אהבה יש באוויר: הזמרים שהוציאו שירים כבני זוג. צילום מסך מאינסטגרם

אהבה יש באוויר: הזמרים שהוציאו שירים כבני זוג

היום חל ט"ו באב שזהו חג האהבה היהודי, ולרגל המאורע רצינו לתת תשומת לב מיוחדת לכל השירים המדהימים שנוצרו בעקבות רומן בין שני אמנים מפורסמים שהם לגמרי פרי תוצרת אהבתם. החל מנועה קירל ומרגי ועד שון מנדס וקמילה קביו, וגם בן זיני שעשה זאת עם שתי בנות זוג אחרות!

היום חל טו באב שהוא בעצם יום האהבה הרשמי והיהודי. ביום זה בני זוג חוגגים את אהבתם, ואנחנו נחגוג בעזרת האהבה בין הזמרים האהובים עלינו. כן, לפעמים קורה ששניים מהזמרים האהובים עלינו הופכים לבני זוג ואם מתמזל מזלנו אז הם גם מוציאים שיר ביחד שמוכיח לכולם את אהבתם. אז לכבוד ט"ו באב - כל הזמרים שהוציאו שירים יחד כבני זוג!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

My favorite part - אריאנה גרנדה ומאק מילר 

אריאנה גרנדה ומאק מילר היו ביחד במשך שנתיים כאשר היו חברים טובים לפני. השיר "my favorite part" יצא ב- 2016 בתקופה שבה הם היו זוג. אמנם רובו של השיר שר מאק ורק בסוף אפשר לשמוע את קולה של אריאנה, אך אריאנה כיכבה לאורך כל הקליפ. היום מאק כבר לא איתנו אבל למרות זאת אנחנו לא שוכחים אותו וגם אריאנה לא. כזכור, היא עשתה לו מחווה מיוחדת בשיר Thank you next.

 

לי בירן ואליאנה תדהר

ליביאנה ביחד כבר כמעט ארבע שנים ולפני מספר חודשים ריגשו אותנו עם הודעה על אירוסיהם. השניים הכירו לפני הרבה זמן ואפילו הופיעו במופע "לוקחים את הזמן" אבל התאהבו על הסט של סדרת הנוער אובוי שם שיחקו בני נוער שמתאהבים. בסדרה אליאנה שרה את השיר בלעדיך שאותו כתב והלחין לי. כשבוע אחרי שנגמרה הסדרה הזוג האהוב הוציא את השיר כדואט שגרם לנו להתאהב בהם עוד יותר. בנוסף לכך, השניים שיחררו יחד גם את "לא לבד" כמחווה ותמיכה בתקופת הקורונה. נזכיר כי תדהר התחילה בקריירת סולו מוזיקלית לאחרונה, אבל גם שם הזוג שיתף פעולה, שמי שכתב לה את השיר "ממכר" הוא לא אחר מבן זוגה - לי. אנחנו מחכים כבר לחתונהההה! 

 

Senorita  - שון מנדס וקמילה קביו 

הפאוור קאפל הכי לוהט כרגע, הוציא את להיט הקיץ סניוריטה בסוף חודש יוני של שנה שעברה, והוא שבר מלא שיאים וזכה בהרבה פרסים. השניים הכירו מאחורי הקלעים של הטור של טיילור סוויפט והוציאו ב-2015 להיט משותף, אבל הרומן שלהם התחיל לפני שנה בצילומי הקליפ של סניוריטה. היום הם חוגגים שנה לזוגיות, הם מאוהבים ומאושרים ביחד, ואם זה לא מספיק - אז גם קמילה הקדישה מספר שירים לשון באלבומה שיצא בדצמבר. קיצור, גם אנחנו מאוהבים! 

 

 Crazy in love – ביונסה וג'ייזי

ביונסה וג'ייזי הכירו בשנת 2002 כאשר שיתפו פעולה בסינגל משותף ומיד התחיל הרומן בינהם. לאחר 6 שנים של זוגיות הם נישאו ב-2008 וכיום הם הורים לשלושה ילדים. הזוג הוציאו הרבה שירים ביחד ואחד מהם הוא "crazy in love" שהוא גם אחד הלהיטים הכי גדולים של ביונסה. אנחנו גם משוגעים מאהבה אליכם!

 

זיכרון ישן – נועה קירל ויהונתן מרגי

נועה ומרגי הם הזוג הצעיר הכי לוהט בפופ הישראלי אשר אתם בחרתם לזוג השנה ב-2018 בטקס נבחרי השנה שלנו. השניים הכירו בחזרות לפריסטייל פסטיגל ובמהלכו הוציאו את הדואט "זיכרון ישן" שאותו כתבו והלחינו ביחד. כיום הם חוגגים שנתיים של זוגיות, ושניהם חתמו על חוזה בינלאומי, אז גם אתם חושבים כמו שאנחנו חושבים? כן, הגיע הזמן לשיר בינלאומי משותף של הזוג המלכותי!

 

Before the storm  - ניק ג'ונאס ומיילי סיירוס

ניק ומיילי הכירו על הסט של האנה מונטנה בפרק מיוחד שבו התארחו האחים ג'ונאס ומיד השניים התאהבו. באותה תקופה שניהם היו בני 14 וזוהי הייתה גם המערכת יחסים הראשונה של שניהם. הם היו ביחד שנה וחצי שבה הם הוציאו את הדואט "before the storm". כיום ניק נשוי לשחקנית פריאנקה שופרה ומיילי בזוגיות עם קודי סימפסון. אבל היה לנו כיף להיזכר באהבה ישנה!

 

Wouldn’t change a thing  -ג'ו ג'ונאס ודמי לובאטו

כמו אחיו גם ג'ו הוציא שיר עם בת זוגו, דמי לובאטו. שניהם הכירו על הסט של סרט דיסני קאמפ רוק, אבל רק שהיו בצילומי קאמפ רוק 2 הם עלו שלב ביחסים והפכו מחברים טובים לזוג. הזוגיות ביניהם שרדה רק חודש אבל בכל זאת זכינו לדואט בניהם שהוא חלק מהסרט הנקרא "Wouldn’t change a thing". בשבועות האחרונים שניהם חוו אירועים מרגשים - לג'ו ולאשתו סופי טרנר נולדה בת ראשונה, ודמי התארסה למקס אהריך. אנחנו שמחים בשמחתכם, וחוזרים רגע אחורה ליהנות מהשיר היפה והרומנטי הזה!

 

בן זיני וטיילור מלכוב

ונסיים עם זוג שלצערנו לא זכה לסוף שמח. בן זיני וטיילור הוציאו את הסינגל הראשון שלהם "טיי" ב-2017 כאשר היו אז במערכת יחסים. אחרי הפריצה הגדולה הצמד הוציאו עוד מספר להיטים והפכו לצמד מוזיקלי מוכר ומצליח, עד ש.... את הסוף אתם כבר יודעים: הזוג נפרד בפן הרומנטי, והחליט שזה לא יכול להמשיך גם בפן המקצועי, וכך פורק הצמד והסתיימה הזוגיות. כיום נראה ששניהם כבר מצאו זוגיות חדשה – טיילור בזוגיות עם לירן דנינו ובן זיני בזוגיות עם עמית קבילי, שגם איתה, אגב, הוא שיחרר שיר חדש בשבוע שעבר בשם "מאמי בוקר טוב" עם בת הזוג הנוכחית שלו - עמית קבילי.

 

 

תגובות