הרבה יותר מבסדר: נוי פדלון מפתיעה עם סינגל חדש. צילום: ערן לב

הרבה יותר מבסדר: נוי פדלון מפתיעה עם סינגל חדש

נוי פדלון לא מפסיקה להפתיע. רק לא מזמן הוציאה אלבום חדש העונה לשם "סוודר" והיום (ג') היא מוציאה שיר חדש ושמו "זה בסדר"! ריכזנו את כל מה שאתם צריכים לדעת עליו

את נוי הכרנו בכוכב הבא וכבר שם היא הראתה את היכולות המיוחדות שלה. מאז היא צברה בדרך הצלחות רבות בעולם המוזיקה כשהוציאה את אלבומה האחרון "סוודר". פדלון לא מפסיקה לעבוד לרגע וכבר היום (ג') היא מוציאה שיר חדש ושמו "זה בסדר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"חצי שנה שהשיר הזה מתבשל", היא מספרת, "הוא התחיל בפברואר בחדר קטן בבית של ההורים… חודש של יום הולדת, חג פורים, חופשה זוגית לחו"ל סגורה כבר. והכי מרגש - מופע השקת האלבום הראשון שלי. בסוף זה הפך לפרידה כואבת, ביטול טיסה, חזרה לבית של ההורים, יום הולדת בשבעה של סבא שלי, וקורונה - כל היומן מתבטל. ובטח שגם מופע ההשקה שלי". לאחר מכן היא מוסיפה - "חיברתי את התחושות שלי שהפכו לשיר, הוספתי פתיח שבו שומעים את קולו של סבא שלי שר 'אלוהיי', ממש כמה חודשים לפני שהוא נפטר. זו הקלטה שנלקחה מתוך סרטון וידאו שלי ושלו שרים באוטו את ״שבחי ירושלים״.

 

כשהקשבנו לשיר, נכנסנו אל מן עולם דמיוני, והאמת שמילות השיר על המסך רק העלו את ההרגשה! על הכתיבה אחראית כמובן הזמרת בעצמה והסגנון המיוחד שלה בא לידי ביטוי גם הפעם. על ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראים רון בקאל ושאולי יצחק. פדלון מוכיחה לנו בכל פעם מחדש לאן כישרון יכול להוביל ואנחנו רק יושבים, נהנים ומקשיבים.

 

תגיות
תגובות