סיכומוזיקלי: גרסת הג'אז של "לא יוצא למסיבות". דניאל קמינסקי

סיכומוזיקלי: גרסת הג'אז של "לא יוצא למסיבות"

שבוע נוסף כבר הסתיים לו ובמיוחד לקראת סוף השבוע, אספנו לכם את השירים הכי חדשים וחמים בעולם המוזיקה הישראלית, כמו בכל שבוע ורק בשבילכם. והפעם: הסינגל החדש והמרגש של אמיר דדון, הקאבר של רועי סנדלר לשירו של עידן חביב וגם: איזה שיר ביצע עדן חסון באולפן גלגלצ?

התגעגעתם? גם אנחנו! אז במיוחד לכבוד סוף השבוע, הבאנו לכם את השירים הכי חדשים והכי חמים. אז למה אתם מחכים? לחצו פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמיר דדון – אבא

אין ספק שאמיר דדון הוא אחד מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, כזה שמצליח ליצור שירים מדויקים, אמיתיים ובעיקר מרגשים ובלתי נשכחים. כך גם השבוע, כאשר דדון הוציא את שירו החדש, "אבא", אותו כתב יחד עם שחר הדר והלחין דדון בעצמו. מצד אחד, דדון מביא בשיר את הרגש והעדינות אך מצד שני הוא ללא ספק מכניס לתוך השיר גם את העוצמה והקצב שהופכים את השיר לטוב אפילו יותר, עם קולו המצמרר והייחודי.

לסיכום: נכנס לנו ללב 

 

זיו רובינשטיין – זמן בראשית

השבוע שחרר הזמר והיוצר זיו רובינשטיין את הסינגל החדש שלו, "זמן בראשית". רובינשטיין, שכתב והלחין את השיר, מצליח להוציא שיר מאוד מדויק שמתאים בדיוק לתקופה המטורפת והמבולבלת שעוברת עלינו. אין ספק שמאחורי המוזיקה הקצבית מסתתר טקסט כנה, עוצמתי ובעיקר עם המון משמעות. רובינשטיין בקולו מצליח להוכיח לנו שהוא בהחלט שר מתוך מקום אמיתי וישר מהנשמה שלו, בליווי קליפ שצולם ממש בתקופה האחרונה.

לסיכום: מדויק לתקופה

 

איתן דרמון – תמיד אזכור

הזמר והיוצר איתן דרמון כבר הספיק להוכיח לנו יותר מפעם אחת עד כמה שהוא מלא בכישרון. השבוע עשה זאת שוב, בשירו החדש והמדויק "תמיד אזכור". מעבר לשירתו המרגשת והמדהימה, דרמון הוא גם זה שכתב והלחין את השיר המדובר. אין ספק שזהו שיר שיש בו הכל – מהמוזיקה שמתחברת לטקסט המרגש ועד לקולו של דרמון שזהו קול שלא שומעים בכל יום.

לסיכום: וואו!

 

גיל טטרו – הרגע שבין העבר לעתיד

אחד מהשירים היותר מיוחדים שיצא לנו לשמוע השבוע הוא השיר החדש של גיל טטרו, "הרגע שבין העבר לעתיד". את המילים כתבה טטרו עצמה ואלון אגזדה הלחין את השיר. זהו שיר שמצליח לשדר בעיקר המון אנרגיה חיובית, שלווה והמון קסם. קולה של טטרו משתלב בצורה מושלמת עם מילות השיר ועם הלחן שישר משרה רוגע ובעיקר משהו מאוד חיובי.

לסיכום: מלא בקסם

 

אייל גנדלר - אולי הלילה

עוד שיר חדש ונוסף שיצא השבוע הוא הסינגל החדש של אייל גנדלר, "אולי הלילה", אותו כתב והלחין גנדלר עצמו. זהו אחד השירים היותר יפים שיצא לנו לשמוע לאחרונה ולגמרי לא כדאי לכם לפספס את זה. גנדלר מראה לנו עד כמה שיש לו כישרון ענק ומצליח להביא את עצמו בצורה הטובה ביותר, עם שיר שחודר ישר לתוך הלב ומצליח להיכנס לנו ישר אל תוך הנשמה.

לסיכום: כמה שזה יפה

 

שווה האזנה

רועי סנדלר בקאבר לשיר "שלמים"

הזמר רועי סנדלר שיתף השבוע בחשבון האינסטגרם שלו קאבר ובו הוא מבצע את השיר "שלמים" של הזמר והיוצר עידן רפאל חביב שיצא רק לפני כשבועיים. סנדלר עושה זאת בצורה מרגשת, בביצוע בוגר ואמיתי, כזה שמצליח לקלוע בול, ואין ספק שהוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר.

מרגי בג'אז

יאן זלקה, אושר סקרוצרו ורז בן דוד חברו יחד לביצוע מיוחד ומרענן ללהיט של מרגי, "לא יוצא למסיבות". אחרי ביצועי ג'אז לאלה לי, גרסה לטינית ל"אסור" ורגאיי ל"מיליון דולר" - הגיע הזמן להינות גם מהביצוע הנפלא הזה. בכללי, אנו לגמרי ממליצים לעקוב אחר ערוץ היוטיוב הזה שמשנה את כל מה שחשבתם על הלהיטים הגדולים!

 

לי בירן עושה עדן מאירי

הזמר האהוב, לי בירן, התארח השבוע ב"רדיוס 100FM" וביצע את "חצי חיים" - הלהיט המטורף והמשותף של עדן מאירי ודודו אהרון. וכן, זה מקסים בעינינו!

עדן חסון בביצוע מיוחד לשירו האהוב

השבוע התארח הזמר והיוצר האהוב עדן חסון, באולפן גלגלצ כחלק מהתוכנית "גלגלייב" עם דלית רצ'שטר. חסון הכין ביצוע מיוחד לשירו שיצא ממש לא מזמן, "שבועיים" והוא פשוט מצליח לגרום לנו להתהפנט מהקסם שלו. חסון מביא איתו ביצוע פשוט ועדין, אבל עם זאת גם הכי יפה שיכול להיות, וזה לגמרי מצליח להעלות לנו חיוך ענק על הפנים. 

 

 

תגובות