על סיבוב שני מוצלח במיוחד של שיתוף הפעולה בין השניים. השיר, שלגמרי הפך למרענן הרשמי של הקיץ הופך כעת רשמית גם למרענן הרשמי של הפלייליסט שלנו!

 

דניס לויד - alien

כשמדברים על זמרים שפרצו בגדול מעבר לים, דניס לויד הוא ללא ספק אחד מהשמות הבולטים ברשימה. הזמר הישראלי שקטף ביושר את הטייטל הבינלאומי, הוציא לאחרונה מספר שירים בקצב מדהים וסוחף שנותן הדגשה לכל כך הרבה כלים וטכניקות מוזקליות, ממשיך לכבוש איתנו עם עוד ועוד להיטים והאחרון שביניהם הוא alien, שכבש במהירות את הלב והאוזן של כל המאזינים והוא פשוט תוספת מדהימה לפלייליסט שלנו.

 

עומר אדם - המלכה של השכונה

כל אחד מאיתנו רוצה שירימו לו בזמן שהוא עושה ספורט והשיר של עומר אדם "המלכה של השכונה" לגמרי עושה את העבודה וגורם לנו פשוט לרוץ בקצב והשמחה. בניגוד לשירים הקודמים, שיצאו רק בחודש האחרון, השיר הזה בעל ותק של חצי שנה וממשיך לכבוש פסגות וגם את הפלייליסט שלנו.

 

Cant stop the feeling - ג'סטין טימברלייק

אין ספק, האווירה שהריצה נותנת לנו היא מרימה ומשחררת וגורמת לרגשות שמחה עזים לצאת ממנו בלי שליטה, היא משחררת אנדרנלין ועצבים ונותנת לנו תחושה של עקשנות וגאווה. השיר cant stop the feeling שמבוצע על ידי לא אחר מג'סטין טימברלייק, לגמרי מתאר את העובדה שאי אפשר לעצור את פרץ הרגשות והאווירה שנוצרו אצלנו במהלך הפעילות הגופנית ונותן קצב מקפיץ ומרקיד.

 

Rain om me - ליידי גאגא ואריאנה גרנדה

אי אפשר לשכוח, שעם מזג האוויר החם והמאמץ המורגש, הזיעה תוקפת את הגוף ויוצרת אצל כולנו משאלה אחת גדולה - שירד עלינו גשם! הדואט המטורף של צמד הדיוות אריאנה גרנדה וליידי גאגא לגמרי הפגיזו בדואט הענקיות שלהן וגורמות לפלייליסט שלנו לקבל תפנית זוהרת במיוחד וסוגר לנו אותו בצורה הכי טובה שיש!

 
תגובות