שיתוף הפעולה של סטפן והזמרת מיוון. באדיבות יחסי ציבור

שיתוף הפעולה של סטפן והזמרת מיוון

סטפן לגר וטאמטה, כוכבת פופ מיוון, חברו יחד ללהיט חדש בשם "YALA" המלווה גם בקליפ מיוחד שצולם בנפרד בעקבות נגיף הקורונה. איך נוצר שיתוף הפעולה בין השניים ומה אנחנו חושבים עליו?

כוכבת הפופ מיוון, טמאטה שמה, חברה אל סטפן לגר שלנו ויחד הם צילמו, כל אחד מארצו, קליפ משותף והיסטרי לשיר "YALA". על כתיבת השיר ועיבודו אחראים צמד היוצרים דולב רם ופן חזות. היום (ג') הקליפ והשיר משוגרים אלינו באופן רשמי - ואנחנו כבר מכורים! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מי שאינו מכיר את טאמטה, אז היא נחשבת כיום לאחד מהאמנים המצליחים והמשפיעים ביותר בתעשיית מוזיקת הפופ היוונית, קפריסאית וגאורגית. הזמרת ייצגה את קפריסין בתחרות האירוויזיון 2019שהתקיימה בתל אביב, עם הלהיט "Replay". היום (ג') היא וסטפן מאחדים כוחות ומשתפים פעולה בשיר וקליפ חדש!

 

בעקבות נגיף הקורונה, נאלצו סטפן וטאמטה לצלם מרחוק. כך שסטפן צילם בישראל, בזריחה בפארק הירקון ואילו טאמטה צילמה בארצה - ביוון. מי שאחראי על הבימוי של החלק של סטפן הוא דורון סרי. אז איך שיתוף הפעולה הזה נולד? אנחנו נסביר לכם הכל! השניים נפגשו בטקס פתיחת האירוויזיון בארץ, שם כזכור, סטפן הופיע. בזמן שטאמטה עובדת על האלבום החדש שלה, היא פנתה אל סטפן בשאלה אם הוא מעוניין להשתתף בסינגל המוביל של ה-EP הבינלאומי שלה.

תגיות
תגובות