שיר וקליפ חדש לאביב אלוש שכתב, הלחין וצילם בעצמו. צילום: אביב אלוש

שיר וקליפ חדש לאביב אלוש שכתב, הלחין וצילם בעצמו

לאחר הצלחת השיר עם עילי בוטנר "הכי קרוב אלייך", אביב אלוש ממשיך ועושה עוד צעד בדרכו המוזיקלית. הבוקר (ג') הוא משחרר שיר חדש שכתב, הלחין וצולם על ידו במהלך הקורונה

לפני כשנתיים, הוציא אביב אלוש את שירו הראשון ביחד עם עילי בוטנר "הכי קרוב אלייך". השיר צבר הצלחה רבה ואהדה גדולה מצד הקהל, אך מאז לא נהנו מעוד תוצרות מוזיקליות מאלוש. הבוקר (ג') הוא הפתיע אותנו ושיחרר את שירו החדש "מקום מולך". את השיר עיבד והפיק מוסיקלית פטריק סבג, כשעל הכתיבה וההלחנה אחראי אלוש בעצמו. כמו כן, גם את הקליפ הוא צילם בעצמו, שמי שמככבים בקליפ הם אשתו וילדיו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"את השיר 'מקום מולך' כתבתי לאשתי מתוך התבוננות בה ובנו והמשפחה שהפכנו להיות. תהליך של עבודה קשה ורצון להצליח יחד ולשמור על הבית שלנו", הוא מספר ומוסיף - "אני כל כך שמח ומוקיר תודה על המסע וההתפתחות המשותפת שלנו ובעיקר על זה שהצלחנו ללמד אחד את השנייה להבין כמה הזוגיות שלנו היא הדבר הכי חשוב בעולם ואנו מחויבים לתת לה את מלוא תשומת הלב, בטח כשנכנסים לתמונה גם שלושה ילדים שיהיו בריאים והרביעי בדרך ברוך ה'".

 

הקליפ מאוד מיוחד ויפה ואנו נחשפים אל חייהם של משפחת אלוש במהלך תקופת הגל הראשון. הקליפ נותן תחושה של אופטימיות וחוזק, כך שלמרות התקופה המאתגרת, אפשר לראות שהם נהנים ושמחים. הוא תכנן להוציא את השיר לפני פסח האחרון עם תסריט שונה לגמרי לקליפ אך הגיעה הקורונה ובעקבותה החליט לצלם אותו בטלפון הנייד שלו ואף סיפר שזה הרגיש לו הדבר הכי טבעי לעשות. והאמת? התוצאה מדהימה!

לצד אשתו
לצד אשתו © צילום מסך מהקליפ
תגיות
תגובות