מיליון דולר: סטטיק ובן אל בסינגל בינלאומי עם פליפ דינרו. באדיבות יחסי ציבור

מיליון דולר: סטטיק ובן אל בסינגל בינלאומי עם פליפ דינרו

אחרי ההצלחה הגדולה של הדואט עם פיטבול, סטטיק ובן אל ממשיכים לעבוד על קריירה מעבר לים והבוקר (ו') הם מוציאים עוד להיט עם הראפר הבינלאומי העולה פליפ דינרו

לפני מספר חודשים כולנו בארץ זמזמנו את "Further up", הסינגל הראשון של סטטיק ובן אל מעבר לים, אבל לא רק אנחנו נדבקנו בשיר אלא גם בחו"ל הוא זכה להצלחה. השיר הגיע להישגים חסרי תקדים בקנה עולמי שכללו מקום ראשון במצעדים השונים לרבות מצעדי בילבורד הלטינים, שאזם העולמית, הופעות בתכניות טלוויזיה נחשבות בארה"ב, אלפי השמעות רדיו ועוד. הבוקר (ו') הצמד ממשיך לנסות את מזלו עם קריירה בינלאומית.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סטטיק ובן אל ממשיכים את המסע שלהם לכיבוש תעשיית המוזיקה העולמית ומוציאים שיר עם לא אחר מהכוכב העולה פליפ דונרו. למי שלא מכיר - פליפ הוא ראפר ואמן היפ הופ עם מעל 170 מיליון צפיות ביוטיוב ובעל כ-700 אלף עוקבים באינסטגרם. השלישיה חברו לג'ורדי וביחד יצרו את השיר Milli (קיצור של מיליון, ואף מילה לנועה קירל) שצפוי להיות הלהיט הגדול הבא של הצמד.

© צילום מהקליפ

הקורונה הרסה לכולנו וגם לסטטיק ובן אל את התוכניות. בטרם פרוץ נגיף הקורונה, סטטיק ובן אל היו אמורים לטוס לארצות הברית לטור של 38 הופעות ענק באצטדיונים המכילים 20,000 מושבים, כמופע פותח של פיטבול ושון פול, להופיע בגמר אמריקן איידול ארה"ב ולהתארח בתוכנית האגדית של ג'יימס קורדן. בנוסף, היו אמורים השניים לצלם וידאו קליפ משותף לסינגל עם פליפ דינרו אך בשל פריצתו של COVID 19 המהלך נדחה למועד לא ידוע. לכן, אם הקליפ נראה לכם קצת מוכר זה  כי השניים החליטו לערוך מחדש את הקליפ "אמאל'ה" שהתאים לאווירת השיר, ובמקביל בעיר ניו יורק צולמו ההשלמות של פליפ דינרו.

 

אבל למרות הקורונה שום דבר אינו יכול לעצור את הצמד להגיע לקריירה בינלאומית והסינגל המשותף הוא עוד צעד למטרה. למרות העבודה הרבה על העשייה הבינלאומית סטטיק ובן אל לא יעלמו לנו מהמסכים הישראליים ובימים אלה ממש הם מצטלמים לתוכנית החדשה של קשת "הזמר במסכה" כשופטים וזה בנוסף לכך שהם גם נבחרו להיות פרזנטורים של מילקי.

תגובות