באה הביתה: הזמרת הצעירה חוזרת בגדול ומפתיעה. צילום מסך מיוטיוב

באה הביתה: הזמרת הצעירה חוזרת בגדול ומפתיעה

בדרך לאלבום חדש? הזמרת הצעירה אדל עגיב חוזרת אלינו אחרי למעלה משנה שלקחה פסק זמן, ומוציאה היום (ג') שיר וקליפ חדש. שם השיר הוא "בוא הביתה" - והוא בהחלט עושה הרגשה חמימה של בית

הזמרת והיוצרת אדל עגיב רק בת 16.5 וכבר מדהימה את כולם ביכולות שלה. עד היום, היא הוציאה שלושה סינגלים שזכו להצלחה רבה ואף עברו את מיליון הצפיות כל אחד! בנוסף, בספטמבר האחרון הוזמנה להופיע במופע "ויו הרו" בארגנטינה לזכרה של רומינה יאן אשר שודר בכל דרום אמריקה וזכתה לתשבוחות רבות. היום (ג') מוציאה את שירה החדש לאחר שנה של הפסקה - "בוא הביתה", ושם מראה לנו כמה מיוחדת היא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתב במיוחד בשבילה אבי אוחיון, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי מתן דרור. הקליפ מאוד יפה ובסגנון פשוט ומיוחד של פעם. היא לובשת לוק שלם בצבע ורוד ותסרוקת ייחודית שלא רואים בכל יום. הקליפ והשיר מתאימים בצורה שגורמת לנו להתהפנט אל המסך. היא מפגינה בצורה מעולה את יכולות השירה שלה ומראה כמה היא יוצאת דופן.

 

לעומת השירים הקודמים שלה, הפעם אנו מגלים צד בוגר ובשל יותר ואפשר לראות את זה בסגנון השירה שלה וגם בעוצמות הקליפ. אנו בטוחים כי היא הולכת להפתיע אותנו עוד ועוד ושהיא בדרך להיות הכוכבת הבאה בישראל. עד אז, נוכל להישען לאחור ולהקשיב לשיר ולקול המיוחד שלה.

 

תגיות
תגובות