שון בלו: "אף אחד לא יודע, אבל אחי התאום ואני ילדי מבחנה". צילום מסך מהאינסטגרם @shonbello

שון בלו: "אף אחד לא יודע, אבל אחי התאום ואני ילדי מבחנה"

הבוקר (א') משחרר שון בלו, כוכב הרשת האהוב סינגל חדש - "עד שתחזרי". רגע לפני, תפסנו אותו לראיון מיוחד על העבודה על הסינגל, החלומות שבדרך להתגשם, הפרידה הטרייה מבת הזוג ומההרכב האהוב שפורק במפתיע לאחרונה וגם - על הפרט המפתיע שלא ידעתם!

את השבוע אנחנו פותחים עם סינגל חדש של כוכב הרשת שון בלו. הכוכב (25) ללא ספק אחד האנשים היותר מוכשרים שיצא לנו להכיר, בראיון אלינו סיפר על הפרידה הטרייה מבת הזוג שהייתה לצידו במשך שלושת השנים האחרונות - עופרי, הפירוק של "בלאגנג", על הדרך בעולם המוזיקה והפרט מפתיע במיוחד, על סיפור החיים שלו, שלא ציפינו לשמוע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"את האמת שאני נמצא בתקופה טובה, עובד על אלבום, עובד הרבה על מוזיקה. חזרתי גם לעבוד עם המשפחה קצת בתקופת הקורונה הזאת", סיפר לנו בלו.

"האמת שהשיר נכתב כבר לפני שנה בערך והיה מוכן אבל נשאר במגירה. בתקופה האחרונה עם כל הקורונה וגל הפרידות, שגם אני חלק ממנו, כזכור, עברתי פרידה בתקופה האחרונה מבת הזוג, אז יחד עם זה ועם כל השינויים, חשבתי שזה הזמן בדיוק להוציא את זה כרגע. הרגשתי שזה הרגע".

 

איך אתה מתמודד עם הפרידה מעופרי?

"האמת שמעולה, הכל טוב זה משהו שהיה צריך לקרות. לא הסתדר, היה יותר מדי כבר. היינו בשלוש שנים של זוגיות, עבדנו ביחד 24/7 בשנתיים האחרונות ב'בלגאן' ואני חושב שכל אחד היה צריך לפרוש כנפיים ולחפש קצת את עצמו".

© אלון חכם

ובאמת הפריצה הגדולה שלך לתודעה הייתה במסגרת חבורת הרשת, "בלאגאנג" ולאחרונה התפרקתם. איך אתה מסכם את החוויה?

"מדהים. אחד-אחד בחבורה הזאת תמכו אחד בשני. רז עם כל העזרה שלו בתוכן אם זה לשבת לעשות קליפים או כל דבר אחר, ושרון, עופרי ושלי תמיד תמכו מהצד והרימו. גם כשאני פיניתי יותר לצד של המוזיקה, הם תמיד היו שם להרים את האווירה, לדחוף ולפרגן. אחלה חבורה, אחלה של שנתיים ואני מאחל לכל אחד שיצליח בדרך שלו".

אחרי הפירוק שלכם, יש תחושת חרטה?

"אני חושב שמה שצריך לקרות קורה, אני לא מתחרט כי עשיתי אחלה של שנתיים, למדתי מלא והכרתי מלא חברים חדשים, חוויות. אבל שוב, אני חושב שמה שצריך לקרות קורה ואני מאמין שאנחנו בדרך למשהו יותר גדול בין אם זה בנפרד או בין אם זה בעתיד להתחבר שוב. הראש קדימה".

© ענת מוסברג

אתה חוזר הרבה פעמים על המשפט "מה שצריך לקרות קורה". למה החשיבה הזאת דווקא?

"אני אחד כזה שתמיד חושב מה הולך להיות בעתיד ותמיד הייתי נלחץ. האמת שיש לי קעקוע על הגוף של האקונה מטטה עם הדמויות ממלך האריות ואני הכי טיפוס לחוץ שמתעסק כל הזמן במה יהיה ואיך יהיה ודווקא עשיתי את הקעקוע הזה כדי להזכיר לעצמי שמה שצריך לקרות קורה והכל בסדר ולא צריך להיות בלחץ כל הזמן. גם עם הפירוק של החבורה, גם הקורונה וגם פרידה - עברתי תקופה כזאת של עוד פעם קצת לחזור למה יהיה ומה יהיה כל היום אז הפסקתי את זה. חזרתי לעבוד על המוזיקה שלי, להביע את הרגש שלי ולחזור למחשבה שלא צריך לדאוג כל הזמן. בגלל זה אני כל הזמן חוזר על הגישה הזאת".

עולם המוזיקה הוא יחסית חדש עבורך, מה גרם למעבר אליו?

"המעבר היה דווקא לעולם היוטיוב. עד גיל 16 בכלל הייתי ספורטאי, ממשפחה של ספורטאים שהיו בתחרויות גדולות. אבא שלי היה באולימפיאדה, אחי במכביה, אחי התאום היה אלוף ישראל וגם אני הייתי כזה ופתאום מצאתי תחומי עניין אחרים - שירה, לנגן בגיטרה, גלישה ומשחק, ודברים שהם יותר בפן האומנותי. כמו לדוגמא בציור, אני מצייר מלא. בגיל 16 עשיתי באמת את המעבר מספורט לאומנות ובטיול אחר הצבא חזרתי לארץ וקפצתי למים עם האודישן שלי ב'כוכב הבא' והמעבר היה דווקא לעולם הרשת, אני יותר מחובר לעולם המוזיקה ושם שילבתי את עולם הרשת".

 

ההשתתפות וה"כשלון" ב"כוכב הבא", השפיעה עליך במוזיקה?

"זה השפיע עליי לטובה בתכלס. לפני ששרתי באודישן הייתי דיי ביישן ולא הראתי יותר מדי את המוזיקה שלי, הייתי שר במקלחת, מקסימום בטיול ואמרת לעצמי 'טוב אני חייב לקפוץ למים' ובאמת לפני האודישן עצמו במסך היו כמה אודישנים קודמים לכך. שם שרתי רק קאברים ובאמת שהגעתי למסך שרתי חומר מקורי שלי. לא ציפיתי לבוא ולעבור אלא ציפיתי לקבל פידבקים על מה שאני עושה ולראות איפה אני עומד והיו אחלה פידבקים. רציתי לעלות לבמה ולראות אם אני באמת מחובר למקום הזה והבנתי שכן".

מה גורם לך להמשיך לעשות מה שאתה אוהב?

"נטו ההתפתחות האישית והאהבה לבמה. אני מחכה ברמות שהתקופה הזאת תיגמר ואחזור להופיע ולראות את הקהל ולשיר איתו. בשנה האחרונה, כל סיבוב ההופעות שעשיתי עם 'בלגאן' גרמו לי לראות כמה אני רוצה להיות שוב על הבמה".

כידוע לכולנו, שון הוא אח של מתן בלו, אחד מהמשתתפים הבולטים ביותר בשתי עונות הריאלטי "נינג'ה ישראל". כמו למשפחתו - גם לו בעצמו יש עבר לא קטן בספורט.  "הייתי בהתעמלות מכשירים, זה ספורט תחרותי של 6 מכשירים. ספורט שהוא פחות ידוע בארץ וכל המשפחה שלי הגיעה ממנו ומי יודע, אולי שנה הבאה יראו גם אותי בנינג'ה, אולי יראו אותנו יחד שם".

אם היית יכול לבחור כל שיר שיהיה שלך - איזה שיר זה היה?

"וואו, נראה לי 'Man In The Mirror' של מייקל ג'קסון. תמיד מנסים לעשות שינוי ומחפשים מה לא בסדר מסביב כשבעצם פשוט צריך לעצור ולהסתכל בבן אדם שנמצא במראה".

 

מה המוזיקה מהווה עבורך?

"שמחה, רגש. אני מהאנשים ששומעים שיר ואם הטקסט מדבר אליי או שהמנגינה חודרת אני יכול לבכות גם. לפעמים אני תקוע על שירים, מהבוקר עד הלילה אותו שיר. אם זה נתקע לי על איזו סיטואציה או על סיפור שקרה לי בחיים. זה מאוד משקף תקופות שעברתי ככה זה עם המוזיקה - לפי תקופות".

ממי אתה לוקח השראה בתחום המוזיקלי?

"מזמרים כמו ג'סטין טימברלייק. אם זה בארץ אז מנתן גושן ואליעד. נצ'י נצ' שזה הטופ בעיני מבחינת חיבור ורמה, זו המוזיקה שאני הכי מתחבר אליה, גם מטונה".

למה דווקא הם?

"יש משהו בטקסטים שלהם שמעבירים לך סיפור. יש שירים ששומעים בשביל הכיף, שגם את זה אני אוהב לשמוע אבל אם נגיד אני שומע אלבום של נצ'י נץ' אני יוצא ממנו בתחושה שהכרתי את הבן אדם -  מה הוא עבר בחיים ואיך, באילו קשיים הוא נתקל ואיך הוא עבר אותם, כאילו ממש להרגיש את הבן אדם מלשמוע אשכרה אלבום".

היית רוצה להעביר סיפור גם במוזיקה שלך?

"לגמרי וגם יש כמה שירים בדרך שזה ברמת הסגנון והכיוון שאנשים יכירו אותי דרך השירים".

אתה לוקח חלק בעולם הספורט, המוזיקה והרשת. מה הכי אהוב עלייך?

"לגמרי המוזיקה והבמה, שם הלב שלי. אני מאוד אוהב לעסוק באומנות בכללי. עוד מגיל קטן הייתי פותח את הארון ובוחר בהתלהבות מה ללבוש, מה יראה מגניב מה מתאים עם מה? תמיד הייתי אוהב בכללי אומנות - אם זה לבוש או ציור או תכשיטים או ליצור דברים עם הידיים. במהלך הקורונה הייתי שבועיים בבידוד ולקחתי את מכונת התפירה של סבתא שלי, שלא ידעתי בכלל להשתמש בה לפני ותפרתי לעצמי מלא דברים מגניבים כמו מכנסיים, פאוץ' ומסכות. אני אוהב ליצור. אז לגמרי הבמה והמוזיקה! אבל זה לא נגמר בזה המוזיקה היא אומנות והאומנות מבחינתי היא אינסופית".

היית רוצה לעצב קולקציה משלך?

"לגמרי וזה גם על הדרך. אני עובד על זה".

ספר לנו משהו שאנחנו עדיין לא יודעים עלייך.

"משהו שאתם עדיין לא יודעים עליי זה שאחי התאום ואני ילדי מבחנה. זה הכי לא צפוי בעולם אבל תמיד שאומרים לי לספר משהו על עצמי שאף אחד לא יודע אני מספר להם את זה והם בשוק".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים מהיום?

"אני מאחל לעצמי בעוד 10 שנים מהיום להיות במקום שאני מבוסס עם תוכן שאני אוהב לעשות, זאת אומרת על אלבומים בחוץ וקהל, מופיע ועושה את מה שאני אוהב - בין אם זה באומנות או במוזיקה או מה שאני פשוט אוהב וטוב לי בו ומצליח איתו".

 

 

 

תגובות