"המוזיקה הצילה לי את החיים": יוצא "הכוכב הבא" יוצא לדרך עצמאית. רן יחזקאל

"המוזיקה הצילה לי את החיים": יוצא "הכוכב הבא" יוצא לדרך עצמאית

אחרי שריגש את כולנו בגרסה מחודשת לשיר ״כלום לא טעים״ של קרן פלס, הזמר אלדד כהן משחרר הבוקר (א׳) סינגל חדש בשם ״בכל קיץ״ ויוצא לדרך לגמרי עצמאית, והפעם השיר הוא כולו שלו. האם גם הפעם יצליח לעשות את זה ולסחוף את הלבבות של כולנו?

הכל התחיל ממש בסוף שנת 2019, כאשר פרץ לחיינו אלדד כהן בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון". את האודישן הזה אלדד לא ישכח לעולם, אולי אז הוא עוד לא ידע זאת אבל מה שבטוח - החיים שאחרי הם לא החיים שלפני. באותו אודישן כהן שר את השיר "כלום לא טעים" של קרן פלס, שישבה בפאנל השופטים והחליטה באותו הרגע שמעכשיו - השיר הופך להיות שלו. הדבר אכן קרה וכמה חודשים לאחר מכן יצא הביצוע שלו לשיר כסינגל, שזכה להצלחה רבה ומעל מיליון צפיות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר (א׳) יוצא אלדד כהן לדרך עצמאית, הפעם לא בגרסאות מחודשות, אלא עם שיר לגמרי משלו. את השיר "בכל קיץ" הלחין הוא עצמו וכתב היוצר נועם חורב. השיר הוא בלדה, שיר פרידה ובו מספר כהן את סיפור הפרידה האותנטי שלו, כאשר מצורף גם קליפ בו השחקנית (מיטל אפרתי) - בת זוגו לשעבר גם במציאות. הקליפ בנוי מסטוריז ישנים של השניים באינסטגרם, והם ללא ספק מצליחים להעביר את הסיפור אותו רצו להעביר בשיר. יש לציין שהוא בין הקליפים המושקעים שראינו לאחרונה, בטח בתקופת הקורונה בה רוב הקליפים צולמו מן הסלון. כמו כן, נעם חורב (כותב שירים, וגם שיר זה) החליט לקחת את כהן תחת חסותו, וביחד עם בן זוגו, חיים יניב - הזמר אלדד כהן הוא הזמר הראשון שהם לוקחים תחת ניהולם המוזיקלי והמקצועי. 

 

לפני מספר ימים פרסם הזמר בחשבון האינסטגרם שלו קטע מרגש ואמיתי שכתב, הנפתח במשפט "המוזיקה הצילה לי את החיים". בקטע הוא מספר על הילדות שלו, על הדרך שעבר ועל סיפור החיים מעורר ההשראה שלו כאשר כבר בגיל 15 עזב את הבית ועבר להוסטל שיקומי לנוער בסיכון. תוך כדי הכל - בכל שלב בחייו ליוותה אותו המוזיקה, והוא הבטיח לעצמו שהמוזיקה לנצח תישאר חלק משמעותי בחייו.

© רן יחזקאל

אחרי ההצלחה של "כלום לא טעים", (שבהמשך השנה אף מתוכנן סינגל משותף של הזמר יחד עם קרן פלס), אין לנו שום צל של ספק שהזמר הולך לעשות זאת שוב, ואולי בסדר גודל אפילו רחב יותר. השיר ״בכל קיץ״ הוא לגמרי השיר שכולנו מחפשים, ושכולנו נוכל להביע איתו הזדהות ולהרגיש את הרגש שבו. גם הפעם הצליח כהן לחדור לנו אל המקומות הכי עמוקים שבלב, ויש לנו תחושה חזקה שהשיר לא הולך לצאת לנו מהראש בזמן הקרוב.

תגובות