סטפן לגר בדרך לדובאי עם להיט חדש. אהוד איתן, באדיבות יחסי ציבור

סטפן לגר בדרך לדובאי עם להיט חדש

הטיסה אולי עדיין לא ממריאה, אבל סטפן כבר ממש בדרכו לדובאי בשיר חדש בהשראת הסכם השלום • האזינו

מה אתם אומרים על חופשה בדובאי עכשיו? מקום יפה, מחירים זולים ואופציה לנוח ולקחת הפסקה מהקורונה. נשמע מפתה, מודים. החופשה בדובאי מפתה גם את סטפן, עד כדי כך שהוא החליט להוציא את השיר החדש שלו על החופשה שכל ישראלי רוצה. סטפן לגר, הזמר המצליח והמוכשר משחרר סינגל חדש בשם "אני בדובאי" בהשראתו של הסכם השלום החדש. זאת ממש לא הפעם ראשונה שסטפן מוציא שירים בהשראת המצב החברתי בישראל והפעם הוא בוחר לשלב את הסכם השלום למול שיר קצבי ולאשליה סביבה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ממש מלפני חודש נודע כי ישראלים יוכלו לטוס לדובאי. העיר שנחשבת לאטרקציית על מלאה ביוקרה, פאר ושפע שלם של חוויות תביא לשטחה ישראלים רבים. כמובן שסטפן לא התעלם מהעניין וממש הבוקר (א') הוא מוציא שיר חדש שכתב והלחין יחד עם צמד היוצרים האהובים - דולי ופן. השיר הוא שיר קצבי שיקפיץ את האווירה לדובאי הרחוקה ואולי אפילו ילווה אותנו כול הדרך עד לשם.

 

כבר יצא לנו להכיר את סטפן כמי שגם משלב ביקורת וסאטירה בשיריו, אך שבכל הפעם מצליח גם למצוא בה את הצדדים השונים והמיוחדים ולהוציא שירים ולהיטים שמטריפים את המדינה. אולי זה הרצון הרב להגיע כבר לעיר דובאי והמלונות הזולים - אך מה שבטוח -  סטפן הצליח להוציא שיר שלא נפסיק לשיר גם עוד כמה שנים טובות.



תגובות