להיט קיץ: קטריקס משתף פעולה עם ביטון חדש. צילום: אוריאל בשארי, Nexus סטודיו, באדיבות אור גפן יחסי ציבור

להיט קיץ: קטריקס משתף פעולה עם ביטון חדש

איזה כיף לפתוח את השבוע עם שירים חדשים! הבוקר (א') חוברו אושר ביטון, יוצא "הכוכב הבא", וקטריקס לשיר חדש בשם "כמה חם פה" שמסתמן כלהיט החדש של הקיץ

לפני כשנה התחיל קטריקס בדרך מוזיקלית חדשה, והפעם לבד. שהרי כזכור, הוא לקח חלק בצמד יחד עם דורון ביטון במשך כמה שנים טובות. כעת, לאחר שנה, אפשר לומר שכל אחד כבר מצא את דרכו המוזיקלית הייחודית. הבוקר (א') קטריקס משתף פעולה יחד עם ביטון חדש, ולא, זה לא דורון. מדובר באושר ביטון, שמוכר לכם מכיכובו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". לשיר המשותף קוראים "כמה חם פה", והוא לגמרי עושה לנו חשק לקפוץ לבריכה כשהוא מתנגן ברקע. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"כמה חם פה" הוא להיט קיץ ממכר שהצליח לגרום לנו לזמזם את המילים כבר מהשמיעה הראשונה. על כתיבת המילים של השיר אחראי קטריקס בעצמו, יחד עם ליאור חביב, מי שיצר עם הזמר את כל שיריו האחרונים. בנוסף לשיר השמח, הוא גם מלווה בקליפ שהשניים צילמו יחד, למרות נגיף הקורונה. אמנם הצוות מצומצם, אך הם לא חסכו ברקדניות שמככבות לאורך כל הקליפ. בהחלט ניתן לראות כי הקליפ מושקע ושעומדת מאחוריו המון השקעה. 

 

אנחנו אהבנו את השילוב בין ביטון לקטריקס, ונראה כאילו ביטון עושה לו טוב מבחינה מוזיקלית. בין אם הקיץ הזה ייראה כמו שאנחנו מצפים, ובין אם הוא יהיה תחת נגיף הקורונה ועשרות מגבלות - השיר הזה עדיין הופך לשיר הקיץ החם והחדש. 

 

תגובות