סיכומוזיקלי: עדי ביטי עושה מרגי ונטע משחררת הפתעה. עמוד האינסטגרם של נטע, ערוץ היוטיוב של רדיוס 100FM

סיכומוזיקלי: עדי ביטי עושה מרגי ונטע משחררת הפתעה

השילוב המסקרן של השבוע, השיר החדש של חן אהרוני, נטע ברזילי בהפתעה לעוקבים וגם: נועה קירל בלייב ועדי ביטי בקאבר לשירו של מרגי

צום תשעה באב נגמר אמש (ה') ואיתו גם האיסור לשמוע שירים בתשעת הימים, שרובנו מקפידים עליו. כעת, סוף סוף אפשר לחזור ולשמוע מוזיקה, ואנחנו נרגשים, לכן במיוחד בשבילכם  אספנו את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. אז יאללה, למה אתם מחכים? לחצו פליי!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עידו בי וצוקי - לשיא

אם לא שמעתם על הצמד עידו בי וצוקי, סביר להניח שלא הייתם פה בעשור האחרון. הצמד, שאחראים על מספר לא קטן של להיטים שכולנו אוהבים ומכירים בעל פה, שחררו השבוע להיט מסיבה נוסף, "לשיא". השיר עצמו מאוד מתאים לסגנונם המוזיקלי של הצמד אך עם זאת גם מביא משהו חדש שעוד לא יצא לנו לשמוע. השילוב של העברית עם הספרדית הוא לגמרי מדויק ומרים את השיר אפילו יותר.

לסיכום: יש להם את זה!

 

מאיה אברהם - על מה

אין ספק שלמאיה אברהם יש את אחד הקולות המיוחדים שיצא לנו לשמוע. אברהם, שהייתה גם חלק מ-"הפרויקט של עידן רייכל", שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "על מה" אותו כתבה והלחינה יחד עם גיא מר. קולה הייחודי של אברהם מעצים את השיר ומבליט אותו, יש לו סגנון מיוחד וזה בהחלט משהו שלא שומעים בכל יום.

לסיכום: מדהימה

 

נתן גושן - סופר נשימות

הזמר והיוצר נתן גושן שחרר השבוע את שירו החדש, "סופר נשימות", אותו כתב והלחין. גושן, כהרגלו, מצליח לגרום לנו להתאהב בשיר תוך פחות מחצי דקה. מה שכל כך מיוחד בשיר המדובר ובכללי בשיריו של גושן היא העובדה שמצד אחד השיר ללא ספק מתאים מאוד לסגנונו המוזיקלי של גושן. אך מצד שני, הוא מצליח להביא איתו משהו שעוד לא יצא לנו לשמוע באף אחד משיריו האחרים, וזה לגמרי עושה חשק לשמוע עוד ועוד. אגב, אם השיר נשמע לכם מוכר אז זה כי הוא לא לגמרי חדש. גושן שחרר לפני מספר חודשים אלבום שלם לכל הפלטפורמות המוזיקליות, מלבד ליוטיוב. גם השיר הזה הוא חלק מהאלבום. אך השבוע הוא החליט להפתיע אותנו ולשחרר את "סופר נשימות" ליוטיוב. 

לסיכום: אחד השירים היפים ששמענו

 

ענת מלמוד ולירון אטיה (הפיל הכחול) - אין אמת אחת

שילוב מיוחד ומדויק שיצא לנו לשמוע השבוע הוא השילוב בין הזמרת והיוצרת ענת מלמוד לבין הזמר והיוצר לירון אטיה, שהוא גם חלק מלהקת "הפיל הכחול". מדובר בשיר עוצמתי, שאם מקשיבים לו קצת יותר - אז מגלים טקסט כנה, אמיתי, חשוף ובעיקר מלא ברגש, טקסט שמצליח להביא איתו המון תחושות. מלמוד ואטיה כתבו והלחינו את השיר יחד, ואין ספק שאפשר לשמוע את השילוב המדויק והחיבור המיוחד שקורה ביניהם בשיר.

לסיכום: מדויק ועוצמתי

קרן פלס עם זאב נחמה - עוד יום עבר

עוד שילוב מסקרן שיצא לנו לשמוע השבוע הוא השילוב בין קרן פלס לבין זאב נחמה, בשירם החדש שיצא השבוע, "עוד יום עבר", עם מילותיה של פלס שאף הלחינה את השיר יחד עם ג'וני גולדשטיין, מי שהיה אחראי גם על ההפקה המוזיקלית של השיר. השילוב בין השניים יוצר משהו מעניין שקורה תוך כדי השיר, מדובר בשילוב חזק מאוד שגם מצליח להפוך את השיר לטוב אפילו יותר, וזה פשוט כיף לשמוע.

לסיכום: שילוב מטורף

חן אהרוני - מי אתה

אחד השירים היפים ביותר שיצא לנו לשמוע בתקופה האחרונה הוא הסינגל החדש של הזמר והיוצר חן אהרוני. "מי אתה", אותו כתבו והלחינו אהרוני, טל "טליסמאן" בן-נון וגלעד MARKO מרקוביץ'. מדובר בשיר שפשוט יש בו הכל - קצב השיר והלחן שמתאים בדיוק למילים החשופות והכנות, יחד עם קולו העוצמתי של אהרוני שמצליח להפוך את השיר הזה לאחד מהשירים הכי יפים שיצא לנו לשמוע בזמן האחרון. פשוט שיר אמיתי, לא מתייפייף, שיש בו כל מה ששיר טוב צריך להכיל בתוכו.

לסיכום: וואו!

שווה האזנה

עדי ביטי עושה מרגי

הרשו לנו להפוך את סוף השבוע שלכם למושלם באופן רשמי, בעזרת הקאבר ההורס של הזמרת הצעירה והמוכשרת הלא היא עדי ביטי, שהתארחה השבוע באולפן של "רדיוס 100FM" והכינה קאבר סופר מיוחד לשירו האהוב של מרגי, "הכל שקוף". מה עוד אפשר להוסיף? השורדת עושה זאת בצורה הכי טובה שיכולה להיות!

 

נועה קירל ושחר סאול בלייב

בהמשך ישיר - נועה קירל התייצבה השבוע יחד עם שחר סאול אצל דלית רצ'סטר בגלגלצ כדי לבצע בלייב את "מיליון דולר" והאמת? זה נשמע מיליון דולר!

 עופרי כלפון בקאבר מטורף

לאחרונה שגיא ברייטנר החל את דרכו המוזיקלית, כשהשיר השני שלו יצא ממש לפני כשבוע. אנחנו כבר הספקנו להתמכר ולהתאהב ביצירות שלו, וכך גם הקהל ברשת. בין אינספור הקאברים והביצועים לשיר החדש שלו "כח הכבידה" - נתקלנו באחד מדהים במיוחד. מדובר בעופרי כלפון, זמרת צעירה שהשתתפה בעבר ב"כוכב הבא", שהדהימה אותנו בקאבר מטורף ללהיט החדש. היא עשתה זאת בצורה כל כך מדוייקת ומדהימה, עד כדי כך שאנחנו מכורים לקאבר בדיוק כמו לשיר המקורי! 

נטע ברזילי חוזרת אל "באסה סבבה"

השבוע להיטה של ברזילי, "באסה סבבה", חצף את רף מאה מיליון הצפיות ביוטיוב, הישג מכובד ובינלאומי מכובד מאוד. לכבוד החגיגות, ברזילי החליטה לחשוף את הסקיצה הראשונית לשיר וכאן מגיעה גם עובדה מעניינת. לאלו מכם שעדיין לא ידעו זאת, מיד אחרי הזכייה של נטע ב"כוכב הבא", היא הגישה את "באסה סבבה" על מנת שיהיה השיר שלה לאירוויזיון ומאוד התבאסה כשהוא לא נבחר בטענה שהוא לא מספיק שם. "טוי" נבחר להיות הלהיט האירוויזיוני שלה והתברר כהצלחה, בהמשך ברזילי לא וויתרה  על "באסה סבבה", שיפרה אותו והגיעה התוצאה שכולם מכירים. כעת, היא חוזרת אל הגרסה הראשונית ואנחנו עדיין מוקסמים!
תגובות