כועסת על האקס: שירה מרגלית בשיר עצבני. צילום מהקליפ

כועסת על האקס: שירה מרגלית בשיר עצבני

אחרי הפרידה המפתיעה מהזמר טליסמאן ושמועות על זוגיות חדשה, שירה מרגלית משחררת סינגל כועס במיוחד שמכוון לאקס

בטן מלאה על האקס טליסמאן? כך לפחות זה נשמע בסינגל החדש והמפתיע של שירה מרגלית. הזמרת ואושיית האינסטגרם, חוזרת לשחרר סינגלים חדשים אחרי הפסקה קצרצרה, במהלכה הוציאה כמה קאברים מעולים (כמו למשל לנועה קירל), אך הבוקר (ד') מרגלית שיחררה את "מגיע לי יותר" ולא חסכה במילים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש מלא בכעס כלפי הבחור שעזב ולא נלחם על הזוגיות, כזה שהשאיר אותה מופתעת ובשוק מהסיטואציה שנוצרה.  כך נכתב בשיר: "מגיע לי יותר במקום שתוותר קום ותלחם עליי כמו שאני נלחמתי בשבילנו". ו-"אתה יכול לארוז את הדברים ולברוח לאמא כזה פחדן לא מתמודד עם רגשות ואני איך נפלתי בפח אתה שחקן בהבימה תמחאו כפיים נסגרו הוילונות".

 

"השיר מגיע לי יותר נכתב כמה ימים בודדים אחרי שעברתי פרידה מאוד מאוד קשה ומשמעותית וחוויתי שברון לב נוראי", סיפרה מרגלית עם שחרור הסינגל. "הפרידה הפתיעה אותי מאוד והשיר הזה פשוט נשפך ממני. הרגשתי כל כך הרבה כעס ועלבון אבל עדיין אהבתי אותו הייתי כל כך מאוכזבת וכשהוא נפרד ממני הוא אמר לי שמגיע לי יותר. הייתי אמורה להיות מוחמאת אבל מאוד נפגעתי מהאמירה הזו, אבל ככל שעבר זמן הבנתי על מה הוא דיבר. אני מרגישה שהשיר הזה הוא התרופה שלי ללב, הוא ריפא אותי מהכאב לאט לאט ואני מקווה שכל מי שישמע אותו והיה באותו מצב שלי יבין כמוני שמגיע לו יותר ושלא מגיע לנו להיות במקום שמרוקן אותנו ולא מעריכים אותנו".

מרגלית וטליסמאן ניהלו זוגיות ארוכה במשך שנתיים עד הפרידה. בימים אלו מרגלית מתמודדת עם שמועות על זוגיות עם הזמר ים רפאלי - שמועות שהוכחשו על ידה.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות