מג'נונה: עדן בן זקן בשיר משוגע. צילום: רועי גולן

מג'נונה: עדן בן זקן בשיר משוגע

שום דבר לא עוצר את עדן בן זקן מלהוציא אלינו שירים חדשים. אחרי שהוציאה את "אהבה של אמא" המרגש ואת הלהיט "קוקוריקו" המקפיץ, עם עומר אדם, היום (ה') היא מוציאה שיר חדש ומסקרן במיוחד בשם "אנא מג'נונה"

איזו שנה הייתה לעדן בן זקן, היא זכתה בזמרת העשור, הופיעה פעם ראשונה בפסטיגל, השירים שהוציאה השיגו מיליוני צפיות ביוטיוב והדבר הכי משמח – נולד לה בן ראשון בשם מישל. בזמן שהרבה חשבו שתיקח קצת הפסקה השנה להירגע, עדן לא מפסיקה וממשיכה לייצר להיטים. אז אחרי ההצלחה של "קוקוריקו" בדואט עם עומר אדם, עדן מוציאה הבוקר (ה') שיר חדש בשם "אנא מג'נונה" שמשמעותו בעברית "אני משוגעת".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר "אנא מג'נונה" בן זקן משתפת פעולה לראשונה עם היוצרים רון ביטון וג'ורדי. הפעם גם היא לקחה חלק ביצירת השיר, כשאת המילים והלחן היא כתבה והלחינה ביחד איתם. הסינגל גם מלווה בקליפ מרהיב ומגניב. ולגבי השיר? היא שוב הפתיעה, כמו שרק עדן בן זקן יודעת! החל מהלחן, מהקצב, דרך הקליפ ועד המילים - הכל פשוט מדוייק וממכר! 

השיר הוא שיר קצבי מזרחי שכיף לרקוד עליו. השימוש בערבית בצמד המילים "אנא מג'נונה" גורם לשיר להיות עוד יותר ממכר ומיוחד. כאמור, הקליפ גם כן מגניב, והוא בסגנון של "בית הנייר" רק בלי המסכות דאלי והחליפות האדומות, אלא רק יותר מאפיה ושודים. מה שחזק זה שעדן היא בראש החבורה וזה לגמרי גירל פאוור. לסיכום, אנחנו עדים פה לעוד שיר שיהפוך להיות להיט מצדה של בן זקן, ונראה גם ששום דבר לא יעצור אותה מליצור להיטים, ואנחנו לגמרי אוהבים את זה.
תגיות
תגובות