מסוכן: נתן גושן וסתיו בגר בלהיט בינלאומי חדש. ערן לוי

מסוכן: נתן גושן וסתיו בגר בלהיט בינלאומי חדש

לאחר תקופה ארוכה של עבודה, נתן גושן וסתיו בגר משחררים היום (ו') סינגל ראשון בשם "Risky" מתוך אלבום אי פי בינלאומי נועז "Lama lo". האלבום נוצר במטרה למתוח את גבולות היצירה המוזיקלית. הנה מה שחשבנו עליו

כבר כמה חודשים שנתן גושן היה רחוק מהבמה, הופעות בוטלו וכרטיסים הוחזרו. ואתמול (ה') סוף סוף הוא חזר אל הבמות, עם הופעה במיני ישראל. כבר הבוקר (ו') ארבעה ימים לאחר שחרור שיר חדש לכבוד חודש אלול בשם "אשרי יושב ביתך" הוא לא עוצר לרגע וחוזר לבמות עם הסינגל "Risky", סינגל ראשון מתוך פרויקט אי פי בינלאומי בשם "Lama lo" עליו עובד בשיתוף עם סתיו בגר. בגר אחראי ללא מעט להיטים, בניהם השיר שהביא לנו את הזכייה הרביעית באירוויזיון "Toy". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיתוף הפעולה של שני היוצרים הללו הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים בתקופה האחרונה, פרויקט בינלאומי נועז ומסקרן שמותח את גבולות היצירה ונראה שונה בנוף הבינלאומי והישראלי בפרט. "Lama lo" נוצר בעקבות חברות עמוקה של השניים, שנפגשו בסדנת כתיבה, שם החלו ליצור להיטים שכולנו מכירים ואוהבים כמו "Nana banana" של נטע ברזילי או "Roots" של עדן אלנה. אין לנו ספק שמיצירה משותפת שכזו, יש הרבה למה לצפות. 

 

גושן ובגר החליטו לפנות לקהל ולספר: "הרגשנו צורך לעשות פרויקט בלי חוקים וגבולות, יש לנו חלומות מוסיקליים רבים, הפרויקט הזה הוא תוצאה של שחרור מוסיקלי אמיתי, במשך כל היצירה של השירים בעיקר נהנינו בטירוף, מקווים שתהנו גם כן״.

תגובות