סיכומוזיקלי: סטטיק ובן אל בלהיט פרסומי. צילום מסך מהיוטיוב

סיכומוזיקלי: סטטיק ובן אל בלהיט פרסומי

מוכנים לשמוע את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית? ובסיכומוזיקלי שלנו הפעם: הפרסומת החדשה והמפתיעה של סטטיק ובן אל, השיר המרגש של עידן עמדי וכוכבת הרשת שביצעה מחרוזת דיסני והשאירה אותנו מהופנטים

אנחנו יודעים כמה שאתם אוהבים את סוף השבוע, ואתם יודעים כמה שאנחנו אוהבים מוזיקה ישראלית חדשה, אז במיוחד בשבילכם – שילבנו ביניהם! בואו לפתוח יחד איתנו את סוף השבוע הזה במלא מוזיקה חדשה וטובה! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סטטיק ובן אל תבורי - כפית אחת של טוב

האם מדובר בלהיט חדש למוזיקה הישראלית? הצמד החם, סטטיק ובן אל תבורי, שחררו השבוע את הסינגל החדש והמקפיץ שלהם, "כפית אחת של טוב". מי שיצרו את השיר הם כרגיל, סטטיק, וירדן פלג המוכר לנו בתור ג'ורדי. השיר הוא בעצם חלק מקמפיין אליו נבחרו השניים למעדן המוכר, "מילקי", בשיר קצבי בטירוף ועם קליפ מושקע. סטטיק ובן אל ממשיכים להוכיח לנו שכל שיר שלהם מביא איתו וייב אחר לגמרי וזה פשוט הופך את השיר ללהיט על אף היותו פרסומת לכל דבר.

לסיכום: להיט חדש נולד!

 

עידן עמדי - בקרוב יפתחו השמיים

אחד הזמרים והיוצרים שמצליחים לרגש אותנו כל פעם מחדש הוא ללא ספק עידן עמדי, שמצליח בכל שיר שלו להביא עוד משהו עוצמתי מעצמו. בשירו החדש שיצא השבוע, "בקרוב יפתחו השמיים", ניתן לשמוע שהשיר מתכתב בצורה מדויקת עם התקופה האחרונה בה אנו נמצאים, תקופת הקורונה. עמדי כתב והלחין את השיר, היה אחראי על העיבוד ואף הפיק מוסיקלית יחד עם הצמד גיא ויהל, והוא מצליח לגעת לנו ישר בלב, בשיר מלא בתקווה ואופטימיות. כולנו תקווה שהשמיים אכן יפתחו בקרוב. 

לסיכום: מדויק ביותר

התקווה 6 – לחזור הביתה

אחת מהלהקות הכי ישראליות שיש, הכי אהובות שיש, שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה. אנחנו כמובן מדברים על להקת "התקווה 6" בשיר "לחזור הביתה", אותו כתב והלחין עמרי גליקמן, סולן הלהקה. הלהקה מצליחה להביא לנו שיר מלא באווירה חיובית והמון אנרגיה. שיר כזה שפשוט מצליח להעלות לך חיוך על הפנים, איזה כיף שהתקווה 6 יוצרים כזאת מוזיקה שתמיד כיף לשמוע!

לסיכום: אהבנו!

 

עידן בקשי – שני אידיוטים

שיר חדש ונוסף שיצא השבוע הוא של הזמר הצעיר והמוכשר, עידן בקשי. השיר, "שני אידיוטים", שיצא ממש השבוע, מוכיח לנו עד כמה בקשי מלא בכישרון. בקשי עושה זאת בצורה מדהימה, נותן את כל כולו בשיר ואין ספק שהוא שר ישר מתוך הנשמה והלב שלו, יחד עם קולו האדיר והעוצמתי נוצר שיר אמיתי ומלא ברגש, ובקשי עושה זאת בצורה הטובה ביותר.

לסיכום: לגמרי יש לו את זה

 

שירה גבריאלוב – פוקחת עיניים לראות

הזמרת והיוצרת שירה גבריאלוב חוזרת אלינו בשיר חדש. לצד הקריירה הבינלאומית שלה, החליטה גבריאלוב לצאת בסינגל ראשון בעברית, לקראת אלבום שלישי וחדש. גבריאלוב כתבה והלחינה את השיר יחד עם קובי מנדלבאום (קוקי לבנה). מדובר בשיר קצבי אך עם זאת גם מלא ברגש, שיר שמנסה להעביר מסר מסוים. השיר כולו מלווה בקליפ מאוד יצירתי המציג את סיפור הילדים, "הארנב והצב" וזה לגמרי שווה צפייה. מדובר בשיר המציג את הדרך הקשה שמכילה בתוכה כל כך הרבה דברים, וגבריאלוב שרה בצורה מדויקת, כנה ויפהפייה.

לסיכום: כמויות של כישרון

 

טל לוטן – תותים

אחד השירים הכי מיוחדים שיצא לנו לשמוע בשבוע האחרון הוא שירה החדש של הזמרת, היוצרת והאנימטורית טל לוטן. את השיר "תותים" כתבה והלחינה לוטן, ובנוסף לכך, לוטן אף עומדת מאחורי הקליפ כולו – אנימציה, בימוי ועיצוב. אמנם השיר לא קצבי, אך יש בו משהו קסום ומיוחד, מוזיקה שפורטת לנו על הנשמה, מלאת רגש ועם קולה הייחודי של לוטן זה בכלל הופך את השיר לקסום אפילו יותר.

לסיכום: קסום ויפה

 

נוף – סוף מתוק

כדאי לכם לזכור את השם נוף, כי אין לנו ספק שיש לה את אחד הקולות הכי מיוחדים ששמענו בזמן האחרון. הזמרת והיוצרת הצעירה שחררה השבוע את הסינגל החדש שלה, "סוף מתוק", שכתבה והלחינה יחד עם צאלון בוחבוט שהיה אחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. נוף מבצעת את השיר בצורה מהפנטת ופשוט נותנת לנו טעם של עוד.

לסיכום: קול מהפנט

 

יונינה – בחוץ

הצמד "יונינה" (שמורכב מהזוג יוני ונינה טוקייר) שחררו השבוע את הסינגל החדש שלהם, "בחוץ". השיר למעשה נכתב מזמן, מתוך רצון להוציא את הילדים מהמסכים ולהראות להם את כל מה שקיים בחוץ, אך אין ספק שבעקבות תקופת הקורונה משמעות השיר הפכה לרלוונטית אפילו יותר, במעין שיר אהבה לטבע. הצמד מבצע את השיר בצורה קסומה, כזו שכולם יכולים לאהוב - גם ילדים וגם מבוגרים, עם המון קסם ואנרגיה חיובית שמצליחה לחבר בין כולם.

לסיכום: מלא באווירה חיובית

 

שווה האזנה

נוי אייזן ונדב פיליפס במחרוזת דיסני

נראה שנוי אייזן ונדס פיליפס מצאו את המקום המושלם לשיר בו, והוא בעצם החניון! השבוע פרסמו השניים מחרוזת דיסני יחד עם יוני קובני, שפשוט השאירה אותנו מהופנטים ובעיקר עשתה לנו חשק לעזוב הכל וללכת לראות איזה סרט דיסני טוב. ללא ספק הצליחו להעלות לנו חיוך על הפנים – כמה שהם מוכשרים!

 

תגובות