ביחד עם איתי לוי ועמיר בניון: דולי ופן במחווה מרגשת לאמא. דורון סרי

ביחד עם איתי לוי ועמיר בניון: דולי ופן במחווה מרגשת לאמא

אנחנו כבר רגילים לכך שכל שיר של הצמד דולי ופן הופך להיות חלק בלתי נפרד מהפסקול שלנו. הפעם הם עושים את זה שוב ובענק כאשר הבוקר (ג') משחררים סינגל חדש בשם "את יודעת אמא" מתוך הפרויקט שלהם, כשהפעם הם מארחים את עמיר בניון ואיתי לוי. מאחורי השיר עומד גם סיפור מרגש וסגירת מעגל שפשוט לא גורמת לנו להישאר אדישים • הנה מה שחשבנו על השיר

לפני כמעט ארבעה חודשים שחררו הצמד דולב רם ופן חזות (או בקיצור- דולי ופן) את הסינגל "ואז את תראי", שם אירחו את דיקלה, עידן חביב ומארק אליהו. כזכור הסינגל זכה להצלחה מטורפת ועד היום הספיק לגרור אחריו כבר כשמונה וחצי מיליון צפיות ביוטיוב (שממשיכות וממשיכות לטפס). לא רק הסינגל הזה זכה להצלחה אלא גם כל שאר הסינגלים מהפרויקט, ביניהם "מאושרים" ו"תרוצי אליו". בקיצור, אפשר להגיד שללא ספק השניים יודעים לייצר להיטים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר (ג'), כארבעה חודשים לאחר שיצא הסינגל האחרון, משחרר הצמד שיר חדש נוסף מתוך הפרויקט שלהם. הסינגל נקרא "את יודעת אמא", והפעם מתארחים הזמרים עמיר בניון ואיתי לוי. את מילות השיר כתב בניון והלחין אותו יחד עם דולי ופן. מאחורי השיר המרגש כאמור עומד סיפור מרגש אף יותר. החיבור בין בניון לבין הצמד נוצר לפני 8 חודשים כאשר החליטו ליצור שיר ביחד, והחליטו לחשוב על מה הולך להיות השיר. הם דיברו במשך שעות על החיים, והגיעו לדבר על אמא של דולב, יפה חיה בת מלכה ז"ל, שהלכה לעולמה לפני כשנתיים בעקבות מחלת הסרטן. בשיחתם דיברו על הקושי לאבד אדם קרוב ולכתוב על זה כשזה כל כך טרי. באותו היום של הפגישה עמיר החל לכתוב, ובסוף היום כבר נולד השיר.

 

דולי ופן מספרים כי מראש היה להם ברור שהולך להיות בפרויקט הזה שיר שמוקדש לאימו של דולב, וגם תאריך יציאת השיר הוא לא מקרי. היום הייתה אמורה לחגוג יפה את יום הולדתה ה-58, וזו סגירת מעגל מדהימה לשחרר דווקא ביום הזה שיר שכולו מוקדש לה. החיבור לאיתי לוי היה ברור מאליו, גם כי הכיר את יפה ואת הסיפור האישי שלה, אך בעיקר בעקבות החיבור החזק והעוצמתי שיש בינו ובין אימו רות.

איתי לוי
איתי לוי © צילום מסך מהקליפ

לשיר מלווה גם קליפ מרגש ביותר, כאשר הילד בן ה-7 שמשחק בקליפ הוא האחיין של דולב ובעצם הנכד של יפה, והשחקנית הנוספת בקליפ היא אימו. תסריטאי הקליפ דניאל תייר הצליח לתאר בצורה מושלמת את הקשר בין יפה לדולב, שתמיד העניקו אחד לשניה חום ואהבה. בנוסף, בקליפ מופיעות גם מעל 300 תמונות של דולי ופן, עמיר ואיתי יחד עם האימהות שלהם מכל מיני נקודות בחיים.

אין הרבה מילים להוסיף על שיר יפה שכזה, שפשוט עושה לנו חשק ללכת לאימהות שלנו ולהגיד להן כמה אנחנו אוהבים אותן. אין ספק שהפעם מדובר בלהיט מסוג שונה, ושזה אולי השיר הכי מרגש שהיה ויהיה בפרויקט שלהם. אהבנו, התרגשנו מתמיד, ויותר מבטוחים שגם השיר הזה הולך להיכנס עמוק לנשמה של כולם.

תגובות