כפרה! שרית חדד ונטע ברזילי מאחדות כוחות. משה נחמוביץ

כפרה! שרית חדד ונטע ברזילי מאחדות כוחות

את החיבור הזה לא ראינו קורה - נטע ברזילי ושרית חדד מאחדות כוחות ומשחררות את הדואט החדש להן "בלב אחד" כחלק מהפרויקט המוזיקלי "צו השעה" שנועד לשמור על הפסקול של המוזיקה הישראלית

אחד החיבורים הכי מפתיעים נרשמים הבוקר (ד') לנוכח איחוד הכוחות של שתיים מהזמרות הגדולות והאהובות ביותר בישראל, נטע ברזילי ושרית חדד. שתי הדיוות משחררות הבוקר את הדואט החדש שלהן - "בלב אחד" ומסתמן כי החיבור הזה הוא לגמרי אחד מהחיבורים הטובים והנכונים של השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הדואט החדש יוצא כחלק מפרויקט ״צו השעה״ - פרויקט אשר נועד להזכיר לכולנו למה אנחנו כל כך אוהבים את המוזיקה הישראלית ולהוביל לחקיקתו של ״חוק המוזיקה הישראלית״. בעבודה על האלבום משתתפים יותר מ-600 אנשי הפקה מתעשיית המוזיקה בארץ שגם זכו למענקי חג אישיים מהקרן המשפחתית של משפחת נכט ביוזמת עורכת הדין ענבר נכט. המוזיקה הישראלית היא הפסקול של חיינו, היא ההגדרה הכי מדויקת של הזהות שלנו בארץ. חוק המוזיקה נועד לשמור עליה ולטפח אותה. בדומה לחוקים דומים במדינות רבות בעולם ובדומה לחוק הקולנוע והספרות, החוק ידאג לזכויות המוזיקאים, יפעל לשינוי חוק גמול קלטות ריקות לגמול מדיה ריקה, יקצה אחוז מסוים של תקציבי סרטים וסדרות למוזיקה מקורית ישראלית, יפתח קרן השקעות במוזיקה ועוד.

כאמור, השילוב של השתים יוצר הרמוניה מדהימה וחווית שמיעה יוצאת דופן ומהטובות ביותר שחווינו. קולן הענק והסוחף של הדיוות שמגיעות משני עולמות שונים יוצר סאונד מיוחד שלא משאיר אותנו אדישים ומשאיר לנו טעם של עוד ולגמרי מוכיח לנו כמה הפסקול הישראלי הוא מיוחד על כל גווניו וסוגיו.

תגובות