"אני פה כדי להישאר": אופל רביבו לא מתכוונת לעצור עד הגשמת היעד. צילום מסך מיוטיוב

"אני פה כדי להישאר": אופל רביבו לא מתכוונת לעצור עד הגשמת היעד

רגע אחרי שאופל רביבו משחררת את הסינגל השני שלה - תפסנו אותה לראיון כדי לגלות על השאיפות לקריירה המוזיקלית ולגלות האם מדובר בזמרת הטובה והחדשה בתעשייה

אופל רביבו, בתו של איש העסקים צחי רביבו, שהיה גם הוא זמר בעבר - משחררת סינגל שני בשם "עשיתי אותך גבר". לאחר ששוחננו איתה - רואים שמדובר באחת ההבטחות של נשות הזמר המזרחי. אז האם אבא שלה מנסה להגשים את החלום שלו דרכה, איך היא התמודדה עם גירושי הוריה ולמה היא רוצה לעבוד עם ג'ורדי?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלו?

"בימים אלו אני מסתובבת בין אולפנים, אני אוספת חומרים חדשים, מפתחת את הקו המוזיקלי שלי. מתכוננים לרגע שבו אני אוכל להופיע על הבמה כמו שצריך".

מה גרם לך להבין שאת רוצה להיות זמרת?

"מגיל מאוד קטן אני שרה. האמת זה התחיל בלהקות בית הספר, ומשם לטקסים ואירועים מיוחדים. הייתי בכיתת מוזיקה בחטיבה ומשם עברתי למגמת תאטרו. והאמת שקצת זנחתי את המוזיקה, שמתי אותה בצד כי הרגשתי שאני לא מוצאת את עצמי שם ושזה די חובבני, הרגשתי שאני יותר מחוברת למגמת תאטרון בשלב הזה. בכללי, גם הייתי ילדה מאוד ביישנית בקטע הזה של השירה, אתה יודע, גיל התבגרות, גודלים, משתנים, ולא הייתי כלכך בטוחה בעצמי. הרגשתי יותר בטוחה במגמת התאטרון. כל הזמן היו מבקשים ממני במשפחה 'בואי תופיעי', 'תשירי'. ההורים שלי גרושים אז אמא שלי אמרה לי 'כשאני אתחתן, את תלווי אותי בשיר חופה'. באמת כך קרה, כשהיא התחתנה לפני שנתיים - הכנסתי אותה בשיר. אבא שלי לקח אותי, הקלטנו שיר, ופתאום בחופה התגובות מהקהל היו מטורפות. אפילו לא רק מאנשים שאני מכירה. התגובות היו מאוד מאוד מפרגנות ופתאום קיבלתי הצעות להכניס כלה וחתן לחופה או שיר סלואו, ומשם קיבלתי את הביטחון שהייתי צריכה לקבל".

מה את חושבת על ההצלחה של שיר הבכורה שלך? ציפית לכך? 

"ממש לא. בתור זמרת חדשה שפתאום יוצאת ככה אתה בא בלי שום ציפייה, כמובן שבאתי עם מלא ציפיות אבל גם אמרתי לעצמי: 'אופל, תישארי עם רגליים על הקרקע את עדיין לא מוכרת'. בתור זמרת חדשה אני באה למקום לא מוכר ולא ידוע. לא יכולתי לדעת מה יהיה וזה מאוד ריגש אותי הכמות של הצפיות. אלה באמת דברים שמחממים את הלב, אני שמחה על כך. זה באמת נותן לי מוטיבציה להמשיך ולהראות עוד צדדים שיש בי".

 

אבא שלך, כאמור, היה זמר בעבר בעצמו. את חושבת שהוא מנסה להגשים את החלום שלו מחדש דרכך?

"חד משמעית. הוא היה זמר לפני 20 שנה בערך והוא גם הוציא אלבום. אבל בתור זמר צעיר כשאין לך גב כלכלי מאחוריך קצת יותר קשה להצליח ולהתפתח ולחיות את החלום עד הסוף. הוא התחיל באלבום ושם נעצר. היום הוא בעצם מגשים את החלום דרכי וסוגר מעגל, הוא מאמין בי מאוד".

וזה שאבא שלך עם נסיון בתחום - זה נותן לך יתרון לדעתך?

"יש לנו אותו קו מוזיקלי. שנינו מתחברים לאותו קהל ואנחנו מתייעצים על המון דברים, ויש לנו את אותו הטעם, הוא עוזר לי המון והוא מאוד מבין. אז באמת זה כיף".

איזה סגנונות מוזיקה את שומעת ביום יום?

"אני שומעת הכל מהכל. אני יכולה לשמוע מזרחית הארד קור ואני יכולה גם לשמוע פופ, נועה קירל וברונו מארס. כל מיני שירים שהם עדכניים, אייל גולן ואיתי לוי ועדן חסון, באמת הכל מהכל".

"כל תקופת הקורונה זה משהו שהוא גם לטובתי וגם לרעתי. אני חושבת שבזמן שאנשים בבית יש זמן ומקום לשמוע שירים יותר, להתחבר יותר, אנשים עם עצמם בתקופה הזאתי, מחפשים את המשהו שינחם אותם וזה בא לידי ביטוי במוזיקה כי זה משהו שעושה טוב על הלב" מספרת לנו ומוסיפה - "אבל מהצד השני, אני כלכך רציתי לממש את זה מהרגע הראשון שאני אוכל להופיע והקורונה קצת קטעה את ההופעות והתכנונים. אבל יהיה בסדר אני מקווה שהתקופה הזאתי תעבור, ושרק נהיה בריאים".

הורייך התגרשו כשהיית קטנה. את חושבת שהגירושים והחוויה הזו בתור ילדה השפיעו על המוזיקה שלך?

"ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת שנה. חייתי בשני עולמות, אמא מהצד שלה ואבא מהצד שלו. והיו ימים שהייתי שומעת שירים על משפחה, אמא או אבא וזה היה מתקשר לסיטואציות או דברים שקרו לי בחיים. בגלל שגדלתי מגיל מאוד צעיר כילדה להורים גרושים אני לא חושבת שזה כלכך השפיע עליי מהמקום הזה אבל המוזיקה תמיד הייתה חלק ממני".

היו כאלה שלא תמכו ברצון שלך להיות זמרת?

אני לא חושבת שהיו אנשים שלא פרגנו, האמת היא שהבעיה היא שלא ציפיתי שאף אחד יפרגן, אבל באמת שכולם היו שם במאה אחוז. אמא ואבא והמשפחה והחברות שלי. אבא שלי מאוד דחף מהבחינה הזאת ולקח את זה למשהו מקצועי, ואמא שלי כבר מגיל דחפה אותי. 'תלכי לתוכנית הזאתי', 'ותעשי את האודישן הזה' - היא הייתה אומרת לי כך תמיד. ואני מאוד נרתעתי מזה והם באמת נתנו לי את הדחיפה והאמונה בעצמי והביטחון ללכת עם זה עד הסוף".

מה השאיפות שלך לעתיד?

"אני באמת רוצה לפתח את עצמי בעולם הזה של המוזיקה ולעשות לי קו מוזיקלי משל עצמי. אני גם רוקדת וגם משחקת ואני רוצה שזה יבוא לידי ביטוי בהמשך. ואני באמת רוצה כבר להופיע ולהצליח, קודם כל בארץ ואם בעולם אז מה טוב".

יש אמן שהיית רוצה לעבוד איתו?

"הייתי מאוד רוצה לעבוד עם ג'ורדי, הייתי שמחה ליצור איתו משהו, או הוא או עם ג'וני גולדשטיין. מבחינת אמן הייתי מעדיפה מישהו שהוא לא מהארץ, אבל כרגע אני עובדת על דואט עם בחור צעיר שהאמת הוא לא הכי מוכר אבל הוא שר מהמם. מבחינתי כל שיתוף פעולה שאני מאמינה בו הוא מבורך".

ולסיום ספרי לנו - מה החלום הגדול שלך?

"יש לי המון חלומות, ויש חלומות שאני באמת חושבת שאני אממש בעזרת ה'. אם זה הופעות על במות גדולות בישראל. אבל אני חושבת שהחלום הוא באמת לשמור על זה, שלא יהיה משהו שהוא חולף, שאני פה כדי להשאר".

תגיות
תגובות