מתעתע: רן דנקר בקליפ שישאיר אתכם פעורי פה. אינסטגרם

מתעתע: רן דנקר בקליפ שישאיר אתכם פעורי פה

אין דרך טובה יותר לפתוח את השבוע מאשר עם סינגל חדש של האחד והיחיד - רן דנקר. הבוקר (א') משחרר דנקר את הסינגל החדש שלו "מתוק אבל כואב" המלווה בקצב מטריף ובקליפ שישאיר אתכם מרותקים למסך ופעורי פה

אם נדמה לכם שרן דנקר פעיל במיוחד בחודשים האחרונים - אתם לגמרי צודקים! נראה כי תקופת הקורונה מטיבה עם רן דנקר (חמסה חמסה חמסה) והבוקר (א') הוא משחרר את הסינגל השלישי שלו מתחילת התקופה - "מתוק אבל כואב" ואנחנו פשוט עפים על זה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש שנכתב והולחן על ידי אלירז זאדה והופק מוזיקלית על ידי אורן עמנואל, מהווה חזרה לקו של הסינגל ששחרר במהלך חודש אפריל האחרון - "כשאומרים לי לא" ומכניס בתוכו פופ אלקטרוני צעיר ובועט, עם נגיעות מתקופת הניינטיז שגורמות לקצב מדליק שלא משאיר אף מאזין אדיש.

 

גם אל הקליפ אי אפשר שלא להתייחס - הוא מוציא מרן דנקר צד חצוף, מסקרן ובועט המשולב בקסם האישי הייחודי לו שאנחנו כל כך אוהבים יחד עם רקדנית להקת "בת שבע", ניצן רסלר הנפלאה, שהוסיפה אווירה מיוחדת לקליפ - והכל יחד יצר חווית צפיה מדהימה. השילוב של הצבעים והאפקטים המצולמים יחד עם ההפקה המוזיקלית הפכו את השיר למתכון מנצח שלגמרי הולך ללוות את דנקר בהופעות הקרובות אליהן מצפה בחודשים הקרובים.

תגובות