גבר אמיתי: דנה לב מרגשת בסינגל שני. צילום מהקליפ

גבר אמיתי: דנה לב מרגשת בסינגל שני

חיכינו וחיכינו והנה זה הגיע, הזמרת והשחקנית האהובה עלינו בתקופה האחרונה סוף סוף משחררת הבוקר (ב׳) סינגל חדש - "גבר אמיתי״ וממשיכה לצעוד אל עבר קריירה מוזיקלית • מה חשבנו על החדש?

כבר תקופה שדנה לב בראש הכותרות שלנו, אם זה בסדרה תאג"ד שהיא מככבת בה או אחרי ההצלחה של הסינגל הראשון שלה "טיפשה טיפשה". בקיצור - דנה לב לגמרי כאן כדי להישאר. הבוקר (ב׳), כמעט שלושה חודשים אחרי הסינגל הראשון, משחררת הזמרת את הסינגל השני שלה- "גבר אמיתי", ואנחנו פשוט עפנו עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רובכם מכירים אותה בעקבות התפקידים המוצלחים שלה בסדרה "כדברא" או בימים אלו ב"תאג״ד", אך הרבה לפני ששיחקה דנה לב הייתה זמרת, ואף השתתפה כמתמודדת בתכנית "אקס פקטור ישראל". לב הייתה מעלה המון קאברים לאינסטגרם ולערוץ היוטיוב שלה, ולפני כמה חודשים התחילה לשחרר גם מוזיקה מקורית משלה. ביוני האחרון שחררה השחקנית את הסינגל הראשון שלה "טיפשה טיפשה", שכתבה והלחינה בעצמה יחד עם רובי פאייר. עם סינגל ראשן שכזה, הציפיות לקראת הסינגל השני כמובן היו גבוהות, ולאחר שמיעה ראשונית של "גבר אמיתי" אפשר בקלות להגיד שלב עמדה בציפיות ואף התעלתה עליהן. גם את השיר הזה כתבה והלחינה בעצמה יחד עם אור בן ברוך.

 

אז כן, אפשר לסמן את הסינגל החדש כהצלחה ואפילו הצלחה גדולה, וההמתנה של הכמעט שלושה חודשים הייתה לחלוטין שווה את זה. אנחנו חושבים שאפשר לסמן את דנה לב כדבר הבא בעולם המוזיקה, ופשוט לא יכולים לחכות לשמוע ממנה עוד.

תגיות
תגובות